Newsletter

Pierwszego dnia sprzedaży zamówiono 200 000 urządzeń M6 Note produkcji Meizu Technology

05.09.2017, 11:18aktualizacja: 05.09.2017, 11:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pekin, 4 września 2017 r. /PRNewswire/ - Model M6 Note produkcji wiodącej marki elektroniki konsumenckiej Meizu Technology Co., Ltd. (Meizu) wyposażony w procesor Qualcomm okazał się wielkim hitem rynkowym. W 24 godziny od debiutu na rynku dnia 23 sierpnia złożono 6,3 miliona zamówień przedsprzedażowych na urządzenie, a w pierwszym dniu sprzedaży sprzedano aż 200 000 egzemplarzy.

Realizując misję serii M opierającej się na idei jakości dla młodych, model M6 Note zapewnia wysokiej klasy konfigurację sprzętową zapewniającą niezrównane możliwości fotograficzne użytkownikom. Modelowi udało się osiągnąć wyjątkową równowagę między wydajnością a ceną. Koszt urządzenia zawiera się między 1 099 a 1 699 CNY (164,95 a 254,99 USD).

"Taki poziom sprzedaży jest nie tylko potwierdzeniem jakości ciężkiej pracy naszych zespołów inżynieryjnych i projektowych, ale także potwierdza słuszność strategii jakości dla młodych firmy Meizu - skomentował Li Nan, wiceprezes firmy Meizu Technology Co. i dyrektor oddziału M Series. - Młodzi poszukują lepszego poziomu. Model M6 Note jest połączeniem długo wyczekiwanego procesora Qualcomm Snapdragon 625 i czujnika SONY IMX 362 pozwalającym na osiągnięcie właśnie tego w rozsądnej cenie" - dodał wiceprezes.

Model M6 Note zapewnia wysoką jakość i oferuje następujące funkcje:

- Ogólna wydajność

Model M6 Note wyposażono w ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 625 z wykorzystaniem procesu 14 nm LPP (Low-Power Plus) FinFET CMOS firmy Samsung. Procesor wykorzystuje do 35% mniej energii w porównaniu do poprzedników. Wbudowana karta graficzna Adreno 506 zapewnia o 71% lepsze przetwarzanie grafiki w porównaniu do poprzedniej generacji kart.

Zintegrowany modem X9 LTE wraz z technologią sieci uniwersalnej obsługuje 4G LTE oraz Wi-Fi o podwójnej częstotliwości.

- Aparat

- Model M6 Note wyposażono w system podwójnego tylnego aparatu, na który składa się główny aparat Sony IMX362/Samsung 2L7 z 12 megapikselami wyposażony w szeroką aperturę f/1.9 i niestandardową soczewkę 6P, a także drugi, 5-megapikselowy aparat. Model wyposażono także w przedni 16-megapikselowy aparat z aperturą f/2.0.

Podwójny system ogniskowania.

Dual PD skutkuje łapaniem ostrości w zaledwie 0,03 s.

Sprzęt, w połączeniu z oprogramowaniem algorytmicznym optymalizacji, w tym oprogramowaniem podwójnego rozmycia ArcSoft, wieloklatkową redukcją szumów oraz algorytmem HDR, zapewnia niesamowite wrażenia podczas robienia zdjęć.

"Jakość zdjęć jest niesamowita, a prędkość uchwycania akcji robi naprawdę duże wrażenie" - skomentowała Amberly Valentine, uhonorowana tytułem młodego fotografa mody w roku 2010, po przetestowaniu modelu M6 Note.

- Wytrzymałość baterii

Ekstra duża bateria o pojemności 4000 mAh pozwala użytkownikom modelu M6 Note na korzystanie z wszystkich funkcji jeszcze dłużej. Natomiast technologia mCharge 18W umożliwia szybkie ładowanie.

- Inne funkcje

Rozpoznawanie odcisków palca w 0,2 s.

Dwukolorowa lampa temperaturowa 4-LED.

"Po raz pierwszy mamy do czynienia z takim połączeniem zaawansowanych technologii w smartfonie w tym zakresie cenowym - skomentował Li Nan. - Wszystkie funkcje urządzenia wpisują się w obietnicę jakości dla młodych" - dodał wiceprezes.

Meizu

Założona w 2003 roku firma Meizu Technology Co., Ltd. (Meizu) zajmuje 11 miejsce wśród producentów telefonów komórkowych pod względem sprzedaży zgodnie z danymi IC Insights, jest także jednym z najbardziej popularnych producentów smartfonów w Chinach. Firma ma w ofercie linię smartfonów obejmującą prawie 30 modeli, których w 2016 roku sprzedano 22 000 000.

Firma Meizu stworzyła serię smartfonów stawiających użytkownika w centrum. Modele te bazują na zoptymalizowanym, dostosowanym systemie operacyjnym Flyme opartym na systemie Android. Od oficjalnego rozdzielenia oddziałów M Series i Meizu na dwie niezależne jednostki biznesowe w maju 2016 roku oddział M Series skupia swoje działania na definicji marki, produktach i rynku do 1000 juanów.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/551684/Meizu.jpg

Źródło: Meizu

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2017, 11:18
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii