Newsletter

P&G CE Open Data Hackathon

14.02.2017, 10:46aktualizacja: 14.02.2017, 10:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

P&G CE Open Data Hackathon
P&G CE Open Data Hackathon
<ul>
<li>11 lutego 2017 roku zakończył się P&G CE Open Data Hackathon, pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce poświęcone technologii Big Data.</li>
</ul>
<ul>
<li>Procter & Gamble traktuje Polskę jako jedno z ważnych centrów innowacji P&G na świecie, a Open Data Hackathon jest kolejnym krokiem w kierunku poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.</li>
</ul>

Warszawa, 14 lutego 2017 r. - W dniach 10 -11 lutego, w siedzibie firmy Procter & Gamble w Warszawie, odbył się P&G Central Europe Open Data Hackathon. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce poświęcone technologii Big Data, skierowane do osób posiadających wiedzę i umiejętności z zakresu Data Engineering, Data Science, Big Data.

Motywem przewodnim Hackathonu było tworzenie rozwiązań technologicznych i programistycznych na podstawie m.in. danych giełdowych, demograficznych, danych z serwisów społecznościowych z wykorzystaniem technologii Big Data dla innowacji w P&G. Innowacje te służą przede wszystkim jeszcze lepszemu zrozumieniu konsumentów i zaspakajaniu ich potrzeb. W tym celu ponad 50 uczestników Hackathonu otrzymało dostęp do danych i klastra Big Data. Na opracowanie projektu mieli 24 godziny.

"Procter & Gamble traktuje Polskę jako jedno z ważnych centrów innowacji P&G na świecie. Z tego powodu firma zlokalizowała tutaj swoje drugie pod względem wielkości centrum IT na świecie. Pracujące w nim na co dzień polskie teamy wyposażone w najnowsze technologie, takie jak: Big Data, Machine Learning czy Cloud projektują innowacyjne rozwiązania w zakresie rozwoju produktów, analityki biznesowej, marketingu i zarządzania łańcuchem dostaw, które są następnie wdrażane globalnie - powiedział Janusz Dziurzyński, dyrektor P&G Global Business Services. - Bardzo wysoko oceniamy innowacyjny potencjał zarówno polskich pracowników firmy jak i polskich uczelni i start-upów, z którymi współpracujemy. P&G CE Open Data Hackathon jest dla nas kolejnym naturalnym krokiem w kierunku poszukiwania innowacyjnych rozwiązań dla naszego biznesu. Wydarzenie było dla uczestników wspaniałą okazją do poszerzenia wiedzy, a przede wszystkim unikalną możliwością sprawdzenia się w pracy w innowacyjnym środowisku P&G GBS" - dodał Janusz Dziurzyński.

Autorami zwycięskiego projektu, opracowanego w ramach P&G CE Open Data Hackathon była grupa czworga studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, reprezentująca nowopowstałe koło naukowe AI Lab.

O P&G

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki - pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie.

Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data.

Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Od początku swojej działalności w Polsce P&G zainwestowała ponad 4 mld złotych.

KONTAKT:

Małgorzata Mejer

P&G

tel. kom. +48 668 458 501

e-mail: mejer.m@pg.com

-

Olga Antecka

MSLGROUP

tel. kom. +48 662 110 603

e-mail: olga.antecka@mslgroup.com

Link do zdjęć: https://lion.box.com/s/gxjwpegqmco5eywxrgpx0q0qqcq873kk

Link do materiału wideo: https://lion.box.com/s/abg2ayvsd03qb0k62hdq295fldbbrsxj

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 14.02.2017, 10:46
Źródło informacji P&G
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ