Newsletter

PBS FINANSE SA (20/2020) Zmiana porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy PBS Finanse SA z siedzibą w Sanoku.

16.06.2020, 12:29aktualizacja: 16.06.2020, 12:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 20/2020

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd PBS Finanse SA z siedzibą w Sanoku dalej: "Spółka", "Emitent", w związku z otrzymaniem od Banku PBS w Sanoku, akcjonariusza reprezentującego powyżej jednej dwudziestej kapitału zakładowego Spółki, żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad najbliższego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na dzień 30 czerwca 2020 roku, przekazuje porządek obrad uwzględniający żądanie akcjonariusza:

1.Otwarcie obrad.

2.Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

3.Wybór Komisji Skrutacyjnej.

4.Stwierdzenie prawidłowości zwołania ZWZ i sporządzenie listy obecności.

5.Stwierdzenie prawomocności obrad.

6.Przyjęcie porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

7.Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Spółki za okres od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

8.Rozpatrzenia sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej za okres od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

9.Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za okres od

dnia 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

10.Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za okres od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku,

11.Podjęcie uchwał w sprawie:

1) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2019,

2) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej za rok obrotowy 2019,

3) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w 2019 roku,

4) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej w 2019 roku,

5) pokrycie straty Spółki za rok obrotowy 2019,

6) udzielenia absolutorium Prezesowi Zarządu Spółki z wykonania obowiązków w roku obrotowym 2019,

7) udzielenia absolutorium poszczególnym członkom Rady Nadzorczej z wykonania obowiązków w roku obrotowym 2019,

8) podjęcie uchwały w sprawi kontynuacji działalności Spółki,

9) podjęcie uchwały w przedmiocie powołania członka Rady Nadzorczej.

12. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2020, 12:29
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ