Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MONTREAL--(BUSINESS WIRE)-- Międzynarodowa Rada Portów Lotniczych (ACI – Airports Council International World) ogłosiła dzisiaj zwycięzców uznanego na całym świecie plebiscytu Airport Service Quality Award, w którym uhonorowano lotniska, które zapewniają klientom najlepszą jakość obsługi.
Międzynarodowy Port Lotniczy Kempegowda w indyjskim Bengaluru został nagrodzony po raz pierwszy nagrodą w kategorii Przyloty (ASQ Arrivals Award) na podstawie nowej ankiety dotyczącej przylotów. Jest to pierwszy port lotniczy, który zdobył nagrodę zarówno w kategorii Odloty, jak i Przyloty.
Do grupy wielokrotnych laureatów należą Międzynarodowy Port Lotniczy w Indianapolis, Międzynarodowy Port Lotniczy Beijing Capital, Port Lotniczy Singapur Changi, i Toronto Pearson, Aeroporto di Roma-Fiumicino, Międzynarodowy Port Lotniczy Chhatrapati Shivaji w Mumbaju, Międzynarodowy Port Lotniczy Indiry Ghandi w Delhi, Międzynarodowy Port Lotniczy Shanghai Pudong oraz Port Lotniczy Szeremietiewo.
W tym roku wiele portów lotniczych zostało uhonorowanych ASQ Award po raz pierwszy. W tej grupie znalazły się Aeropuerto Internacional Ramón Villeda Morales w Hondurasie, porty lotnicze w Dublinie, Oslo, Helsinkach, Southampton, Bristolu oraz Port Lotniczy London City. Hiszpańskie porty lotnicze Aeropuerto de Almería, Aeropuerto de Girona, Aeropuerto de Melilla, Aeropuerto de Zaragoza i Aeropuerto de Alicante-Elche również zostały odznaczone po raz pierwszy. Port Lotniczy Fort McMurray w Kanadzie i Port Lotniczy Muscat w Omanie również dołączyły do grona zwycięzców ASQ Award po raz pierwszy, podczas gdy kilka wysoko ocenianych obiektów z lat poprzednich zostało zauważonych również w tej edycji.
W nowej kategorii „Najlepsza infrastruktura i udogodnienia” wyróżniono aż siedem indonezyjskich i osiem chińskich portów lotniczych w odpowiednich kategoriach rozmiaru portu.
„Nagroda Airport Service Quality Award jest uhonorowaniem osiągnięć portów lotniczych pod względem wysokiego poziomu obsługi klienta, stanowiąc najwyższe wyróżnienie przyznawane portom lotniczym na całym świecie – powiedziała Angela Gittens, dyrektor generalna ACI World. - Zarówno w tradycyjnych, jak i w nowych kategoriach nagrodzone lotniska odpowiedziały na zmieniające się potrzeby pasażerów w celu zapewnienia im najwyższej jakości usług i osiągnięcia wyników zasługujących na nagrodę” - dodała.
„Porty lotnicze zauważyły, że zapewnienie klientom lepszych doświadczeń jest ważnym narzędziem biznesowym w tej coraz bardziej konkurencyjnej branży. Nagroda ASQ przyznawana przez ACI jest jedynym międzynarodowym programem, który zapewnia obiektywne pomiary i analizę porównawczą portów lotniczych, które dzięki temu mogą osiągać lepsze wyniki” – podsumowała Gittens.
Przedstawiciele zwycięskich portów lotniczych spotkają się na ceremonii ASQ Awards, która odbędzie się podczas drugiej konferencji ACI Customer Experience Global Summit, na indonezyjskiej wyspie Bali we wrześniu.
Program ASQ Departures jest pomiarem satysfakcji klienta wykorzystującym 34 kluczowe wskaźniki efektywności. Do programu przystąpiło trzy czwarte najbardziej obleganych 100 portów lotniczych świata, co oznacza, że w 2018 ponad połowa podróżnych na świecie (8,3 miliarda) znalazła się na lotnisku biorącym udział w programie ASQ.
Zapoznaj się z listą tegorocznych laureatów ASQ Awards.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190306005004/en/
Źródło: Airports Council International
KONTAKT:
ACI World
Anita Berthier
tel. +1-514-373-1254
e-mail: mediarelations@aci.aero
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.03.2019, 15:13 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |