Newsletter

Nowe badanie Western Union pokazuje, jak może wyglądać przyszłość międzynarodowej edukacji

01.06.2020, 20:23aktualizacja: 01.06.2020, 20:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przyszłe wymagania, postawy i zachowania międzynarodowych studentów zmienią sposób ich kształcenia, wzbogacania i goszczenia przez uczelnie.

DENVER--(BUSINESS WIRE)—spółka Western Union (NYSE: WU), będąca liderem na rynku transgranicznych, międzywalutowych przekazów pieniężnych i płatności, opublikowała dzisiaj nowy raport pt. „The Future of International Education” („Przyszłość międzynarodowej edukacji”), opracowany we współpracy z The Future Laboratory. Jest to biała księga, w której określono pięć nowych profili uczniów, jakie ukształtują się wskutek ewolucji postaw i zachowań dzisiejszej młodzieży. W sprawozdaniu zawarto przewidywania dotyczące sposobu przystosowania się przez instytucje akademickie do nowych oczekiwań studentów o różnym profilu - od myślących hybrydowo („Hybrid Thinkers”) po ekologicznych absolwentów („Greener Graduates”).

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200601005162/en/.

Wyniki badania wpisują się w aktualną sytuację związaną z pandemią COVID-19, która zmusza uczelnie na całym świecie do poszukiwania nowych rozwiązań, od zajęć online po zmiany w kalendarzu akademickim. Korzystając z wniosków zawartych w raporcie, instytucje mogą zyskać większą pewność, że wprowadzane przez nie nowe rozwiązania współgrają z potrzebami i priorytetami międzynarodowych studentów.

„Obserwujemy niesamowitą reakcję na pandemię ze strony instytucji akademickich. Wiele ze zmian obecnie wprowadzanych przez nie ze względu na pandemię przyspieszy pewne tendencje, na których w dłuższej perspektywie skorzystają zarówno instytucje, jak i studenci. Przykładowo przejście do nauczania w wirtualnych klasach spowodowało wzrost popularności +nauki transnarodowej+, która zwiększa dostępność i elastyczność oferowanych zajęć” - powiedział Andrew Summerill, dyrektor ds. płatności międzynarodowych w Western Union.

„Dzięki tym zmianom uczelniom będzie w przyszłości łatwiej przyciągać międzynarodowych studentów. Jak wiadomo, oczekują oni od uczelni inwestycji w nowe technologie zmieniające warunki, w jakich odbywa się ich nauka. Jako zaufany partner uczelni przeprowadziliśmy to badanie, aby pomóc im w obraniu odpowiedniego kierunku zmian, który pozwoli im sprostać nowym wyzwaniom”.

„Uczelnie, które w swoich działaniach uwzględnią opracowane przez nas profile studentów międzynarodowych, staną się inspiracją dla interesujących innowacji w sektorze szkolnictwa wyższego, przyczyniając się do jego zrównoważonego rozwoju i przygotowując go na wyzwania przyszłości” - dodał Summerill.

Obserwując obecne trendy, uczelnie będą wiedziały, jak w przyszłości przyciągać studentów i zapewnić sobie rozwój w perspektywie kolejnej dekady. W obliczu radykalnych przemian edukacji zorientowanych na przyszłego studenta międzynarodowego kluczową rolę w utrzymaniu angażującej kultury uniwersyteckiej i edukacji społeczno-emocjonalnej odegra połączenie najlepszych oraz najbardziej inspirujących i najprzydatniejszych elementów kolejnej rewolucji cyfrowej.

Western Union Business Solutions to zaufana firma obsługująca płatności międzynarodowe. Wartość płatności, które obsłużyła w imieniu podmiotów edukacyjnych, to ponad 14 mld USD. Osiem z dziesięciu najwyżej notowanych na świecie uczelni [1] oszczędza czas i pieniądze, korzystając z rozwiązań ułatwiających płatność czesnego przez międzynarodowych studentów w 200 krajach i 130 walutach. Raport można pobrać tutaj.

The Future Laboratory to jedna z najbardziej uznanych na świecie agencji świadczących usługi konsultingu przyszłości, stanowiące wyjątkowe połączenie prognozowania trendów, wiedzy na temat konsumentów oraz strategii marki i innowacji, które inspirują organizacje i przygotowują je na wyzwania przyszłości.

Western Union

Spółka Western Union Company (NYSE: WU) jest światowym liderem na rynku transgranicznych, międzywalutowych przekazów pieniężnych i płatności. Jej wielokanałowa platforma łączy świat cyfrowy ze światem fizycznym, dając osobom prywatnym i firmom możliwość wysyłania i otrzymywania pieniędzy oraz dokonywania płatności w szybki, łatwy i niezawodny sposób. Na dzień 31 marca 2020 r. w jej sieci działało ponad 550 tys. placówek agencyjnych oferujących usługi pod tą marką w przeszło 200 państwach i regionach, zapewniając możliwość przekazywania środków na miliardy rachunków. Ponadto serwis westernunion.com, będący jej najszybciej rozwijającym się kanałem transakcyjnym w 2019 r., dostępny jest w ponad 75 krajach i regionach, umożliwiając przekazywanie środków na całym świecie. Dzięki globalnemu zasięgowi działalności firma Western Union realizuje przekazy gotówkowe w słusznych celach, łącząc przyjaciół, rodziny i firmy, aby zapewnić integrację finansową i wspierać wzrost gospodarczy. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.westernunion.com.

WU-G

[1] Times Higher Education Global University Rankings 2020

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200601005162/en/

Źródło: The Western Union Company

KONTAKT:

Cristina Hoole

Western Union

tel. +44-(0)7766 070978

e-mail: Cristina.Hoole@wu.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.06.2020, 20:23
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ