Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu Fiata 500X powstał krótki, dwuipółminutowy spot reklamowy, zainspirowany kultowym filmem "Powrót do przyszłości"* przedstawiający 500X w oryginalnym, zabawnym stylu, można oglądać od dzisiaj pod tym linkiem.
Nadwozie nowego 500X zostało całkowicie odświeżone dzięki światłom do jazdy dziennej LED i reflektorom Full LED, natomiast wnętrze jeszcze bardziej podkreśla niepowtarzalną tożsamość 500, jednocześnie zapewniając większą funkcjonalność i komfort. Ponadto, nowy model oferuje po raz pierwszy w gamie Fiata nową rodzinę silników trzy- i czterocylindrowych, które gwarantują niesamowitą satysfakcję z jazdy i zużycie paliwa niższe nawet o 20% w porównaniu z poprzednimi silnikami benzynowymi, i jednocześnie są o 20% bardziej ciche w porównaniu z silnikami turbodiesel o podobnych parametrach.
Jazda jest przyjemna, komfortowa i bezpieczna jak nigdy dotąd dzięki nowym systemom wspomagających kierowcę, oferowanym w standardzie we wszystkich wersjach: system rozpoznawania znaków drogowych “Traffic sign recognition” z funkcją ostrzegania o nadmiernej prędkości “Speed Advisor” pozwala kierowcom uniknąć mandatów za przekroczenie prędkości, dostosowując prędkość samochodu do ograniczeń, wykorzystując informacje odczytane ze znaków drogowych na drodze, natomiast asystent pasa ruchu „Lane Assist” pomaga w utrzymaniu samochodu na pożądanym pasie. Nowy model oferuje także więcej łączności niż kiedykolwiek dzięki dostępnemu jako standardowe wyposażenie systemowi Uconnect 7" HD LIVE z ekranem dotykowym w pełni zintegrowanym ze smartfonami dzięki funkcjonalności Apple CarPlay i Android AutoTM.
We Włoszech model jest liderem w swoim segmencie, a w Europie nieprzerwanie od 2016 roku znajduje się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się samochodów w swoim segmencie.
Z okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu 500X, Fiat przygotował niezwykły spot reklamowy trwający dwie i pół minuty, zainspirowany kultowym filmem "Powrót do przyszłości" *, który umacnia więź między marką a światem filmu, współpracę uwieńczoną w ubiegłym roku filmem wideo "Do zobaczenia w przyszłości" ("See you in the future"), przygotowanym z okazji 60. urodzin 500, w którym wystąpił zdobywca Oscara Adrien Brody. Nowy spot reklamowy oparty jest na koncepcji ekscytującej podróży w czasie, w której młoda para wyrusza w drogę w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku za kierownicą Fiata 600 z tamtego okresu i zostaje przeniesiona do teraźniejszości, w której prowadzi nową 500X. W nowym spocie reklamowym w epizodycznej roli wystąpił znany amerykański aktor Christopher Lloyd, jako kierujący ruchem drogowym, którego zawadiackie mrugnięcie okiem kończy tę podróż w czasie.
* Powrót do przyszłości jest znakiem towarowym objętym prawami autorskimi Universal Studios i U-Drive Joint Venture. Na licencji Universal Studios. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.08.2018, 14:50 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
BingX świętuje swoje 7. urodziny kampanią „Twój głos, nasza historia"
- 18.04.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ