Newsletter

Partnerstwo Hisense z Discovery zachęca klientów do „odnalezienia ich misji X” poprzez inspirowanie ducha eksploracji i ciekawości

10.07.2023, 09:19aktualizacja: 10.07.2023, 09:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

QINGDAO, Chiny, 10 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, nawiązała współpracę z kanałem dokumentalnym Discovery w celu zachęcenia klientów do eksplorowania nowych światów i „odnalezienia ich Misji X”.

W ramach tej współpracy, te dwie firmy stworzyły cykl treści dokumentujących przygody Ping Fana, podwodnego fotografa, który poszukuje swojej własnej Misji X poprzez niezrównaną umiejętność uchwycenia najbardziej urzekających i odległych miejsc na świecie.

Wyruszając na wyprawę obejmującą nurkowanie w jaskiniach w celu odkrycia sekretów tajemniczych meksykańskich grot, które Majowie uważali za wrota do świata umarłych, Ping został sfilmowany w momencie odnalezienia jego własnej Misji X dzięki temu partnerstwu. Lecz Misja X nie ogranicza się wyłącznie do Pinga czy nurkowania. Jest to sposób myślenia, który każdy może przyjąć: postawa podkreślająca odkrycia, eksplorowanie i ciekawość, które w ostatecznym rozrachunku są siłą napędową jakości życia i szczęścia ludzi.

Firma Hisense wyznaczyła sobie swoją własną Misję X w poszukiwaniu drogi do realizacji celu, jakim jest doskonała jakość obrazu. Chociaż firma ta wie, że to duże wyzwanie, jest pewna, że osiągnie sukces w tym obszarze. Misja ta szczególnie uwidacznia się w nowym telewizorze ULED X, który umożliwia widzom doświadczenie prawdziwej głębi barw. Dzięki 20 000 diodom mini-LED, na rynku pojawiły się najjaśniejsze odcienie bieli i najciemniejsze odcienie czerni ze wszystkich telewizorów, co przekłada się na trzykrotnie mocniejszy kontrast w porównaniu z telewizorami OLED. Całą serią produktów ULED, nie tylko najnowszy ULED X, zaprojektowano w celu zapewnienia użytkownikom najlepszych doświadczeń audiowizualnych i możliwości spełnienia ich różnorodnych potrzeb.

Film dokumentalny, który przedstawia zapierające dech w piersiach ujęcia podwodnej jaskini i to w jaki sposób Ping je uchwycił jest demonstracją tej technologii w najlepszym wydaniu, ze wszystkimi ciemnymi zakamarkami jaskiń w mocnym kontraście z ostrymi plamami światła z latarki Pinga.

Pełny film dokumentalny dostępny jest na kanałach społecznościowych Hisense, a transmisja na żywo Master Class Livestream odbędzie się o godz. 13:00 EDT, 14 lipca, na kanale YouTube.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2148047/KV.jpg 
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=Ey7DIPP5cug 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2023, 09:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ