Newsletter

P&G rozszerza swoje cele w zakresie zrównoważonego rozwoju dla oszczędzania surowców i ochrony środowiska

14.10.2014, 12:52aktualizacja: 14.10.2014, 12:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE: PG) rozszerzyła dziś zakres swoich celów zrównoważonego rozwoju dążąc do dalszego tworzenia wartości poprzez swoje preferowane przez konsumentów marki i produkty przy jednoczesnym oszczędzaniu zasobów, ochronie środowiska i poprawie warunków społecznych dla najbardziej potrzebujących.

"Wciąż poprawiamy poziom wszystkich naszych produktów pod względem bezpieczeństwa dla środowiska we wszystkich aspektach ich cyklu życiowego - począwszy od produkcji, poprzez pakowanie i dostawę, aż po ich stosowanie przez konsumentów - powiedział Martin Riant, sponsor wykonawczy P&G w zakresie kwestii środowiskowych i prezes grupy Global Baby and Feminine & Family Care. - Ograniczamy wpływ na środowisko naszych produktów wśród kupujących, naszych społeczności oraz samej spółki, a jednocześnie zapewniamy jakość i wyniki, których wszyscy oczekują od wyrobów P&G".

W swoich poczynaniach P&G kieruje się 12 ustalonymi celami w zakresie zrównoważonego rozwoju w kierunku realizacji wizji 100% wykorzystania energii odnawialnych, 100% materiałów odnawialnych i uzyskanych z recyklingu dla wszystkich produktów i opakowań oraz braku odpadów konsumenckich i produkcyjnych trafiających na wysypiska. Od czasu ustanowienia tych celów w roku 2010, P&G poczyniło znaczące postępy. W tej chwili funkcjonuje 70 niewytwarzających żadnych odpadów zakładów produkcyjnych; wyraźnie spadło zużycie energii i wody oraz emisje CO2 i transport ciężarowy; wzrosło istotnie wykorzystanie energii odnawialnych i ilość certyfikatów materiałów pierwotnych. P&G rozszerzył również zakres swoich działań w dziedzinie zrównoważenia społecznego, co roku zmieniając życie ponad 50 mln osób na lepsze dzięki pomocy dla ofiar klęsk żywiołowych i takim programom jak Children’s Safe Drinking Water (bezpieczna woda pitna dla dzieci) i partnerstwo Pampers UNICEF.

P&G dodało dziś nowe cele w perspektywie do 2020 r. w zakresie oszczędzania wody i opakowań produktów.

Oszczędzanie wody od wielu lat jest priorytetem P&G. Między rokiem 2002 a 2012 spółka obniżyła zużycie wody w swoich zakładach produkcyjnych o ponad 70% na jednostkę produkcji. Teraz P&G rozszerza swoje zobowiązania o:

  • zmniejszenie ilości wody zużywanej w zakładach produkcyjnych spółki o kolejne 20% na jednostkę produkcji, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania oszczędnościowe w zakładach położonych w regionach ubogich w wodę;
  • zapewnienie miliardowi ludzi dostępu do produktów oszczędzających wodę.

Ekologiczne opakowania są kolejnym kluczowym priorytetem P&G. Spółka jest na dobrej drodze do ograniczenia opakowań o 20% na jednostkę produkcji do roku 2020. Te postępy sprawiają, że P&G podnosi poprzeczkę, zobowiązując się do:

  • podwojenia wykorzystania żywicy z recyklingu w opakowaniach z tworzyw sztucznych;
  • zapewniania możliwości recyklingu 90% opakowań produktów spółki lub wprowadzenia programów, dających tę możliwość.

Poza tymi dwoma rozszerzonymi celami, P&G w całym łańcuchu dostaw stara się, aby do 2020 r. rozwinąć swoje możliwości zamiany najlepszych surowców pochodzących z ropy naftowej surowcami odnawialnymi, o ile pozwalają na to koszty i skala produkcji.

"Jesteśmy zaangażowani w odpowiedzialne rozwijanie działalności P&G - powiedział Riant. - Chcemy stworzyć wiodącą na rynku wartość dla naszych konsumentów i udziałowców, jednocześnie oszczędzając zasoby, chroniąc środowisko i poprawiając jakość życia najbardziej potrzebujących. Cele rozwojowe i ekologiczne P&G wzajemnie się uzupełniają".

Procter & Gamble

Za pośrednictwem swych marek P&G służy prawie 5 mld osób na całym świecie. Firma posiada jedno z najsolidniejszych portfolio zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, m.in: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Aktualności i szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie: http://www.pg.com. Aby dowiedzieć się więcej o celach środowiskowych P&G, kliknij tutaj: P&G Sustainability.

Źródło: Procter & Gamble

KONTAKT:

P&G

Lisa Popyk

tel. 513-983-5058

e-mail: popyk.la@pg.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.10.2014, 12:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ