Newsletter

Od słów po czyny - Mary Kay publikuje raport dotyczący przełomowego partnerstwa na rzecz wzmocnienia przedsiębiorczości kobiet na całym świecie

07.03.2024, 09:22aktualizacja: 07.03.2024, 09:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.
Raport z okazji czwartej rocznicy Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet podkreśla jego wpływ na zaspokojenie kluczowych potrzeb przedsiębiorczych kobiet pod względem dostępu do edukacji, finansowania, sieci kontaktów i rynków oraz globalnego rzecznictwa.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., marka propagująca upodmiotowienie kobiet na całym świecie, ogłosiła dzisiaj publikację specjalnego raportu pt. „Advancing Women’s Entrepreneurship: from Commitment to Action” (Wsparcie przedsiębiorczości kobiet: od słów po czyny). Raport szczegółowo przedstawia niezachwiane zobowiązanie firmy do działania na rzecz obrony interesów kobiet na całym świecie w drodze istotnych wysiłków poczynionych w ciągu czterech lat od nawiązania przełomowego partnerstwa wielu interesariuszy realizowanego pod szyldem Akceleratora Przedsiębiorczości kobiet (WEA).

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240305309487/pl/ 

W 2019 r. we współpracy z sześcioma agencjami Organizacji Narodów Zjednoczonych Mary Kay założyła WEA, pragnąc nadać impuls działaniom na rzecz propagowania przedsiębiorczości kobiet i ich udziału w życiu gospodarczym na całym świecie. Specjalny raport za 2023 r. szczegółowo opisuje poszczególne sztandarowe programy i przedstawia dane statystyczne dotyczące wpływu WEA, podkreślając globalny zasięg przedsięwzięcia i wyjątkowe podejście do działań zmierzających do wyeliminowania podstawowych wyzwań, z którymi borykają się przedsiębiorczynie.

„Za pomocą Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet zdołaliśmy stworzyć solidną platformę, która nie tylko wspiera przedsiębiorczość kobiet na całym świecie, ale również stanowi jej uhonorowanie - powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna Mary Kay. - Naszym celem jest upodmiotowienie pięciu milionów kobiet do 2030 r. i jesteśmy już na dobrej drodze do osiągnięcia tego założenia. W naszych programach i działaniach wzięło już udział ponad 600 000 kobiet, a 2024 r. będzie kolejnym rokiem historycznych dokonań”.

Raport ilustruje holistyczne podejście Mary Kay do upodmiotowienia kobiet w drodze partnerstwa wielu interesariuszy pod szyldem WEA, zwiększając dostęp do edukacji, środków finansowych, sieci kontaktów i rynków, rzecznictwa i działań politycznych. Raport wymienia wybitne osiągnięcia, takie jak między innymi:

  • ograniczenie wskaźników ubóstwa w ramach projektu pilotażowego realizującego cele zrównoważonego rozwoju na obszarach wiejskich w Chinach, stawiając na przedsiębiorczość kobiet i rozwój zdolności przywódczych;
  • realizacja Regionalnej Wystawy Przedsiębiorczych Kobiet i krajowych wydarzeń towarzyszących w Europie i Azji Środkowej, które umożliwiły spotkanie przedsiębiorczych kobiet z inwestorami i partnerami biznesowymi. W 2023 r. imprezy te, współorganizowane z 33 partnerami lokalnymi, zgromadziły ponad 15 308 uczestników, w tym 1047 przedsiębiorczyń i 75 inwestorów, a w ich ramach zrealizowano 27 seminariów/paneli oraz przestrzeni wystawowych;
  • skuteczne wdrożenie szeregu programów szkoleniowych i mentoringowych pod przewodnictwem wysokich rangą partnerów z całego świata, w tym internetowego Programu Certyfikacji Przedsiębiorczych Kobiet;
  • Konkurs Innowacyjności Cyfrowej WEA dla Przedsiębiorczych Kobiet, w ramach którego wpłynęło 250 zgłoszeń od przedsiębiorstw typu startup kierowanych przez kobiety z 54 krajów;
  • badania dotyczące przedsiębiorczości kobiet na potrzeby opracowania rekomendacji politycznych dotyczących równości płci w rozwoju biznesu w regionie Ameryki Łacińskiej.

Wybitne starania firmy na rzecz propagowania udzielania zamówień i dokonywania inwestycji z uwzględnieniem problematyki płci (ang. GRPI) również istotnie przyczyniły się do wzmocnienia pozycji kobiet i ich udziału w gospodarce.

Więcej informacji na temat Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet i pełną treść specjalnego raportu za 2023 r. można znaleźć tutaj.

Informacje o Mary Kay

Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na FacebookuInstagramieLinkedIn oraz w serwisie X (dawniej Twitter).

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240305309487/pl/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT
Mary Kay Inc. 
Dział Komunikacji Korporacyjnej
strona: marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332 
e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.03.2024, 09:22
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii