Newsletter

Peek & Cloppenburg uruchamia sklep internetowy w Polsce

11.07.2018, 13:13aktualizacja: 11.07.2018, 13:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Inspiruje do zakupów - nowy sklep internetowy Peek & Cloppenburg w Polsce
Inspiruje do zakupów - nowy sklep internetowy Peek & Cloppenburg w Polsce
Digitalizacja na najważniejszym rynku w Europie Wschodniej.

Firma Peek & Cloppenburg KG z siedzibą w Düsseldorfie rozszerza swoją obecność w Internecie. Należąca do niej spółka zależna - Fashion ID GmbH & Co. KG - w lipcu 2018 r. uruchamia w Polsce kolejny, po Niemczech i Austrii, sklep internetowy. Tym samym koncern konsekwentnie realizuje strategię ekspansji w Europie Wschodniej i rozwijania koncepcji sprzedaży wielokanałowej.

„Jeśli chodzi o sklepy stacjonarne, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych; na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online - mówi Nicolay Merkt, managing director w firmie Fashion ID GmbH & Co. KG. - Polska to dla nas niezwykle interesujący rynek. Peek & Cloppenburg ma już tam jedenaście sklepów, które cieszą się dużą popularnością. Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych, a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z naszą ofertą” - dodaje.

Sklep dostępny pod adresem www.peek-cloppenburg.pl oferuje ponad 300 marek modowych i 20 tys. produktów. Ponadto ma w ofercie także produkty ekskluzywne, dostępne wyłącznie online oraz większy asortyment butów niż sklepy stacjonarne. Za pośrednictwem strony internetowej klienci mają możliwość sprawdzenia dostępności produktów w sklepach stacjonarnych P&C, zamówienia towaru z bezpłatną dostawą pod wybrany adres lub do jednego ze sklepów P&C (Click & Collect) oraz zwrócenia zakupów w ciągu 100 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Podobnie jak w Niemczech i Austrii, także sklep internetowy w Polsce oferuje strefę inspiracji, funkcję „Shop the look” oraz doradztwo w zakresie kroju.

„Sklep internetowy i nasze sklepy stacjonarne doskonale się uzupełniają. Klienci mogą na życzenie odebrać towary kupione przez Internet w sklepach stacjonarnych, przymierzyć je na miejscu, a także od razu dokonać ich zwrotu. Dzięki temu możliwy jest bezpośredni i indywidualny kontakt”, podkreśla Merkt. „Sklep internetowy to dziś standard w obsłudze klienta, stąd decyzja o przeniesieniu naszego wieloletniego doświadczenia w handlu detalicznym do kanałów cyfrowych”.

KONTAKT:

Ernst-Albrecht von Hake

dział komunikacji korporacyjnej

Peek & Cloppenburg KG, Düsseldorf

e-mail: Ernst-Albrecht.von-Hake@peek-cloppenburg.de

tel. +49 (0) 211 3662 1585

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 11.07.2018, 13:13
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ