Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Z okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu Fiata 500X powstał krótki, dwuipółminutowy spot reklamowy, zainspirowany kultowym filmem "Powrót do przyszłości"* przedstawiający 500X w oryginalnym, zabawnym stylu, można oglądać od dzisiaj pod tym linkiem.
Nadwozie nowego 500X zostało całkowicie odświeżone dzięki światłom do jazdy dziennej LED i reflektorom Full LED, natomiast wnętrze jeszcze bardziej podkreśla niepowtarzalną tożsamość 500, jednocześnie zapewniając większą funkcjonalność i komfort. Ponadto, nowy model oferuje po raz pierwszy w gamie Fiata nową rodzinę silników trzy- i czterocylindrowych, które gwarantują niesamowitą satysfakcję z jazdy i zużycie paliwa niższe nawet o 20% w porównaniu z poprzednimi silnikami benzynowymi, i jednocześnie są o 20% bardziej ciche w porównaniu z silnikami turbodiesel o podobnych parametrach.
Jazda jest przyjemna, komfortowa i bezpieczna jak nigdy dotąd dzięki nowym systemom wspomagających kierowcę, oferowanym w standardzie we wszystkich wersjach: system rozpoznawania znaków drogowych “Traffic sign recognition” z funkcją ostrzegania o nadmiernej prędkości “Speed Advisor” pozwala kierowcom uniknąć mandatów za przekroczenie prędkości, dostosowując prędkość samochodu do ograniczeń, wykorzystując informacje odczytane ze znaków drogowych na drodze, natomiast asystent pasa ruchu „Lane Assist” pomaga w utrzymaniu samochodu na pożądanym pasie. Nowy model oferuje także więcej łączności niż kiedykolwiek dzięki dostępnemu jako standardowe wyposażenie systemowi Uconnect 7" HD LIVE z ekranem dotykowym w pełni zintegrowanym ze smartfonami dzięki funkcjonalności Apple CarPlay i Android AutoTM.
We Włoszech model jest liderem w swoim segmencie, a w Europie nieprzerwanie od 2016 roku znajduje się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się samochodów w swoim segmencie.
Z okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu 500X, Fiat przygotował niezwykły spot reklamowy trwający dwie i pół minuty, zainspirowany kultowym filmem "Powrót do przyszłości" *, który umacnia więź między marką a światem filmu, współpracę uwieńczoną w ubiegłym roku filmem wideo "Do zobaczenia w przyszłości" ("See you in the future"), przygotowanym z okazji 60. urodzin 500, w którym wystąpił zdobywca Oscara Adrien Brody. Nowy spot reklamowy oparty jest na koncepcji ekscytującej podróży w czasie, w której młoda para wyrusza w drogę w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku za kierownicą Fiata 600 z tamtego okresu i zostaje przeniesiona do teraźniejszości, w której prowadzi nową 500X. W nowym spocie reklamowym w epizodycznej roli wystąpił znany amerykański aktor Christopher Lloyd, jako kierujący ruchem drogowym, którego zawadiackie mrugnięcie okiem kończy tę podróż w czasie.
* Powrót do przyszłości jest znakiem towarowym objętym prawami autorskimi Universal Studios i U-Drive Joint Venture. Na licencji Universal Studios. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 31.08.2018, 14:50 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firma Kolmar Korea wybrana do rządowej inicjatywy budowy „AI Factory”, której zadaniem jest stymulowanie rozwoju innowacji w obszarze produkcji kosmetyków K-Beauty
• Jedyna firma kosmetyczna wybrana przez Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Zasobów do udziału w projekcie „AI Factory”.
• Umożliwia elastyczną produkcję niewielkich partii wielu produktów, aby w czasie rzeczywistym zaspokajać różnorodne potrzeby klientów.- 27.10.2025, 17:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Aż 94 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu, bezpieczeństwie i bliskości
Jak wynika z raportu Fundacji PZU, aż 93,5 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania. Ponad połowa badanych uważa, że marzenia pomagają radzić sobie z codziennością, dają energię do działania i oswajają zmiany. „Te wyniki inspirują nas do dalszej pracy na rzecz budowania odporności społecznej i poczucia wspólnoty” – deklarowała Maia Mazurkiewicz prezeska zarządu Fundacji PZU, podczas 12. edycji kongresu Igrzyska Wolności w Łodzi.- 27.10.2025, 15:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
mBank prezentuje plan transformacji
Po wrześniowym ogłoszeniu nowej, ambitnej, 5-letniej strategii „Cała naprzód”, mBank nie zwalnia tempa i prezentuje swój Plan Transformacji. Lider finansowania transformacji energetycznej obiera w ten sposób konkretny kurs do neutralności klimatycznej, wsparcia polskiej gospodarki i zwiększenia konkurencyjności rodzimych firm.- 27.10.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: mBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ