Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Rexona, światowy lider w kategorii produktów do higieny osobistej, należący do koncernu Unilever, wkracza na boisko jako partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta dynamiczna współpraca nie tylko podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otwiera nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.
Siatkówka, jako jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, jest symbolem determinacji, skuteczności i pewności siebie. To cechy wpisane tak w DNA marki Rexona, jak polskich siatkarek i siatkarzy. Poprzez partnerstwo z PZPS marka należąca do Unilever nie tylko wspiera rozwój tego wyjątkowego sportu, ale również buduje unikalne relacje z publicznością i kreuje niezapomniane emocje wśród jego pasjonatów.
„Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka - łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji” - mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.
„Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. W siatkówce staramy się nieustannie być na czele naszej dyscypliny - nie tylko w kwestii wyników sportowych, ale we wszystkich aspektach naszej działalności. Chcemy wpisywać się w najlepsze standardy i wyznaczać trendy w naszym sporcie. Sądzę, że pod wszystkimi tymi względami doskonale pasujemy do siebie z marką Rexona i firmą Unilever. Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców” - podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.
Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego stylu życia. Firma założona ponad 100 lat temu obecnie jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dzięki zaangażowaniu marek należących do portfolio firmy, koncern podejmuje lokalne działania mające na celu promowanie aktywności fizycznej i inspirację do ruchu. Te inicjatywy doskonale wpisują się w realizację misji Unilever, której fundamentem jest osiąganie najlepszych wyników biznesowych dzięki pozycji globalnego lidera zrównoważonego biznesu i tworzeniu lepszego jutra, między innymi poprzez promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia.
O Unilever
Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 miliarda konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.
Wizją firmy jest być światowym liderem zrównoważonego biznesu i pokazać, że nasz oparty na celu, odpowiadający na wyzwania przyszłości model biznesowy zapewnia najwyższą wydajność. W tradycję wpisany jest postępowy, odpowiedzialny biznes.
Unilever Compass, globalna strategia zrównoważonego biznesu, ma pomóc firmie dostarczać najwyższą jakość oraz stymulować zrównoważony i odpowiedzialny wzrost, przy jednoczesnym dążeniu do:
- poprawy zdrowia planety;
- poprawy zdrowia, pewności siebie i dobrego samopoczucia ludzi;
- współtworzenia sprawiedliwszego i bardziej inkluzywnego społecznie świata.
Więcej informacji o Unileverze i jego markach można znaleźć na stronie www.unilever.com i www.unilever.pl.
KONTAKT:
Karolina Śmiejkowska
e-mail: karolina.smiejkowska@38pr.pl
tel. 888 457 538
Źródło informacji: Rexona
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.05.2024, 13:59 |
Źródło informacji | Rexona |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu