Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Trzeci, ważny punkt na mapie firmowego święta zgromadził ok. 700 osób. Wśród gości nie zabrakło reprezentantów kluczowych rynków dla OKNOPLAST – polskich, francuskich, włoskich, niemieckich czy belgijskich partnerów. Duże wydarzenie zostało zorganizowane tak, by odwzorować rozległą skalę działalności przedsiębiorstwa, od lat obecnego w wielu krajach, posiadającego silną i ugruntowaną pozycję w Europie.
„Celebracja obchodów to dla nas czas radości, podsumowań oraz wskazania planów na przyszłość. Chcemy cieszyć się tym momentem ze wszystkimi, którzy pracowali w OKNOPLAST, współpracowali z firmą lub o niej opowiadali. Każdy element jest tu bowiem istotny i potrzebny do stworzenia prężnie działającej organizacji. Dlatego wcześniej w ciągu roku zorganizowaliśmy już wydarzenia dla naszych pracowników, ich rodzin czy mediów, teraz natomiast chcemy podkreślić, jak ważni są dla nas partnerzy handlowi i podziękować im za zaangażowanie” – powiedział Mikołaj Placek, prezes Grupy OKNOPLAST.
Duże święto – spore atrakcje
W trakcie uroczystej gali prowadzonej przez Oliviera Janiaka zostały wręczone nagrody dla wyróżniających się współpracowników marki. Event uświetnił ponadto wyjątkowy koncert, a na scenie wystąpili znani artyści – Krzysztof Zalewski, Katarzyna Nosowska, a także Paulina i Natalia Przybysz. Podczas wydarzenia głos zabrał również Adam Placek, założyciel firmy. Uczestników wydarzenia zaprosił on w podróż w przeszłość, przedstawiając najciekawsze historie z początków funkcjonowania przedsiębiorstwa. Prezes Mikołaj Placek podsumował z kolei 25 lat działalności OKNOPLAST, obecną sytuację firmy oraz zarysował plany dalszego rozwoju.
„To jeszcze nie koniec naszych obchodów. Cieszymy się jednak, że dziś mogliśmy poświęcić dzień na docenienie wsparcia i pracy partnerów handlowych. Liczymy, że razem z nami będą oni odważnie patrzeć w przyszłość branży oraz realizować kolejne ambitne plany” – podsumował Mikołaj Placek.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.09.2019, 14:49 |
Źródło informacji | OKNOPLAST |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ