Newsletter

Peek & Cloppenburg uruchamia sklep internetowy w Polsce

11.07.2018, 13:13aktualizacja: 11.07.2018, 13:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Inspiruje do zakupów - nowy sklep internetowy Peek & Cloppenburg w Polsce
Inspiruje do zakupów - nowy sklep internetowy Peek & Cloppenburg w Polsce
Digitalizacja na najważniejszym rynku w Europie Wschodniej.

Firma Peek & Cloppenburg KG z siedzibą w Düsseldorfie rozszerza swoją obecność w Internecie. Należąca do niej spółka zależna - Fashion ID GmbH & Co. KG - w lipcu 2018 r. uruchamia w Polsce kolejny, po Niemczech i Austrii, sklep internetowy. Tym samym koncern konsekwentnie realizuje strategię ekspansji w Europie Wschodniej i rozwijania koncepcji sprzedaży wielokanałowej.

„Jeśli chodzi o sklepy stacjonarne, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych; na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online - mówi Nicolay Merkt, managing director w firmie Fashion ID GmbH & Co. KG. - Polska to dla nas niezwykle interesujący rynek. Peek & Cloppenburg ma już tam jedenaście sklepów, które cieszą się dużą popularnością. Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych, a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z naszą ofertą” - dodaje.

Sklep dostępny pod adresem www.peek-cloppenburg.pl oferuje ponad 300 marek modowych i 20 tys. produktów. Ponadto ma w ofercie także produkty ekskluzywne, dostępne wyłącznie online oraz większy asortyment butów niż sklepy stacjonarne. Za pośrednictwem strony internetowej klienci mają możliwość sprawdzenia dostępności produktów w sklepach stacjonarnych P&C, zamówienia towaru z bezpłatną dostawą pod wybrany adres lub do jednego ze sklepów P&C (Click & Collect) oraz zwrócenia zakupów w ciągu 100 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Podobnie jak w Niemczech i Austrii, także sklep internetowy w Polsce oferuje strefę inspiracji, funkcję „Shop the look” oraz doradztwo w zakresie kroju.

„Sklep internetowy i nasze sklepy stacjonarne doskonale się uzupełniają. Klienci mogą na życzenie odebrać towary kupione przez Internet w sklepach stacjonarnych, przymierzyć je na miejscu, a także od razu dokonać ich zwrotu. Dzięki temu możliwy jest bezpośredni i indywidualny kontakt”, podkreśla Merkt. „Sklep internetowy to dziś standard w obsłudze klienta, stąd decyzja o przeniesieniu naszego wieloletniego doświadczenia w handlu detalicznym do kanałów cyfrowych”.

KONTAKT:

Ernst-Albrecht von Hake

dział komunikacji korporacyjnej

Peek & Cloppenburg KG, Düsseldorf

e-mail: Ernst-Albrecht.von-Hake@peek-cloppenburg.de

tel. +49 (0) 211 3662 1585

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 11.07.2018, 13:13
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ