Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma Peek & Cloppenburg KG z siedzibą w Düsseldorfie rozszerza swoją obecność w Internecie. Należąca do niej spółka zależna - Fashion ID GmbH & Co. KG - w lipcu 2018 r. uruchamia w Polsce kolejny, po Niemczech i Austrii, sklep internetowy. Tym samym koncern konsekwentnie realizuje strategię ekspansji w Europie Wschodniej i rozwijania koncepcji sprzedaży wielokanałowej.
„Jeśli chodzi o sklepy stacjonarne, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych; na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online - mówi Nicolay Merkt, managing director w firmie Fashion ID GmbH & Co. KG. - Polska to dla nas niezwykle interesujący rynek. Peek & Cloppenburg ma już tam jedenaście sklepów, które cieszą się dużą popularnością. Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych, a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z naszą ofertą” - dodaje.
Sklep dostępny pod adresem www.peek-cloppenburg.pl oferuje ponad 300 marek modowych i 20 tys. produktów. Ponadto ma w ofercie także produkty ekskluzywne, dostępne wyłącznie online oraz większy asortyment butów niż sklepy stacjonarne. Za pośrednictwem strony internetowej klienci mają możliwość sprawdzenia dostępności produktów w sklepach stacjonarnych P&C, zamówienia towaru z bezpłatną dostawą pod wybrany adres lub do jednego ze sklepów P&C (Click & Collect) oraz zwrócenia zakupów w ciągu 100 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Podobnie jak w Niemczech i Austrii, także sklep internetowy w Polsce oferuje strefę inspiracji, funkcję „Shop the look” oraz doradztwo w zakresie kroju.
„Sklep internetowy i nasze sklepy stacjonarne doskonale się uzupełniają. Klienci mogą na życzenie odebrać towary kupione przez Internet w sklepach stacjonarnych, przymierzyć je na miejscu, a także od razu dokonać ich zwrotu. Dzięki temu możliwy jest bezpośredni i indywidualny kontakt”, podkreśla Merkt. „Sklep internetowy to dziś standard w obsłudze klienta, stąd decyzja o przeniesieniu naszego wieloletniego doświadczenia w handlu detalicznym do kanałów cyfrowych”.
KONTAKT:
Ernst-Albrecht von Hake
dział komunikacji korporacyjnej
Peek & Cloppenburg KG, Düsseldorf
e-mail: Ernst-Albrecht.von-Hake@peek-cloppenburg.de
tel. +49 (0) 211 3662 1585
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.07.2018, 13:13 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polaków nie stać na oszczędzanie? Analiza najnowszego raportu
Polacy coraz rzadziej odkładają pieniądze - w 2024 roku tylko 57% osób zadeklarowało oszczędności, choć rok wcześniej było to aż 72%. Na tym nie koniec: zaledwie co druga osoba próbuje je pomnażać. Czy Polaków nie stać na oszczędzanie? Najnowszy raport Tavex 2025 odkrywa, dlaczego tak wielu z nas rezygnuje z odkładania środków finansowych i co to oznacza dla przyszłości naszych portfeli.- 30.01.2025, 09:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Tavex
-
GoldenPeaks Capital ogłasza akumulatorowe systemy magazynowania energii (BESS) jako główny filar swojej strategii inwestycyjnej
- 30.01.2025, 08:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ