Newsletter

Outreach rozszerza swoją obecność w Europie, otwierając biuro w praskim zagłębiu technologii

30.07.2020, 12:36aktualizacja: 30.07.2020, 12:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sześć miesięcy po otwarciu swojego pierwszego międzynarodowego biura w Londynie, pochodzący ze Seattle startup o wartości przekraczającej miliard dolarów amerykańskich z sektora wspomagania interakcji sprzedażowych zwiększa swoje znaczenie w Europie, zakładając nowe biuro technologiczne.

PRAGA, 30 lipca 2020 r. /PRNewswire/ -- Outreach, czołowa platforma wspomagania interakcji sprzedażowych (ang. sales engagement), ogłosiła otwarcie nowego centrum rozwijania produktów w czeskiej Pradze, zwiększając swoją obecność w Europie. Z nowego biura w jednym z pięciu wschodzących ośrodków technologicznych Europy Outreach będzie kontynuował modernizację europejskiej branży sprzedażowej. Spółka już dziś jest największą firmą z branży wspomagania interakcji sprzedażowych w Europie. Otwarcie biura w Pradze następuje wkrótce po czerwcowym zakończeniu przez Outreach rundy finansowania wartej 50 mln dolarów i mianowaniu Melissy Fisher dyrektorem ds. finansowych.

Praskie biuro Outreach rozpoczyna działalność sześć miesięcy po starcie pierwszego międzynarodowego biura firmy w Londynie. Lokalnym zespołem kierował będzie Tomas Bergl, który odpowiada za rozwój innowacji w europejskiej działalności Outreach. Bergl posiada przeszło 15-letnie doświadczenie w pracy nad wyzwaniami technicznymi i projektowaniu nowoczesnych produktów i usług do współpracy, które nabył podczas pracy dla Microsoftu, Skype'a i Opery. Bergl dołącza do rozrastającego się zespołu AI firmy Outreach, do którego należą już Abhi Abhishek i Eugene Ho, weterani Microsoftu z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie AI i platform komunikacyjnych.

„Praga doskonale pasuje do Outreach - to miasto nastawione na przyszłość, lider badań nad sztuczną inteligencją i prawdziwa kopalnia talentów technicznych - stwierdził Manny Medina, dyrektor generalny i współzałożyciel Outreach. - Tomas wnosi bezcenne doświadczenie w tworzeniu produktów, które łączą ludzi i pomagają im współpracować ze sobą. Jego wiedza i doświadczenie będą niezwykle istotne dla dalszych działań Outreach w kierunku zwiększenia naszego udziału w sprzedaży opartej na angażowaniu klientów”.

„Cieszę się, że mogę dołączyć do Outreach, aby kontynuować tworzenie rozwiązań technologicznych, które kształtują dziedzinę sales engagement i dają nam prymat w tej kategorii. - powiedział Tomas Bergl - Nasz praski zespół odgrywa kluczową rolę w opracowywaniu nowej generacji rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które określą przyszłość sprzedaży opartej na angażowaniu klientów. Prascy specjaliści są jednymi z najlepszych, dlatego już nie mogę się doczekać, aby dokończyć kompletowanie naszego zespołu”.

Zespół praski organizuje „drzwi otwarte" 13 sierpnia o godz. 18:00 w gmachu Visionary Building. Będzie możliwość osobistego spotkania się z członkami zespołu Outreach i dowiedzenia się wielu rzeczy na temat realizowanych przez nich projektów. Liczba miejsc ograniczona. Zainteresowanych firma prosi o rejestrację pod tym adresem.

Dynamiczny rozwój firmy znalazł uznanie w oczach Deloitte, która przyznała jej prestiżową nagrodę Technology Fast 500 za 2019 r., ogłaszając ją czwartą najszybciej rozwijającą się firmą technologiczną w Ameryce Północnej. Firma Outreach trafiła także do rankingu Forbes Cloud 100 2019 i listy Top Startups serwisu LinkedIn. Doskonała kultura organizacyjna Outreach została dostrzeżona w rankingu Inc Best Places to Work (najlepszych miejsc do pracy), listy 100 Best Companies to Work For (najlepszych firm do pracy) Seattle Business Magazine i Best Places to Work in Washington (najlepszych miejsc do pracy w stanie Waszyngton) Puget Sound Business Journal.

Outreach

Outreach jest platformą numer jeden w dziedzinie wspomagania interakcji sprzedażowych (sales engagement) z największą bazą klientów i najlepszą w branży skalą zastosowania. Outreach pomaga firmom znacząco podnieść produktywność i wspiera bardziej inteligentne i trafne interakcje z klientami. Na zlecenie Outreach powstało najnowsze badanie firmy Forrester, które potwierdza, że Outreach zapewnia najlepszy w branży zwrot z inwestycji w wysokości 387 procent w ciągu trzech lat i okres zwrotu krótszy niż trzy miesiące od poczynienia początkowej inwestycji. Na innowacyjnych rozwiązaniach Outreach na skalę przedsiębiorstwa, o niezrównanej skali zastosowania wśród klientów i opartych na solidnej technologii AI polegają takie firmy jak Adobe, Tableau, DoorDash, Splunk, DocuSign, i SAP. Outreach to prywatna spółka z siedzibą w Seattle w stanie Waszyngton. Więcej informacji na stronie internetowej www.outreach.io.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/563661/Outreach_Logo.jpg

Źródło: Outreach

KONTAKT:

Dział PR

Amanda Woolley

e-mail: pr@outreach.io

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2020, 12:36
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ