Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Umowa podpisana między PKN ORLEN a TW – ON obejmuje dwa sezony artystyczne. Kończy się 30 czerwca 2021 roku. „Mecenat nad Teatrem Wielkim – Operą Narodową wpisuje się w naszą strategię, zarówno biznesową, jak i marketingową, zmierzającą do wzmacniania rozpoznawalności naszej marki nie tylko w Polsce, ale i na świecie” – mówił Michał Róg, członek Zarządu ds. Handlu Hurtowego i Międzynarodowego PKN ORLEN.
Według niego dzięki połączeniu tych dwóch silnych marek rośnie szansa na dużą rozpoznawalność ORLENU wśród odbiorców zagranicznych.
„Połączenie biznesu z kulturą zawsze jest bardzo ważne. To jest nasze zadanie, nasza misja, by wspierać tego typu inicjatywy oraz polską kulturę. Od lat staramy się aktywnie działać na tym polu” – podkreślił Michał Róg.
Jednym z beneficjentów umowy ma być Akademia Operowa – program wspierania rozwoju kariery zawodowej młodych, utalentowanych artystów sztuki operowej. Akademia oferuje swoim adeptom udział w warsztatach i kursach mistrzowskich, indywidualne konsultacje wokalne, aktorskie i językowe oraz stałą opiekę merytoryczną. „Co znaczy mecenat ORLENU dla Akademii Operowej? To przede wszystkim duże nadzieje na wsparcie oraz ciągłość działania i finansowania kształcenia, a także możliwość zapraszania do prowadzenia warsztatów wybitnych specjalistów” – powiedziała Beata Klatka, kierownik Akademii Operowej.
W gronie podopiecznych tej instytucji dominują Polacy, pojawiają się jednak również młode talenty z krajów sąsiednich, np. Litwy czy Ukrainy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 05.11.2019, 14:34 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |