Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Celem "PAP 21" jest podniesienie wiedzy ekonomicznej dziennikarzy. Szkolenie składa się z 10 wykładów (publikowanych na platformie e-learningowej) i praktycznych warsztatów, których autorami są m.in. eksperci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Pierwszy wykład poprowadzi dr Piotr Maszczyk z Katedry Ekonomii II SGH. Będzie miał on charakter wprowadzający w bardziej szczegółowe zagadnienia z zakresu gospodarki i finansów, które zostaną przedstawione w kolejnych wykładach podczas naszego szkolenia. Uczestnicy zapoznają się z kluczowymi definicjami i pojęciami ekonomicznymi jak PKB, inflacja, wzrost gospodarczy, stopy procentowe. Poznają również modele i wskaźniki ekonomiczne.
Wykład zostanie udostępniony uczestnikom szkolenia na platformie e-learningowej (www.pap21.pl) już w lutym. Kilka dni po nim ukaże się test sprawdzający, a w marcu w Centrum Prasowym PAP odbędzie się praktyczny warsztat, podczas którego dr Maszczyk szczegółowo omówi wszystkie zagadnienia. Będzie to także doskonała okazja do szerszej dyskusji o gospodarce i ekonomii.
Warunkiem przystąpienia do projektu jest rejestracja na platformie szkoleniowej znajdującej się na stronie: www.pap21.pl. Udział jest bezpłatny.
Więcej informacji i zakres tematyczny na stronach: www.pap21.pl oraz http://kurier.pap.pl/pap21/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.01.2017, 16:38 |
Źródło informacji | Kurier PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ