Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM, 13 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Piano, wiodąca platforma doświadczeń cyfrowych, ogłosiła dziś rozbudowę europejskiego zespołu wsparcia dla platformy SocialFlow, aby zapewnić lepszą obsługę klientów na całym świecie, jednocześnie zwiększając zakres funkcji dostępnych w obrębie platformy. Spółka Piano przejęła SocialFlow ‒ platformę dystrybucji i marketingu społecznościowego dla firm działających w sektorze medialnym ‒ na początku tego roku.
„Jesteśmy ogromnie podekscytowani wprowadzeniem SocialFlow na nasze globalne rynki i dodaniem kolejnych funkcji ‒ powiedział Michael Silberman, wiceprezes ds. strategii i społeczności w spółce Piano. – Skupiamy się na zapewnianiu wartości i wydajności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji, a najnowszy dodatek dla Instagrama ‒ opcja >>Link w Bio<< ‒ oznacza, że publikujący nie będą musieli używać oddzielnych narzędzi do zamieszczania postów i stymulowania ruchu z Instagrama”.
Przejęcie SocialFlow przez Piano umożliwia zespołom z mediów społecznościowych optymalizację zaangażowania i uwagi na wielu kontach oraz uzyskanie szerszego wglądu w to, w jaki sposób treści prowadzą do zwiększenia przychodów. Pierwszym z uwzględnionych ulepszeń jest dostępna w ramach SocialFlow i powiązana z Instagramem funkcja „Link w Bio”. Instagram z zasady nie pozwala na umieszczanie linków z postów organicznych, jednak nowa funkcja zapewnia dedykowaną stronę dla każdego klienta na Instagramie, zasilaną przez platformę SocialFlow. Dzięki unikalnym linkom do analogicznych postów z Instagrama w ramach kanału profilowego, wydawcy mogą kierować odbiorców do pożądanych treści, a jednocześnie śledzić dane na temat ich zaangażowania.
„Link w Bio” to jedna z funkcji dostępnych w ramach nowego pakietu opcji SocialFlow dla Instagrama, który obejmuje także: karuzelę reklamową, możliwość wyboru miniatur postów wideo i ulepszenia w zakresie tagowania postów.
Piano pomaga organizacjom zrozumieć i kształtować zachowania klientów poprzez łączenie danych i zaawansowanego silnika reguł na potrzeby targetowania w czasie rzeczywistym, spersonalizowanego handlu i dynamicznego raportowania. Piano w dalszym ciągu szybko się rozwija, zwiększając zasięg globalnej działalności i możliwości w obrębie platformy, dzięki przejęciom AT Internet i CeleraOne w 2021 roku oraz SocialFlow w 2022 roku.
Piano
Platforma Doświadczeń Cyfrowych Piano pozwala organizacjom zrozumieć i kształtować zachowania klientów. Poprzez ujednolicenie danych o klientach, analizę metryki zachowań i tworzenie spersonalizowanych podróży klienta, Piano pomaga markom szybciej uruchamiać kampanie i wypuszczać produkty, wzmacniać zaangażowanie klientów i prowadzić personalizację na szeroką skalę za pośrednictwem jednej platformy. Piano posiada siedzibę główną w Amsterdamie i oddziały w wielu krajach obu Ameryk, Europy i Azji Pacyficznej, które obsługują klientów z całego świata, w tym m.in. Air France, BBC, CBS, IBM, Kirin Holdings, Jaguar Land Rover, Nielsen, The Wall Street Journal. Piano została uznana, m.in. przez World Economic Forum, Inc., Deloitte i The Software Report, za jedną z najszybciej rozwijających się spółek działających w obszarze innowacyjnych technologii. Więcej informacji na stronie: piano.io.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/691003/Piano_Logo.jpg
Źródło: Piano Software Inc
KONTAKT:
Ashley Deibert
tel. +1 917 678 1982
e-mail: ashley.deibert@piano.io
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.12.2022, 15:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |