Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W świecie opartym na technologii, gdzie zmiany zachodzą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej potrzebne są rozwiązania, które nadążają za nową rzeczywistością. Ambicją WeNet jest udostępnienie małym i średnim przedsiębiorcom najnowszych rozwiązań i technologii dotychczas zarezerwowanych dla większych biznesów. Grupa wychodzi naprzeciw wyzwaniom stojącym przed MŚP, m.in. wprowadzając ofertę stron internetowych AI Ready - zaprojektowanych od podstaw w taki sposób, aby odpowiadały nowym sposobom wyszukiwania informacji i umożliwiały firmom zaistnienie w wielu kanałach (w tym wyszukiwarkach AI). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skuteczniej docierać do klientów i tym samym wyprzedzać konkurencję.
Głównym celem kampanii jest uświadomienie lokalnym firmom, jak kluczowa dla ich rozwoju i przetrwania na rynku jest obecność online. W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku brak strony internetowej, jej słaba jakość czy brak zaktualizowanych informacji oznaczają realną utratę klientów, których najprawdopodobniej przejmie konkurencja.
„Strona internetowa to dziś podstawowa wizytówka firmy. Jeśli jest przestarzała, nieaktualna, nie działa lub w ogóle jej nie ma, klienci po prostu pójdą do konkurencji. Znajdą kogoś innego w necie. A przecież nikt nie chce tracić potencjalnych klientów, zwłaszcza że dziś zdobywa się ich coraz trudniej. Co więcej - nawet zadowoleni klienci przestają polecać, jeśli nie mają źródła, które mogliby podesłać znajomym” - mówi Joanna Plona, CEO Grupy WeNet.
Spoty reklamowe utrzymane w żartobliwym tonie przedstawiają codzienne sytuacje, w których bohaterowie chcą polecić innym firmę, z usług której są zadowoleni, ale nie mogą - bo firma nie ma strony internetowej, strona jest przestarzała albo nie działa prawidłowo. Komunikat jest jasny - nie masz dobrej i aktualnej strony - klienci znajdą kogoś innego w necie.
W kampanii wykorzystano nową identyfikację wizualną Grupy WeNet, która symbolizuje nowoczesne i biznesowe podejście do potrzeb klientów, dopasowane do dzisiejszego świata technologii.
„Rebranding WeNet to nie tylko nowa identyfikacja wizualna - to symbol naszej nowej strategii. Dzięki szerszemu portfolio produktów wspieramy małe i średnie przedsiębiorstwa w prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesu, umożliwiając im skuteczne konkurowanie na rynku. To jasna deklaracja obranego kierunku: technologia i innowacja nie są już luksusem, ale koniecznością dla każdego, kto chce rozwijać swoją firmę i skutecznie budować przewagę nad konkurencją, czy to lokalną, czy globalną. Jako WeNet chcemy towarzyszyć przedsiębiorcom na tej drodze - zapewniać odpowiednio dobrane rozwiązania - od stron zaczynając, na narzędziach do wspierania operacji biznesowych kończąc. Robimy to, by właściciele biznesów mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze - na prowadzeniu i rozwoju swojej firmy” - podsumowuje Joanna Plona.
Grupa WeNet dostarcza rozwiązania, które odpowiadają na realne potrzeby przedsiębiorców - od tworzenia stron internetowych i sklepów e-commerce, przez marketing online, po kompleksowe wsparcie w prowadzeniu firmy - narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, kalendarz wizyt, zarządzanie magazynem czy codzienne operacje biznesowe.
Za realizację spotów odpowiadają uznani twórcy z branży, reżyserem spotu jest Marcin Pucyk. Jego kreatywne projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. BRONZE DRUM na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum, a także zdobywały najwyższe wyróżnienia na prestiżowych festiwalach, takich jak Grand Prix Effie czy Cannes Lions. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja SPOT AND DOT, produkcję spotów studio Truskavka, natomiast planowanie i zakup mediów agencja Sales&More.
„Zależało nam na najwyższej jakości, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych. Połączenie kreatywności, doświadczenia i profesjonalnego podejścia zaowocowały ciekawą, wyróżniającą się i przyciągającą uwagę kampanią. Połączenie oryginalnego insightu ze świetnym spojrzeniem reżysera, poczuciem humoru i doskonałym castingiem dało efekt, który przewyższył nasze oczekiwania” - dodaje Elżbieta Piotrowska-Krzak, odpowiadająca za marketing w WeNet.
Kampania obejmuje emisję 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz 30- i 15-sekundowych materiałów filmowych online. Wykorzystane zostały różnorodne formaty: wideo, display, search, content marketing oraz mailingi, zapewniając szeroki zasięg i efektywne dotarcie.
Spoty kampanii można obejrzeć tutaj: [Spot 1, Spot 2, Spot 3].
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.10.2025, 12:39 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Przedłużona gwarancja DEFEND Bike Protect rozszerza swój zakres o quady
DEFEND INSURANCE rozszerza zakres swojego popularnego ubezpieczenia przedłużonej gwarancji, DEFEND Bike Protect. Od teraz produkt obejmuje nie tylko motocykle i skutery, ale także quady dostępne na polskim rynku. Ten strategiczny ruch jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na elastyczne i godne zaufania ubezpieczenia w segmencie pojazdów dwu- i czterokołowych.- 23.10.2025, 14:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: DEFEND INSURANCE HOLDING
-
Andersen Consulting pogłębia zdolności w dziedzinie cyfrowej transformacji wraz z nawiązaniem współpracy z MOYO
- 23.10.2025, 10:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Krynica Forum 2025: na poważnie o najważniejszych wyzwaniach dla Polski PAP
„O Polsce na poważnie” - to główne hasło konferencji Krynica Forum 2025, która odbędzie się 28-30 października 2025 r. w Krynicy-Zdroju. Wisienkami na torcie konferencji mają być debata o strategii rozwoju Polski pomiędzy Mateuszem Morawieckim a Katarzyną Pełczyńską-Nałęcz oraz debata o wizji przyszłości kraju pomiędzy Adrianem Zandbergiem i Krzysztofem Bosakiem.- 23.10.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ