Newsletter

Od 2018 r. usługa strumieniowa TIDAL będzie dostępna w samochodach marki Mercedes-Benz

06.09.2017, 10:34aktualizacja: 06.09.2017, 10:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ekskluzywna rozrywka z dostępem do ponad 50 milionów utworów.

Stuttgart, Niemcy, 5 września 2017 r. /PRNewswire/ - Marka Mercedes-Benz i globalna platforma muzyczno-rozrywkowa TIDAL ogłosiły nawiązanie długoterminowej współpracy. W ciągu najbliższych kilku miesięcy właściciele samochodów Mercedes-Benz, którzy podłączyli swoje pojazdy do portalu Mercedes me Portal otrzymają bezpłatny dostęp do platformy TIDAL HiFi. Jako użytkownicy platformy będą mogli odtwarzać strumieniowo ponad 50 milionów utworów, ponad 185 000 klipów oraz setki dobranych list zupełnie za darmo przez dwanaście miesięcy w samochodach, na smartfonach i na domowych systemach muzycznych. Poza usługą odtwarzania strumieniowego firma TIDAL zapewnia także swoim użytkownikom w 52 krajach wiele treści na wyłączność dostępnych w wysokiej jakości dźwięku. Program TIDAL X umożliwia muzykom bezpośrednią komunikację z fanami przez niepowtarzalne wydarzenia, spotkania, darmowe bilety, transmisje na żywo i nie tylko. Z możliwości tych korzystają tacy artyści, jak między innymi JAY-Z, Beyonce, Bon Jovi, Nicki Minaj, Damian Marley, Lil Wayne czy Alicia Keys. Umożliwianie fanom dostępu do platformy, za pomocą której mogą być w kontakcie z ulubionymi artystami, jest kluczowym elementem usługi TIDAL. Firmy Mercedes-Benz i TIDAL upamiętnią rozpoczęcie współpracy poprzez organizację koncertu na wyłączność, który odbędzie się w trakcie wydarzenia me Convention na międzynarodowym pokazie motoryzacyjnym Frankfurt International Motor Show (IAA).

"Dzięki współpracy z TIDAL uzupełniamy serię pojazdów Mercedes na co dzień o niepowtarzalną rozrywkę. Nasi klienci mogą odtwarzać strumieniowo muzykę i wideo w domach lub w drodze praktycznie bez żadnych ograniczeń. Oferujemy także niesamowite możliwości kontaktu z artystami i przeżywania muzyki na żywo" - wyjaśnił dr Jens Thiemer, wiceprezes ds. marketingu w firmie Mercedes-Benz Cars.

Początek współpracy firm Mercedes-Benz i TIDAL uświetni koncert na wyłączność, który odbędzie się w piątek 15 września 2017 roku w trakcie wydarzenia me Convention we Frankfurcie. Wkrótce zostanie ogłoszona gwiazda koncertu, a uczestnicy me Convention będą mogli zgłaszać się po bilety przez aplikację konferencyjną w trakcie wydarzenia. Dodatkowe bilety zostaną rozlosowane na platformach społecznościowych firm TIDAL i Mercedes-Benz.

"Firma TIDAL jest zachwycona możliwością współpracy z najlepszym na świecie producentem samochodów - skomentował Lior Tibon z firmy TIDAL. - Misja zapewniania najwyższej jakości i doskonałości, którą dzielimy, jest źródłem naturalnej synergii między markami. Klienci Mercedes cenią sobie pomysłowość. Z dumą będziemy dzielić się z nimi wyjątkową muzyką i rozrywką TIDAL" - dodał przedstawiciel.

Począwszy od roku 2018 wszyscy klienci Mercedes me będą mieli dostęp do bezpłatnego, 12-miesięcznego abonamentu na odtwarzanie strumieniowe w wysokiej jakości. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego klienci mogą przedłużyć abonament w platformie TIDAL, aby zachować dostęp do albumów, transmisji na żywo i koncertów Tidal X za 9,99 € (dobra jakość) lub 19,99 € (najwyższa jakość). Na stronie www.tidal.com zostanie także opublikowana lista odtwarzania Mercedes-Benz.

me Convention

W ramach pokazu IAA we Frankfurcie firmy Mercedes-Benz i South by Southwest (SXSW) organizują pierwsze wydarzenie z serii me Convention, którego celem jest stworzenie pełnej inspiracji platformy na potrzeby omawiania tematów przyszłościowych. W dniach 15 i 17 września 2017 r. wydarzenie me Convention zgromadzi przedstawicieli branży technologicznej, projektowej i kreatywnej w celu podjęcia dialogu na temat przyszłości. Slogan #createthenew pozwoli na skoncentrowanie rozmów na tematach dotyczących nowej twórczości, nowego życia miejskiego, nowego przywództwa, nowych rzeczywistości i nowych prędkości. Tematy przyszłościowe będą podlegać krytycznym dyskusjom w serii warsztatów, paneli z ekspertami, przemówień specjalnych, sesji coworkingowych i na platformach interaktywnych. Wydarzenie me Convention odbędzie się w obiekcie Festhalle Frankfurt w atmosferze iście festiwalowej. Wydarzeniu będzie towarzyszyć szereg wieczornych spotkań rozrywkowych, w tym imprezy i koncerty w dzielnicy Bahnhofsviertel otaczającej stację kolejową. Więcej informacji na temat harmonogramu i samego wydarzenia, a także wydarzeń i prelekcji można znaleźć na stronie www.me-convention.com.

TIDAL

TIDAL to globalna platforma rozrywkowa skupiająca się na doświadczeniach, których odbiorcami są fani artystów z całego świata. Abonenci platformy TIDAL mają dostęp do treści dobieranych na wyłączność, które bezpośrednio łączą artystów z fanami na wiele sposobów. Usługa zapewnia dźwięk wysokiej jakości, odpowiadający jakości CD, wysokiej rozdzielczości wideo, a także możliwość odkrywania nowych artystów poprzez TIDAL Rising i niepowtarzalne wrażenia na TIDAL X. Platforma TIDAL dostępna jest w ponad 52 krajach, a abonenci mają do dyspozycji ponad 50 milionów utworów i 185 000 wysokiej jakości klipów.

Znajdź TIDAL na platformach: http://facebook.com/tidal, http://twitter.com/tidalhifi i https://instagram.com/tidal/.

Więcej informacji o firmie Mercedes-Benz: www.media.daimler.com i www.mercedes-benz.com.

Dodatkowe informacje na temat firmy TIDAL można znaleźć na stronie www.tidal.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/551880/Mercedes_Benz.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/551889/TIDAL_Logo.jpg

Źródło: TIDAL; Mercedes-Benz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.09.2017, 10:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ