Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Rexona, światowy lider w kategorii produktów do higieny osobistej, należący do koncernu Unilever, wkracza na boisko jako partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta dynamiczna współpraca nie tylko podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otwiera nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.
Siatkówka, jako jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, jest symbolem determinacji, skuteczności i pewności siebie. To cechy wpisane tak w DNA marki Rexona, jak polskich siatkarek i siatkarzy. Poprzez partnerstwo z PZPS marka należąca do Unilever nie tylko wspiera rozwój tego wyjątkowego sportu, ale również buduje unikalne relacje z publicznością i kreuje niezapomniane emocje wśród jego pasjonatów.
„Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka - łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji” - mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.
„Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. W siatkówce staramy się nieustannie być na czele naszej dyscypliny - nie tylko w kwestii wyników sportowych, ale we wszystkich aspektach naszej działalności. Chcemy wpisywać się w najlepsze standardy i wyznaczać trendy w naszym sporcie. Sądzę, że pod wszystkimi tymi względami doskonale pasujemy do siebie z marką Rexona i firmą Unilever. Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców” - podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.
Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego stylu życia. Firma założona ponad 100 lat temu obecnie jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dzięki zaangażowaniu marek należących do portfolio firmy, koncern podejmuje lokalne działania mające na celu promowanie aktywności fizycznej i inspirację do ruchu. Te inicjatywy doskonale wpisują się w realizację misji Unilever, której fundamentem jest osiąganie najlepszych wyników biznesowych dzięki pozycji globalnego lidera zrównoważonego biznesu i tworzeniu lepszego jutra, między innymi poprzez promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia.
O Unilever
Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 miliarda konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.
Wizją firmy jest być światowym liderem zrównoważonego biznesu i pokazać, że nasz oparty na celu, odpowiadający na wyzwania przyszłości model biznesowy zapewnia najwyższą wydajność. W tradycję wpisany jest postępowy, odpowiedzialny biznes.
Unilever Compass, globalna strategia zrównoważonego biznesu, ma pomóc firmie dostarczać najwyższą jakość oraz stymulować zrównoważony i odpowiedzialny wzrost, przy jednoczesnym dążeniu do:
- poprawy zdrowia planety;
- poprawy zdrowia, pewności siebie i dobrego samopoczucia ludzi;
- współtworzenia sprawiedliwszego i bardziej inkluzywnego społecznie świata.
Więcej informacji o Unileverze i jego markach można znaleźć na stronie www.unilever.com i www.unilever.pl.
KONTAKT:
Karolina Śmiejkowska
e-mail: karolina.smiejkowska@38pr.pl
tel. 888 457 538
Źródło informacji: Rexona
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.05.2024, 13:59 |
| Źródło informacji | Rexona |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Jak wybrać system do automatyzacji procesów biznesowych dla dużych przedsiębiorstw i korporacji. Poradnik 2026
W 2026 roku cyfrowa transformacja w dużych organizacjach wchodzi w fazę dojrzałą. Decydenci IT i zarządy korporacji nie szukają już doraźnych narzędzi do cyfryzacji, lecz kompleksowych platform Business Process Management, które udźwigną skalę operacyjną gigantów, zachowując przy tym zwinność startupu. Jak wynika z analiz rynkowych, kluczem do sukcesu staje się technologia low-code, a liderem w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań tej klasy dla sektora enterprise jest platforma AMODIT.- 03.12.2025, 14:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Astrafox
-
Image
Eksperci: polski biometan ma wielki potencjał rozwoju i zastosowań, ale początkujący rynek potrzebuje wsparcia PAP
Polska ma jeden z największych w Europie potencjałów do zrównoważonej produkcji biometanu, który szacowany jest na 4 mld m sześc., z opcją na 8 mld m sześc. rocznie, tymczasem w kraju działa tylko jedna biometanownia, a wykorzystanie tego gazu jest symboliczne - wskazali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez DISE Energy. Ich zdaniem bez stabilnych regulacji i wsparcia operacyjnego ze strony państwa potencjał produkcyjny biometanu może zostać zmarnowany - ze stratą dla bezpieczeństwa energetycznego kraju i skutecznej gospodarki emisjami wielu sektorów gospodarki, a w szczególności polskiego rolnictwa.- 03.12.2025, 14:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
The German advertising market is facing another year of stagnation in 2026
The JOM Group’s latest advertising market forecast shows that the continuing economic uncertainty means that companies only have limited growth potential for increasing advertising investments.- 03.12.2025, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ