Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 5 września 2017 r. /PRNewswire/ -Dnia 28 sierpnia 2017 r. E-bike firmy PESU, czyli rower elektryczny z najkrótszym na świecie czasem reakcji, stał się oficjalnie przedmiotem kampanii crowdfundingowej na platformie Kickstarter.
Rower PESU E-bike jest urządzeniem hybrydowym napędzanym zarówno przez energię elektryczną, jak i siłę ludzkich mięśni. System wzmacniający umieszczony w centralnej części pojazdu zapewnia wspomaganie rowerzyście bez wpływu na równowagę roweru, dzięki czemu jazda jest łatwiejsza i bardziej dynamiczna.
Rower PESU E-bike wyposażono także w potrójny czujnik mierzący prędkość, moment obrotowy i stukanie. Urządzenie ma najkrótszy na świecie czas reakcji na poziomie 10 milisekund i jednocześnie jest w stanie dostosować generację energii w silniku.
W ramach kampanii crowdfundingowej firma PESU planuje wprowadzić na rynek dwa modele: Monster XC i Volador AM.
- Model Monster zaprojektowano do jazdy terenowej (np. szlaki leśne) i drogowej (utwardzone nawierzchnie). Zintegrowana komora na akumulator umożliwia łatwy dostęp z jednej strony, a panel elektroniczny ułatwia przełączanie między czterema trybami energii. Wspomaganie elektryczne w modelu Monster dostępne jest w dwóch wersjach: 250 W i 350 W.
- Model Volador to rower górski wyposażony we wspomaganie elektryczne TTIUM Powerful PT o mocy znamionowej 350 W i szczytowym poziomie generacji energii 500 W. Przednie zawieszenie na wysokości 150 mm amortyzuje wpływ terenu z dużymi spadami i stromymi zboczami. Zintegrowana komora na akumulator i panel elektroniczny umożliwiają łatwy dostęp do czterech trybów energii. Dzięki tym funkcjom pionierski model Volador odzwierciedla wszystkie najnowsze trendy.
Kampania crowdfundingowa potrwa do 28 września. Więcej informacji można znaleźć na stronie głównej firmy PESU na platformie Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/920625503/pesu-the-worlds-fastest-electric-mountain-bikes?ref=discovery
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/551646/PESU_Monster.jpg
Źródło: PESU
KONTAKT:
Cassie
tel. +86-755-8359 9993
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.09.2017, 12:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci MIWO: Polacy spędzają w budynkach 90 proc. swojego życia, powinni tam mieć komfortowe warunki PAP
Polacy spędzają w budynkach nawet 90 proc. swojego życia, ale także 90 proc. wszystkich pożarów ma miejsce w budynkach mieszkalnych. 71 proc. osób odczuwa problem hałasu w swoich domach, a budynki zużywają ok. 40 proc. energii w skali całej gospodarki - wynika z raportu „Przyjazne mieszkanie. Jak zapewniać Polakom oszczędne, bezpieczne i komfortowe mieszkania na lata” opracowanego przez ekspertów MIWO. Raport zawiera także diagnozę, w jaki sposób zapewnić w nich oczekiwany komfort.- 16.01.2025, 16:06
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom