Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<li>11 lutego 2017 roku zakończył się P&G CE Open Data Hackathon, pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce poświęcone technologii Big Data.</li>
</ul>
<ul>
<li>Procter & Gamble traktuje Polskę jako jedno z ważnych centrów innowacji P&G na świecie, a Open Data Hackathon jest kolejnym krokiem w kierunku poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.</li>
</ul>
Warszawa, 14 lutego 2017 r. - W dniach 10 -11 lutego, w siedzibie firmy Procter & Gamble w Warszawie, odbył się P&G Central Europe Open Data Hackathon. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce poświęcone technologii Big Data, skierowane do osób posiadających wiedzę i umiejętności z zakresu Data Engineering, Data Science, Big Data.
Motywem przewodnim Hackathonu było tworzenie rozwiązań technologicznych i programistycznych na podstawie m.in. danych giełdowych, demograficznych, danych z serwisów społecznościowych z wykorzystaniem technologii Big Data dla innowacji w P&G. Innowacje te służą przede wszystkim jeszcze lepszemu zrozumieniu konsumentów i zaspakajaniu ich potrzeb. W tym celu ponad 50 uczestników Hackathonu otrzymało dostęp do danych i klastra Big Data. Na opracowanie projektu mieli 24 godziny.
"Procter & Gamble traktuje Polskę jako jedno z ważnych centrów innowacji P&G na świecie. Z tego powodu firma zlokalizowała tutaj swoje drugie pod względem wielkości centrum IT na świecie. Pracujące w nim na co dzień polskie teamy wyposażone w najnowsze technologie, takie jak: Big Data, Machine Learning czy Cloud projektują innowacyjne rozwiązania w zakresie rozwoju produktów, analityki biznesowej, marketingu i zarządzania łańcuchem dostaw, które są następnie wdrażane globalnie - powiedział Janusz Dziurzyński, dyrektor P&G Global Business Services. - Bardzo wysoko oceniamy innowacyjny potencjał zarówno polskich pracowników firmy jak i polskich uczelni i start-upów, z którymi współpracujemy. P&G CE Open Data Hackathon jest dla nas kolejnym naturalnym krokiem w kierunku poszukiwania innowacyjnych rozwiązań dla naszego biznesu. Wydarzenie było dla uczestników wspaniałą okazją do poszerzenia wiedzy, a przede wszystkim unikalną możliwością sprawdzenia się w pracy w innowacyjnym środowisku P&G GBS" - dodał Janusz Dziurzyński.
Autorami zwycięskiego projektu, opracowanego w ramach P&G CE Open Data Hackathon była grupa czworga studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, reprezentująca nowopowstałe koło naukowe AI Lab.
O P&G
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki - pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie.
Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data.
Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Od początku swojej działalności w Polsce P&G zainwestowała ponad 4 mld złotych.
KONTAKT:
Małgorzata Mejer
P&G
tel. kom. +48 668 458 501
e-mail: mejer.m@pg.com
-
Olga Antecka
MSLGROUP
tel. kom. +48 662 110 603
e-mail: olga.antecka@mslgroup.com
Link do zdjęć: https://lion.box.com/s/gxjwpegqmco5eywxrgpx0q0qqcq873kk
Link do materiału wideo: https://lion.box.com/s/abg2ayvsd03qb0k62hdq295fldbbrsxj
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.02.2017, 10:46 |
Źródło informacji | P&G |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ