Newsletter

P&G wydaje pierwsze sprawozdanie na temat obywatelstwa

15.12.2016, 17:38aktualizacja: 15.12.2016, 17:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)- Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) wydała dzisiaj pierwsze sprawozdanie na temat obywatelstwa, w którym opisuje poczynione postępy na polu zmniejszania oddziaływania spółki na środowisko naturalne, poprawy warunków socjalnych osób potrzebujących, postępów w zakresie różnorodności i włączenia społecznego oraz równouprawnienia kobiet wewnątrz spółki i poza nią. P&G publikuje doroczne raporty zrównoważonego rozwoju od roku 1999, a w tym roku do swojego sprawozdania włączyła bardziej kompleksowe omówienie korzyści wynikających z działalności spółki.

"Jesteśmy i chcemy być postrzegani jako spółka zarządzana w odpowiedzialny sposób, przestrzegająca zasad etyki, której działalność cechuje otwartość i transparentność, która wspiera szczytne cele i chroni środowisko, która wreszcie zapewnia atrakcyjne miejsca pracy i której pracownicy są dobrze traktowani i otrzymują sposobność do nieskrępowanego rozwoju" - powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny.

Najważniejsze punkty sprawozdanie na temat obywatelstwa P&G 2016 to:

- Odpowiedzialność za środowisko: Poczynienie postępów na polu ochrony klimatu, wody i ograniczenia odpadów, w tym osiągnięcie celu firmy, jakim jest zmniejszenie zużycia energii o 20% od 2010 r.; wprowadzenie Tide purclean™, pierwszego detergentu na bazie składników naturalnych (65%) z mocą czyszczącą Tide oraz uzyskanie certyfikatu FSC® dla wszystkich produktów Charmin z potwierdzeniem, że zostały wytworzone z produktów pozyskanych z lasów, w których prowadzona jest odpowiedzialna gospodarka leśna.

- Wpływ na społeczeństwo: Program P&G Children’s Safe Drinking Water (program na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci) dostarczył już 10 miliardów litrów czystej wody pitnej; spółka zapewniła wsparcie w reakcji na przeszło 25 przypadków klęski żywiołowej na całym świecie oraz świętuje 20. lecie projektu Project Hope, w ramach którego zapewnia edukację i szanse dzieciom w Chinach.

- Różnorodność i włączenie społeczne: Czerpiemy z naszych zasobów różnorodności, by przekształcić wiedzę w działania i wyzwolić moc drzemiącą w naszych zespołach w celu tworzenia innowacji i osiągania sukcesów. Podnosimy poprzeczkę dla kobiet w strukturach P&G w celu osiągnięcia równowagi płci na wszystkich szczeblach spółki. Mówimy o kwestiach dotykających społeczeństwa poprzez kampanie, jak np. SK-II’s "Change Destiny". Intensyfikujemy nasze działania wewnątrz i na zewnątrz spółki wraz z pracownikami African Ancestry i klientami poprzez ruch My Black is Beautiful i produkty, w tym Pantene Gold Series.

- Równość płci: Tworzymy lepszy świat poprzez walkę z nierównym traktowaniem płci. Wykorzystujemy nasz głos w branży reklamowej przez kampanie, np. Always Like a Girl, Ariel Share the Load; usuwamy nacechowane płciowo bariery w kwestii szans edukacyjnych i społecznych poprzez programy takie jak "Shiksha" w Indiach; wzmacniamy nasze zaangażowanie w sprawę równej reprezentacji mężczyzn i kobiet wśród pracowników P&G.

Sprawozdanie na temat obywatelstwa można znaleźć TUTAJ.

Procter & Gamble

Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://ww.pg.com

Wersja źródłowa niniejszej informacji jest dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161215005685/en/

Źródło: The Procter & Gamble Company

KONTAKT:

Procter & Gamble

Damon Jones

tel. 513-983-0190

e-mail: jones.dd@pg.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.12.2016, 17:38
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii