Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Konrad Dobrowolski](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2019-11/20191120/34672013_1.jpg?itok=C0yDlVly)
Podczas panelu Konrad Dobrowolski poruszy m.in kwestie związane z wprowadzeniem dyrektywy w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym z perspektywy sektora mediów. Uczestnicy dyskusji, w której mają wziąć udział również przedstawiciele Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, spróbują odpowiedzieć na pytania związane z wyzwaniami i szansami, jakie wobec tych zmian stoją przed mediami.
Pojawią się następujące zagadnienia: jak rynek zapatruje się na kwestie czerpania zysków z cyfrowej eksploatacji utworów, jak obecnie wygląda koncepcja współpracy z gigantami oferującymi agregatory informacji, w jaki sposób zabezpieczane są prawa autorskie. Będzie to również okazja do rozmowy na temat dyrektywy, jako szansy dla nauki i kultury, ze względu na przewidziane w dyrektywie mechanizmy, korzystne z punktu widzenia ochrony dziedzictwa kulturowego i promocji polskiej kultury na świecie.
W opinii Konrada Dobrowolskiego jednym z najistotniejszych zagadnień dla mediów przyszłości jest kwestia personalizacji. Dlatego zamierza też odnieść się podczas panelu do tematyki tworzenia spersonalizowanych wydań gazety, odpowiedzialności prasy za kształtowanie poglądów oraz wpływu RODO na przetwarzanie danych i profilowanie odbiorców medialnych.
Prawnik z PwC Legal poprowadzi także warsztaty z zakresu ochrony praw autorskich, skupiając się na przygotowaniu jego uczestników do wejścia w życie dyrektywy unijnej. Ekspert poruszy kwestie zabezpieczenia i wykazywania praw autorskich oraz istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę w związku z implementacją tej dyrektywy w Polsce.
Konrad Dobrowolski jest adwokatem i członkiem zespołu technologii, mediów i telekomunikacji, prawa własności intelektualnej oraz ochrony danych osobowych w kancelarii PwC Legal. Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, prawie nowych technologii i prawie Internetu. Zajmuje się również zagadnieniami związanymi z własnością intelektualną, wdrożeniami IT, komunikacją elektroniczną oraz e-commerce.
Konrad Dobrowolski posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz klientów z branży nowych technologii, e-commerce, handlowej oraz sektorów bankowego, ubezpieczeniowego i farmaceutycznego. Przez kilka lat doradzał największym wydawnictwom i dystrybutorom filmowym w Polsce w sprawach związanych z prawami autorskimi oraz ochroną dóbr osobistych. Jest również odpowiedzialny za projekty Legatach, związane z tworzeniem innowacyjnych narzędzi ułatwiających pracę prawników oraz inspektorów ochrony danych.
„Media przyszłości” to konferencja o przyszłości mediów, kierunkach rozwoju ekosystemu informacyjnego i roli innowacji cyfrowych w komunikacji społecznej. Organizowana przez Polską Agencję Prasową przy współpracy międzynarodowych ekspertów, analityków oraz managerów branży mediów i nowych technologii. W programie panele, warsztaty i spotkania profesjonalistów środowiska medialnego, technologicznego oraz biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Więcej szczegółów na temat konferencji oraz rejestracja na stronie https://mediaprzyszlosci.pap.pl/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.11.2019, 13:04 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile