Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pasja, która stała się pracą
Pyszności powstawały w kawalerce, a pierwsze przepisy kręcone były w dwuosobowej ekipie, z użyciem garnków i noży podebranych mamom, babciom i wyniesionych z własnych mieszkań. Jak mówią założyciele profilu, wtedy nikt jeszcze nie przypuszczał, że proste przepisy, pokazujące krok po kroku jak wykonać danie, staną się fenomenem, Polacy zwariują na ich punkcie, a praca w kuchni i za kamerą stanie się ich pełnoetatowym zajęciem.
Rekordowa ilość wyświetleń
Metodą prób i błędów Pyszności znalazły swój styl i zdobywały doświadczenie w branży, a fanpage w niecałe 2,5 roku stał się największym tego typu miejscem w sieci, skupiającym fanów gotowania. To oni swoją aktywnością wygenerowali w październiku prawie 8-milionowy zasięg i 20 milionów wyświetleń filmów. Licznik zdaje się nie mieć limitu! Niedawno powstały także dodatkowe, sprecyzowane tematycznie strony, takie jakie Pyszności Junior, Słodkości, Pyszności Fit czy Partyshaker Polska, które śledzi już w sumie prawie 242 tysiące osób. Podsumowując, tylko w samym 2017 roku filmy Pyszności wyświetlono aż 190 milionów razy!
Współpraca z najlepszymi markami
Potencjał Pyszności dostrzegły także firmy obecne na polskim rynku. W ciągu ostatniego roku zespół wyprodukował filmy z product placement dla takich marek jak Sokołów, Jan Niezbędny, Red Bull, Finlandia, Dominos Pizza, Uber Eats czy Prymat w sumie generując 6 100 705 wyświetleń filmów reklamowych i 16 732 377 zasięgu postów z filmami. Warto dodać, że 98% tych wartości to organiczne wyniki bazujące na aktywności fanów! O czym to świadczy? O pozytywnej reakcji odbiorców na taką formę reklamy. Czy więc branded content to przyszłość reklamy w social mediach?
Od filmów do kulinarnej książki
Pyszności udowadniają, że tak. Pokazują także, że dobry pomysł, w połączeniu z pasją i ciężką pracą, może przerodzić się w fenomen, który podbija internet i wyznacza trendy marketingu w social mediach. Popularność profilu zaowocowała także wydaniem trzech kulinarnych książek, w tym najnowszej, Wielkiej Księgi Pyszności, która podobnie jak jej pierwsza część, idzie po tytuł bestsellera. Śmiało można powiedzieć, że przed nimi pyszny 2019 rok!
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.12.2018, 17:07 |
Źródło informacji | Grupa Popularne |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polenergia S.A.: rekordowy wzrost zysku na poziomie EBITDA w wysokości 30 proc. po trzech kwartałach br. PAP
„Polenergia S.A. osiągnęła po trzech kwartałach tego roku rekordowy wzrost zysku na poziomie EBIDTA o 30 proc. i wzrost zysku netto o prawie 40 proc., osiągając prawie 300 mln zł” - poinformował Jerzy Zań, prezes zarządu Polenergia S.A. podczas konferencji podsumowującej wyniki finansowe Grupy Polenergia za trzeci kwartał 2024 r.- 26.11.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Wpłata na IKZE do końca roku może przynieść ponad 3000 zł zwrotu podatku PAP
Koniec roku to ostatni moment na zapewnienie sobie ulgi podatkowej. Można to zrobić m.in. poprzez wpłaty na indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego (IKZE). Zasilenie IKZE do końca grudnia może przynieść zwrot podatku przekraczający 3000 zł.- 26.11.2024, 10:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Samochód dla dużej rodziny - co wybrać, by zapewnić komfort i bezpieczeństwo?
Wybór samochodu dla dużej rodziny to wyzwanie, które wymaga uwzględnienia wielu czynników. Liczba miejsc, przestrzeń bagażowa, bezpieczeństwo czy koszty eksploatacji - wszystko to ma znaczenie, gdy zależy nam na wygodzie i ochronie bliskich podczas codziennych podróży i dłuższych wyjazdów. Na rynku dostępnych jest wiele modeli, które odpowiadają na potrzeby rodzin. Od przestronnych SUV-ów po funkcjonalne vany. Jakie cechy powinien mieć idealny samochód rodzinny?- 26.11.2024, 09:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA”