Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Grupa LEDIN, która istnieje na rynku oświetleniowym od ponad 10 lat, to prężnie rozwijający się producent i dystrybutor oświetlenia LED z Ostrołęki. Do grupy przynależą dwie marki własne – LED line® oraz LEDOM, które współpracują z międzynarodowymi dystrybutorami i punktami sprzedaży zlokalizowanymi w ponad 25 krajach na całym świecie. Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu rynkowemu, LEDIN po raz pierwszy organizuje wewnętrzne targi oświetleniowe, w których możemy wziąć udział.
Targi oświetleniowe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i nowe trendy związane ze stosowaniem coraz bardziej wydajnych, przyjaznych środowisku rozwiązań oświetleniowych zarówno w budynkach mieszkalnych, jak i przemysłowych oraz komercyjnych.
Każdy, kto zdecyduje się wziąć udział w targach oświetleniowych LEDIN, będzie miał szansę poznać szeroką gamę produktów firmy, a także dowiedzieć się więcej na temat stosowanych technologii. Całe wydarzenie podzielone zostało na trzy moduły:
· panel produktowy, podczas którego zaprezentowana zostanie bogata i zróżnicowana oferta produktowa LEDIN, a także nowości, które niebawem pojawią się w ich asortymencie;
· panel szkoleniowy, który będzie okazją do wysłuchania prelekcji specjalistów pracujących w Centrum Badań i Pomiarów Światła LED line®;
· panel marketingowy, podczas którego omówione zostaną praktyczne kwestie związane z doborem oświetlenia do przestrzeni prywatnych.
Wydarzenie poprowadzi Olivier Janiak, natomiast gościem specjalnym będzie Robert Burneika. Aby wziąć udział w targach, należy w dniach od 15 do 17 września br. wejść na nasz kanał LED line na platformie Youtube: https://bit.ly/3BaFaUH i zapoznać się z opublikowanymi tam materiałami.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w targach oświetleniowych producentów i dystrybutorów oświetlenia, sprzedawców hurtowych, inwestorów i deweloperów, architektów i projektantów wnętrz, a także wszystkich, którym tematyka oświetlenia LED jest szczególnie bliska.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajdą Państwo na: www.ledin.pl.
Źródło informacji: Magnifico
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.08.2021, 11:34 |
| Źródło informacji | Magnifico |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ