Newsletter

PBS FINANSE SA (20/2020) Zmiana porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy PBS Finanse SA z siedzibą w Sanoku.

16.06.2020, 12:29aktualizacja: 16.06.2020, 12:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 20/2020

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd PBS Finanse SA z siedzibą w Sanoku dalej: "Spółka", "Emitent", w związku z otrzymaniem od Banku PBS w Sanoku, akcjonariusza reprezentującego powyżej jednej dwudziestej kapitału zakładowego Spółki, żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad najbliższego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na dzień 30 czerwca 2020 roku, przekazuje porządek obrad uwzględniający żądanie akcjonariusza:

1.Otwarcie obrad.

2.Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

3.Wybór Komisji Skrutacyjnej.

4.Stwierdzenie prawidłowości zwołania ZWZ i sporządzenie listy obecności.

5.Stwierdzenie prawomocności obrad.

6.Przyjęcie porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

7.Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Spółki za okres od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

8.Rozpatrzenia sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej za okres od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

9.Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za okres od

dnia 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

10.Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za okres od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku,

11.Podjęcie uchwał w sprawie:

1) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2019,

2) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej za rok obrotowy 2019,

3) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w 2019 roku,

4) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej w 2019 roku,

5) pokrycie straty Spółki za rok obrotowy 2019,

6) udzielenia absolutorium Prezesowi Zarządu Spółki z wykonania obowiązków w roku obrotowym 2019,

7) udzielenia absolutorium poszczególnym członkom Rady Nadzorczej z wykonania obowiązków w roku obrotowym 2019,

8) podjęcie uchwały w sprawi kontynuacji działalności Spółki,

9) podjęcie uchwały w przedmiocie powołania członka Rady Nadzorczej.

12. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2020, 12:29
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ