Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (P&G) ogłosiła dzisiaj podjęcie nowego celu zakładającego trzydziestoprocentowe ograniczenie bezwzględnej wielkości emisji gazów cieplarnianych ze swoich zakładów do roku 2020. Został on opracowany w partnerstwie z WWF. Jego założenia oparto na najlepszych dostępnych wynikach naukowych. Sam cel stanowi istotny krok naprzód dla spółki w jej ciągłych staraniach o ograniczenie emisji gazów cieplarnianych wywołujących zmiany klimatyczne.
Spółka została również członkiem sponsorowanego przez WWF programu Climate Savers na rzecz współpracy czołowych spółek i przyspieszenia ich działań w kierunku zapobiegania zmianom klimatycznym.
Spółka P&G ustaliła swój ambitny cel trzydziestoprocentowej redukcji po analizie najświeższych wyników naukowych przedstawionych przez Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu. Tak duże ograniczenie emisji sprawi, że P&G istotnie wspomoże światowe wysiłki mające zapobiec wzrostowi globalnej temperatury o 2 stopnie Celsjusza. Jest ono również zgodne z metodami opartymi na wiedzy naukowej, które pozwalają spółkom dostosowywać swoje cele do wiedzy o klimacie.
"Zmiany klimatyczne stanowią ogólnoświatowy problem, dlatego uważamy, że wszystkie firmy, rządy, jak i pojedyncze osoby, mogą przyczynić się do poprawy obecnej sytuacji - powiedział Len Sauers, wiceprezes działu zrównoważonego rozwoju na świecie spółki P&G. - Uznaliśmy, że należy postawić sobie ambitny i oparty na wiedzy naukowej cel, aby przyczynić się do pokonywania problemów powodowanych przez zmiany klimatyczne".
Opracowując swój nowy cel i dążąc do poczynienia postępów w walce ze zmianami klimatycznymi, spółka P&G pracowała w partnerstwie z WWF. "Doceniamy rolę P&G w wyznaczeniu kierunku, jakim jest opracowanie celu redukcyjnego, opartego na wiedzy klimatologicznej - podkreśliła Suzanne Apple, starszy wiceprezes działu aktywizacji sektora prywatnego WWF. - To znaczące zobowiązanie doprowadzi do wymiernego ograniczenia emisji gazów cieplarnianych przez P&G i jednocześnie będzie inspiracją dla innych spółek do podjęcia podobnych działań. Z radością przyjmujemy P&G jako najnowszego członka naszego programu Climate Savers, który powstał po to, aby docenić liderów przemysłu stosujących innowacyjne i oszczędne rozwiązania problemu zmian klimatycznych".
P&G planuje osiągnięcie swojego nowego celu poprzez ciągły nacisk na oszczędzanie energii i szersze zastosowanie źródeł odnawialnych. "Stawiamy przed sobą ten cel z silnym przekonaniem, że jego osiągnięcie będzie dobre tak dla środowiska, jak i dla biznesu - oświadczył Martin Riant, prezes Grupy P&G i przedstawiciel wyższego kierownictwa odpowiedzialny za zrównoważony rozwój na świecie. - Oszczędzanie energii i zwiększony udział energii odnawialnej nie tylko doprowadzi do redukcji emisji, ale również obniży koszty i pomoże opracować innowacyjne rozwiązania, które zwiększą popularność naszych marek wśród konsumentów".
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com.
Więcej informacji na temat celów P&G w zakresie zrównoważonego rozwoju znajduje się tutaj.
Więcej informacji na temat programu Climate Servers można znaleźć tutaj.
Wersja źródłowa niniejszej informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20150916005934/en/
Źródło: Procter & Gamble
KONTAKT:
P&G
Julie deSylva
tel. 513-780-0006
e-mail: deSylva.j@pg.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.09.2015, 19:02 |
Źródło informacji | Procter & Gamble |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |