Newsletter

Nowe „triki” AR w kampanii Papa John's z okazji Halloween

25.10.2021, 09:07aktualizacja: 25.10.2021, 09:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sieć Papa Jonh’s nie powstrzyma się przed niczym, aby wzbudzić dreszczyk emocji u swoich klientów, stosując dodatkowe triki AR z okazji Halloween.

MILTON KEYNES, Anglia, 25 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Papa John's raczy swoich klientów nowymi trikami AR z okazji tegorocznego Halloween, rozpoczynając ponownie popularną kampanię Jack, obejmującą kultową pizzę w kształcie lampionu z dyni (Jack O’Lantern) i cykl parodii horrorów z lat 80. ubiegłego wieku.

Nowy filtr AR na Instagramie, stosowany na całym świecie w Papa John’s, po raz pierwszy uruchamiany jest za pośrednictwem specjalnie zaprojektowanych ulotek na pudełko i ożywia Halloweenową postać Jacka, która „opętuje” pizzę.

Jack po raz pierwszy został uwolniony z pudełek pizzy Papa John’s w ubiegłym roku w ramach publikacji popularnej serii krótkich filmów parodiujących horrory z lat 80. Po raz pierwszy klienci mogą podjąć walkę z Jackiem atakując go pojemnikami z sosem czosnkowym, kiedy pojawia się przed nimi dzięki technologii AR (Augmented Reality - rzeczywistość rozszerzona).

Nowe triki AR stanowią jeden z elementów, które sprawiają, że możemy zanurzyć się w atmosferę tradycji Halloween.

• Mrożący krew w żyłach śmiech aktora występującego w thrillerach i zmarłej legendy horrorów, Vincenta Price’a, który możemy podziwiać w reedycji filmu w ramach kampanii Jack.

• Interaktywny filtr na Instagramie przemienia klientów w postać Jacka, kiedy otwierają usta, aby zasmakować pizzy i zostają opętani przez widmo pizzy w kształcie dyni.

• Specjaliści horrorów publikowanych na portalu YouTube, SKYCORP z siedzibą w Los Angeles, zastosowali obrazy generowane komputerowo (CGI) i efekty specjalne do stworzenia krótkiego filmu, który można obejrzeć na kanale YouTube.

• Legenda gier o Batmanie, Sean Schemmel, użycza głosu postaci Jacka, opętanej pizzy.

• Brytyjski artysta, Zedo jest autorem ścieżki dźwiękowej w stylistyce rap i klipu z zabawnym tekstem stanowiącym uzupełnienie muzyki.

• Cykl filmów o Jacku inspirowany jest motywami z filmów Johna Carpentera i filmu „Martwe Zło”.

• Pizza w kształcie lampionu z dyni, specjalny sos czosnkowy i paluchy chlebowe Trick or Treat są również dostępne na wybranych rynkach i gwarantujemy, że wszystkie pajęczyny opadną z wrażenia.

Lawrence Felice, dyrektor ds. marketingu na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej w Papa John’s skomentował: „Mam nadzieję, że święto Halloween w tym roku powróciło dla wielu naszych klientów po złagodzeniu restrykcji. Z tego powodu jesteśmy przekonani, że nasze tematyczne menu i triki AR, stanowiące część kampanii Jack, sprawią, że Halloween w tym roku będzie dla klientów ponownie szczególną okazją”.

Odnosząc się do dziedzictwa swojego ojca, Victoria Price powiedziała:

„Nasza rodzina zawsze była blisko związana z branżą spożywczą, więc wiem, że mój ojciec byłby niezmiernie dumny z kontynuacji swojego zamiłowania do jedzenia i horrorów w kampanii Jack sieci Papa John’s”.

Nowy zestaw Pizzy Jack obejmuje pizzę w kształcie lampionu z dyni i smaczne paluchy chlebowe Trick or Treat z dodatkową niespodzianką, które można zamówić za pośrednictwem strony PapaJohns.com lub aplikacji Papa John’s.

Informacja dla wydawców

Dodatkowe informacje na temat kampanii Jack lub pozycji znajdujących się w menu Papa John's znajdują się na stronie PapaJohns.com.

*Specjalne ulotki na pudełko dołączane są wyłącznie do zakupów produktów opartych na motywie Halloween.

Papa John’s

Spółka Papa John's International, Inc. (NASDAQ: PZZA) rozpoczęła swoją działalność w 1984 r. mając przed sobą jasny cel: LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA. W Papa John’s wierzymy, że korzystanie z wysokiej jakości składników pozwala upiec najlepszą pizzę. Oryginalne ciasto firmy składa się zaledwie z sześciu składników i zawsze jest świeże, nie mrożone. Na wierzch trafia prawdziwy ser mozzarella, sos z dojrzewających na krzaczkach pomidorów, które trafiają do puszek tego samego dnia po zerwaniu i składniki mięsne bez wypełniaczy. Papa John’s była pierwszą krajową siecią pizzerii z dostawą, która ogłosiła całkowite pozbycie się sztucznych aromatów i syntetycznych barwników w całym menu. Papa John’s ma siedzibę w Louisville, Kentucky i jest trzecią największą firmą dostarczającą pizzę na świecie, posiadającą ponad 5360 restauracji w 48 krajach i terytoriach, według danych na 27 września 2020 r. Aby dowiedzieć się więcej na temat spółki lub zamówić pizzę przez internet, odwiedź stronę www.PapaJohns.com lub pobierz aplikację mobilną Papa John's na urządzenie iOS lub Android.

Źródło: Papa John’s

KONTAKT:

Yasmine Najib

e-mail: yasmine@highlightpr.co.uk

tel. 07519920411

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2021, 09:07
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ