Newsletter

Pierwsza pizza o smaku kosmosu ląduje na ziemi

15.09.2022, 08:33aktualizacja: 15.09.2022, 08:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Papa John's International
PR Newswire/Papa John's International
Nowa oferta Papa Johns z chorizo oferuje wrażenia inspirowane smakiem przestrzeni kosmicznej.

MILTON KEYNES, Anglia, 15 września 2022 r. /PRNewswire/ -- Papa Johns wprowadza pierwszą inspirowaną kosmosem pizzę - to wielki skok dla ludzkości i entuzjastów pizzy na całym świecie.

Inspirowana sławą chorizo jako najdalej podróżującej kiełbasy świata - w 1998 r. w przestrzeń kosmiczną zabrał ją hiszpański astronauta, Pedro Duque - nowa kosmiczna oferta pizzy łączy stratosferycznie pyszne smaki chorizo z doskonale znanymi pizzami, papadias i rollsami od Papa Johns.

Dr Chris Welch, znany na całym świecie ekspert w dziedzinie kosmosu i były wiceprzewodniczący Międzynarodowej Federacji Lotniczej, przeanalizował skład nowej oferty pizzy Papa Johns i odkrył niezwykłe podobieństwa między smakami, fakturami i wyglądem chorizo a odkryciami w kosmosie:

  • Ekstremalne temperatury na Jowiszu sięgające 35 tys. stopni Celsjusza tworzą wiejące z ogromną siłą cyklony, takie jak Wielka Czerwona Plama - które do złudzenia przypominają plasterek chorizo.
  • W 2016 r., gdy statek kosmiczny Juno wystrzelony przez NASA wszedł na orbitę Jowisza, odkrył niezwykłe podobieństwo tej planety do pizzy z plasterkiem chorizo.
  • Istnieją dowody na to, że te same związki węgla, które powstają w trakcie suszenia papryki - nadającej chorizo jej tradycyjną czerwoną barwę - występują także w przestrzeni kosmicznej. Wyjaśnia to, dlaczego astronauci po powrocie ze spaceru kosmicznego tak często czują zapach grillowanego mięsa.
  • Występująca w kosmosie mikrograwitacja powoduje stępienie zmysłu smaku astronautów i zapewne dlatego często mają ochotę na pikantne potrawy o intensywnym smaku, dokładnie tak, jak Pedro Duque, który w kosmos zabrał ze sobą właśnie chorizo.

Oto jak to odkrycie tłumaczy dr Chris Welch: „Pikantne składniki, takie jak chorizo, od dawna stanowią ulubiony przysmak głodnych astronautów i zapewne z tego wynikają tak bogate kosmiczne tradycje tej kiełbasy. Co jednak zaskakujące, jak wynika z najnowszych badań, smaki i charakterystyczne aromaty znajdujące się w chorizo można określić jako prawdziwie nieziemskie, bo śladowe ilości tego samego związku chemicznego można znaleźć zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i w chorizo”.

Inspirowana kosmosem oferta pizzy jest przedmiotem wielokanałowej globalnej kampanii marketingowej, która już tej jesieni rusza w Chinach, Katarze, ZEA, Omanie, Polsce i Niemczech oraz na wybranych rynkach Ameryki Łacińskiej.

Nowy rewolucyjny klip zabiera fanów pizzy w międzygalaktyczną podróż po smakach na Planetę Chorizo, gdzie można poczuć nieziemskie smaki, kolory i czyste piękno, jakie daje wszechświatowi chorizo.

Z okazji nowych pozycji w menu Papa Johns i dla uczczenia kosmicznych tradycji chorizo, producent kosmetyków Chelsie Lane wprowadza limitowaną edycję szminki Chorizo Style Lipstick, aby Ziemianie mogli posmakować odrobinę szyku prosto z Planety Chorizo.

Szminka, która posiada charakterystyczną dla chorizo marmurkową fakturę i roztacza autentyczny zapach w stylu chorizo, jest dostępna do kupienia na całym świecie poprzez stronę internetową Chelsie Lane. Premiera szminki odbędzie się w kraju pochodzenia chorizo podczas Madrid Fashion Week.

Jo Blundell , wiceprezes ds. marketingu międzynarodowego w Papa Johns: „Marka Papa Johns jest synonimem doskonałych wrażeń smakowych. Nasza nowa inspirowana kosmosem oferta pizzy wraz z międzygalaktyczną kampanią marketingową zabierze naszych fanów w epicką podróż po zupełnie nowych wymiarach smaku”.

Dodanie chorizo, które bije rekordy popularności w 2022 r., jest kolejnym potwierdzeniem filozofii Papa Johns, „Better Ingredients. Better Pizza”, która obejmuje innowacyjne receptury i doskonałą jakość oferowanych potraw.

Uwagi dla redaktorów

Więcej informacji o kampanii i pozycjach dostępnych w menu pizzerii Papa Johns na stronie internetowej PapaJohns.com.

Papa Johns   

Papa Johns International, Inc. (NASDAQ: PZZA) rozpoczęła swoją działalność w 1984 r., mając przed sobą jasny cel: „Better Ingredients. Better Pizza”.® W Papa Johns wierzymy, że korzystanie z wysokiej jakości składników pozwala upiec najlepszą pizzę. Oryginalne ciasto firmy składa się zaledwie z sześciu składników i zawsze jest świeże, a nie mrożone. Na wierzch trafia prawdziwy ser mozzarella, sos z dojrzewających na krzaczkach pomidorów, które trafiają na stół tego samego dnia po zerwaniu i mięso bez wypełniaczy. Papa Johns była pierwszą krajową siecią pizzerii z dostawą, która ogłosiła pozbycie się sztucznych smaków i syntetycznych barwników w całym menu. Papa Johns ma siedzibę w Louisville, Kentucky i jest trzecią największą firmą dostarczającą pizzę na świecie, posiadającą ponad 5500 restauracji w 50 krajach i terytoriach. Aby dowiedzieć się więcej na temat spółki lub zamówić pizzę przez internet, odwiedź stronę www.PapaJohns.com lub pobierz aplikację mobilną Papa Johns na urządzenie iOS lub Android. 

Klip wideo - https://www.youtube.com/watch?v=MO4ZlGYjBaY

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1892350/Planet_Chorizo.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1758979/Papa_Johns_Logo.jpg

Źródło: Papa John's International

KONTAKT:

Rhiannon Elliott

e-mail: rhiannon@highlightpr.co.uk

-

Betsy Francis-Mearns

e-mail: betsy@highlightpr.co.uk

tel. +44 (0)1225 444268  

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.09.2022, 08:33
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ