Pobierz materiał i Publikuj za darmo

O nagrody pieniężne będą walczyć prace prezentujące przedsięwzięcia gospodarcze, które powstały w czasie międzywojnia i funkcjonują do dzisiaj oraz pokazujące, jak zmieniła się gospodarka na przestrzeni tego okresu.
„Tematem prac konkursowych mogą być nie tylko sztandarowe przedwojenne przedsięwzięcia gospodarcze jak Gdynia czy COP, ale także zakończone powodzeniem drobne, lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju np. produkcji rolnej, handlu lub bankowości” - podkreślają organizatorzy.
Inspiracji można szukać w przedwojennych aktach, wycinkach ze starych publikacji czy w rozmowach z żyjącymi jeszcze świadkami tamtych decyzji i wydarzeń. Prace mogą mieć dowolną formę - od tekstu przez opisane reprodukcje fotografii, filmy, nagrania audio, po prezentacje multimedialne.
Autor najlepszej pracy otrzyma 5000 zł. Przewidziana jest także II i III nagroda; odpowiednio 3000 zł i 1500 zł. Szczegóły konkursu znajdują się w regulaminie.
Na prace czekamy do 30 listopada 2018 r.
W konkursie mogą startować również dorośli. Dla nich przewidziana jest odrębna kategoria i odrębna pula nagród. Regulamin konkursu na stronie kurier.pap.pl. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod adresem kurier@pap.pl.
Projekt „Moja Polska” realizowany jest we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.10.2018, 12:52 |
Źródło informacji | Kurier PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ