Newsletter

Nowy raport: transparentność programatyczna kluczem do zwiększania przychodów z CTV

29.09.2022, 09:14aktualizacja: 29.09.2022, 09:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Większość światowych właścicieli marek zwiększy wydatki związane z multimediami u wydawców, którzy dostarczają sygnały z technologią Object Signal.

NO-HEADQUARTERS/REDWOOD CITY, Kalif., Sept. 28, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna świadcząca usługi w zakresie przyszłościowego łańcucha dostaw reklamy cyfrowej, ogłosiła wyniki nowego raportu zleconego Advertiser Perceptions zatytułowanego „Transparentność zwiększy wydatki na CTV/OTT”. Badanie to ujawnia możliwości, jakie transparentność oferuje w zakresie multimediów CTV zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. Marki zyskują większą transparentności dzięki odpowiednim sygnałom danych, takim jak Content Object, na temat treści i kontekstu pozycji multimedialnych, co z kolei zwiększa zapotrzebowanie na wydawców, zapewniających dodatkową transparentność.

  • 62% amerykańskich i 82% brytyjskich właścicieli marek przyznaje, że zwiększyłoby wydatki u partnerów, którzy dostarczają dane, takie jak sygnały Content Object.
  • Większość reklamodawców jest skłonna zapłacić więcej za transparentność oferowaną przez sygnały Content Object, w tym 57% w USA i 64% w Wielkiej Brytanii.
  • Dwie trzecie reklamodawców ankietowanych w Stanach Zjednoczonych stwierdziło, że dostępność sygnałów Content Object sprawiłaby, że zwiększyliby budżet na reklamy wideo CTV/OTT kosztem telewizji linearnej.

„To badanie dowodzi krytycznej wartości transparentności w kontekście zwiększania popytu na programową CTV. Łańcuch dostaw przyszłości wykorzystuje dane, aby przybliżyć reklamodawców do swoich odbiorców, co z kolei tworzy większy popyt dla wydawców – mówi Nicole Scaglione, wiceprezes ds. działalności CTV i OTT w PubMatic. – Technologia Content Object w szczególności wytycza istotną ścieżkę dla wydawców polegającą na dzieleniu się sygnałami, które dają nabywcom mediów kontekstowe informacje, których potrzebują, aby osiągnąć cele kampanii i wydawać więcej na CTV”.

Firma Advertiser Perceptions odkryła również, że siedmiu na dziesięciu ankietowanych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych, a jeszcze więcej w Wielkiej Brytanii, przyznaje, że wykorzystanie technologii Content Object do udostępniania informacji jest korzystne w kontekście transparentności, a szczegółowe rozmowy ujawniły, że sygnały Content Object odgrywają kluczową rolę w pomaganiu reklamodawcom zrozumieć, co faktycznie zakupili. Ankietowani reklamodawcy stwierdzili, że zwiększyliby wydatki u partnerów, którzy dostarczają sygnały Content Object, co zwiększa transparentność programatycznych zakupów mediów. Jednak tylko około połowa reklamodawców w Stanach Zjednoczonych i sześciu na dziesięciu w Wielkiej Brytanii korzysta obecnie z technologii Content Object w kontekście zakupów dotyczących multimediów.

„Programatyczna CTV daje reklamodawcom więcej opcji w zakresie targetowania i lepszą mierzalność oraz umożliwia podejmowanie decyzji na bieżąco. Nasze badania dowodzą, że dodanie sygnałów, takich jak kategoria i gatunek, sprzyja zwiększaniu wydatków przez właścicieli marek, którzy odchodzą od telewizji linearnej i innych kanałów” – mówi Nicole Perrin, wiceprezes ds. wywiadu biznesowego w Advertiser Perceptions.

Pobierz to badanie tutaj: https://pubmatic.com/reports/ctv-transparency-report.

Metodologia badania

Firma PubMatic zleciła Advertiser Perceptions badanie 200 reklamodawców ze Stanów Zjednoczonych i 100 reklamodawców z Wielkiej Brytanii spośród jej społeczności Ad Pros Community, które odbyło się pomiędzy 21 czerwca a 12 lipca 2022 roku, a także przeprowadzenie 4 rozmów telefonicznych w sierpniu 2022 roku, na temat zakupu reklam wideo CTV i OTT, transparentności i sygnałów Content Object. Reklamodawcy ci wydają co najmniej 25 mln USD rocznie w Stanach Zjednoczonych i 8,3 mln GBP rocznie w Wielkiej Brytanii na reklamy wideo i wpływają na strategię reklamową programowych reklam CTV/OTT.

O Advertiser Perceptions

Advertiser Perceptions jest światowym liderem w wywiadzie biznesowym opartym na badaniach na potrzeby branży reklamowej, marketingowej i technologii reklamowych. Nasz zespół ekspertów zapewnia obiektywny, oparty na badaniach wgląd w rynek reklamowy, oferując analizy i rozwiązania dostosowane do określonych wskaźników KPI i celów biznesowych klientów. Te spostrzeżenia umożliwiają klientom podejmowanie najlepszych decyzji organizacyjnych, sprzedażowych i marketingowych, co przekłada się na zwiększone przychody i poprawioną satysfakcję klientów.

Informacje o PubMatic

(Nasdaq: PUBM) to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość klienta poprzez dostarczanie przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych. Platforma sprzedaży PubMatic umożliwia wiodącym na świecie twórcom treści cyfrowych w otwartym internecie kontrolować dostęp do swoich zasobów i zwiększać monetyzację, umożliwiając marketerom zwiększanie stopy zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców wszystkich formatów reklam na wszystkich urządzeniach. Od 2006 r. nasze bazujące na infrastrukturze podejście pozwoliło na wydajne przetwarzanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnych i elastycznych innowacji programistycznych przyczyniamy się do poprawy wyników naszych klientów, jednocześnie działając na rzecz pełnego życia, przejrzystego łańcucha dostaw reklam cyfrowych.

KONTAKT:

Broadsheet Communications for PubMatic

e-mail: pubmaticteam@broadsheetcomms.com

tel. (917) 826-1103

Źródło informacji: GlobeNewswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.09.2022, 09:14
Źródło informacji GlobeNewswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii