Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Alfa Romeo Racing](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2019-02/20190214/32510143_66.jpg?itok=3Z-XLKjx)
Kierowcy zespołu Formuły 1 „Alfa Romeo Racing" przeżyli dzień pełen wrażeń na słynnym torze Balocco Proving Ground, kultowym kompleksie testowym grupy FCA.
To właśnie tutaj, w słynnym zakładzie Autodelta, powstały pierwsze modele Alfy Romeo. Samochody od razu zaczęły odnosić sukcesy i zwycięstwa w wielu międzynarodowych mistrzostwach, w tym zawodach Formuły 1. Marka zwyciężyła w pierwszej edycji Grand Prix w 1950 roku – za kierownicą Alfy Romeo 158 siedział Nino Farina. Rok później Juan Manuel Fangio powtórzył zwycięstwo, ścigając się Alfą Romeo 159.
Tym razem w świetle reflektorów, na torze Balocco pojawiły się trzy nowe modele: Giulietta, Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio, biorąc udział w jazdach testowych i sesji wideo. Modele Quadrifoglio, noszące legendarny symbol czterolistnej koniczyny, który po raz pierwszy pojawił się na wyścigówce Alfa Romeo RLTF prowadzonej przez Ugo Sivocciego w 14. edycji legendarnego wyścigu drogowego Targa Florio w 1923 roku, są kwintesencją najlepszych osiągów i parametrów użytkowych. Są wyposażone w ekskluzywny benzynowy silnik z podwójną turbiną BiTurbo 2.9 V6, wykonany w całości z aluminium i inspirowany technologią i możliwościami technicznymi Ferrari, który rozwija maksymalną moc 510 KM przy 6500 obr./min. i zapewnia maksymalny moment obrotowy 600 Nm między 2500 a 5000 obr./min.
Oprócz samochodów, które określiły nowy wzorzec marki i dały maksymalny wyraz „mechaniki emocji”, na torze pojawiła się także nowa kompaktowa Alfa Romeo. Giulietta ewoluowała, zachowując swój niepowtarzalny styl i mocno sportowy charakter. Jej nieodłączne wprawianie w zachwyt klientów ceniących włoski styl i techniczną doskonałość, która pozwala czerpać przyjemność z jazdy w całkowitym bezpieczeństwie, nie zawiodła i teraz, na imponującym torze Balocco, w tym wyjątkowym dniu testów. Zwłaszcza wersja Veloce jest najlepszym wyrazem sportowego charakteru auta i dopełnia ofertę marki, oferując bardziej odważny wygląd i techniczne parametry wyścigowe samochodu, które zapewniają jego bezkompromisową jazdę.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.02.2019, 14:33 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile