Newsletter

Biznes i finanse

P&G inauguruje iLab 2021 we współpracy z Singapore EDB w celu wzmocnienia ekosystemu innowacji w Singapurze

04.05.2021, 13:34aktualizacja: 04.05.2021, 13:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Procter & Gamble
PR Newswire/Procter & Gamble
W ramach iLab 2021 P&G będzie współpracować ze startupami i wspierać ich rozwój w całym regionie z myślą o tworzeniu rozwiązań kształtujących przyszłość reklamy, handlu detalicznego i łańcucha dostaw.

SINGAPUR, 4 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Procter & Gamble (NYSE:PG), we współpracy z Singapore Economic Development Board (EDB – państwowa agencja ds. rozwoju gospodarczego Singapuru), zainaugurował dzisiaj iLab 2021 – trwający 3 dni wirtualny festiwal innowacji. W festiwalu wezmą udział startupy z Singapuru i całego regionu w celu nawiązania współpracy z P&G z myślą o tworzeniu innowacji i pokonywaniu realnych wyzwań, przed jakimi stoją reklama, handel detaliczny i łańcuch dostaw.

Gościem honorowym ceremonii otwarcia iLab, która odbyła się w należącym do P&G centrum cyfrowym Digital Omni-Channel Center (i-SiDOC), był Heng Swee Keat, wicepremier, minister koordynujący ds. polityki gospodarczej i minister finansów Singapuru, a także Rafik Mansour, tymczasowy chargé d’affaires w Ambasadzie Stanów Zjednoczonych Singapuru, Ted Tan, zastępca dyrektora generalnego Enterprise Singapore (ESG – państwowej agencji rozwoju przedsiębiorczości w Singapurze), i Cindy Koh, wiceprezes wykonawcza Singapore Economic Development Board.

Jako siła czyniąca dobro i napędzająca rozwój P&G konsekwentnie doskonali poziom obsługi klienta poprzez wykorzystanie technologii wychodzących naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom i wymaganiom konsumentów. Nawiązując współpracę ze startupami, które korzystają z przyszłościowych technologii, spółka P&G będzie mogła w sposób konstruktywny wprowadzać przełomowe zmiany w doświadczeniu klienta.

„W rzeczywistości popandemicznej kreowanie innowacji ma kluczowe znaczenie dla ożywienia i rozwoju naszej gospodarki. Zgodnie z naszą wizją P&G w regionie Azji Pacyficznej, Bliskiego Wschodu i Afryki ma stać się Spółką Przyszłości, wykorzystując Singapur jako ośrodek dla innowacji i naszej branży, stojąc na czele transformacji cyfrowej oraz napędzając innowacje we wszystkich aspektach naszej działalności” – powiedział Magesvaran Suranjan, prezes P&G na region Azji Pacyficznej, Bliskiego Wschodu i Afryki (P&G).

W trakcie iLab P&G przeprowadzi z wybranymi startupami ideacje i burze mózgów w celu rozwiązania problemów z wykorzystaniem technologii z zakresu personalizacji opartej na sztucznej inteligencji, technologii gamingowych, social commerce i trwałości łańcucha dostaw. Wybrane zostaną najbardziej obiecujące startupy, które następnie we współpracy z P&G opracują pilotażowe produkty, wprowadzając je na rynkach P&G w regionie Azji Pacyficznej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Idea iLab zasadza się na przekonaniu P&G, że dynamiczny i zrównoważony ekosystem przedsiębiorczości ma kluczowe znaczenie dla realizacji zmieniających się potrzeb klientów. W ramach współpracy z EDB firma P&G będzie ponadto prowadziła mentoring dla startupów i zapewniała dostęp do platform networkingowych w celu wymiany wiedzy i pomysłów.

„Jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie, na jakie możemy liczyć ze strony podobnie myślących partnerów podczas tej ekscytującej podróży, zwłaszcza za możliwość bliskiej współpracy z EDB i ESG. P&G zawsze stara się kształtować zmiany we wszystkich aspektach naszej działalności, wspierając naszych partnerów, pracowników i innych interesariuszy” – powiedział Karthik Natarajan, wiceprezes i dyrektor finansowy P&G w regionie Azji Pacyficznej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

iLab skupia się na trzech kierunkach działań – przyszłości reklamy, przyszłości handlu detalicznego i przyszłości łańcucha dostaw. Obszary te odzwierciedlają ewoluujące potrzeby klientów i handlu detalicznego, które wpływają na zmieniające się ekosystemy mediów i rewolucyjne zmiany łańcucha dostaw.

Ocenie poddano 100 startupów, które miały za zadanie rozwiązać realne problemy biznesowe określone przez P&G. Spośród nich wyłoniono 27 najlepszych, które wezmą udział w trzydniowym festiwalu wirtualnym w dniach 4-6 maja 2021 r.

Procter & Gamble

Firma P&G oferuje produkty dla klientów na całym świecie, dysponując jednym z najbardziej rozbudowanych portfeli znanych i cieszących się zaufaniem marek, w tym Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, i Whisper®. Spółka prowadzi działalność w ok. 70 państwach na całym świecie.

Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, na której zamieszczane są najświeższe informacje na temat P&G i jej marek.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1502749/P_G_GOH_and_VVIPs_launching_iLab_2021_20210504.jpg

Źródło: Procter & Gamble

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.05.2021, 13:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ