Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nest Bank wprowadził w czerwcu możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości klienta firmowego i podpisania umowy kredytowej online. Tym samym zakończył kluczową fazę digitalizacji swoich kredytów i udostępnił pierwszy wniosek pozwalający na uzyskanie kredytu firmowego w całości przez internet.
„Wykonaliśmy kolejny krok na drodze do całkowitej cyfryzacji naszych usług. Chcemy być digitalowym bankiem dla firm, w którym absolutnie wszystko można załatwić przez internet. Zależy nam szczególnie na tym, aby nasze onlinowe produkty były nowoczesne i bezpieczne. Jestem przekonana, że stworzyliśmy najbardziej zaawansowany technologicznie proces kredytowy dla firm na polskim rynku. Powstał on we współpracy z naszymi klientami – mikroprzedsiębiorcami. Na bazie ich potrzeb i opinii zbudowaliśmy prosty i krótki wniosek kredytowy, który pozwala zaoszczędzić cenny czas. Dzięki niemu przedsiębiorca może wziąć kredyt w pełni online nawet w 30 minut, a pieniądze znajdą się na jego koncie nawet na drugi dzień” - mówi Agnieszka Porębska-Kość członek zarządu odpowiedzialna za Pion Rozwoju Produktów i Sprzedaży.
„Zmiana, którą wdrożyliśmy to nie tylko nowy produkt, proces czy kanał obsługi. To nowy model bankowości dla mikroprzedsiębiorców, w którym >>czekanie<< zostało ograniczone do minimum. Szanujemy każdą minutę klienta. Wstępną decyzję kredytową klient otrzymuje online w 10 minut, co jest wyjątkiem nie tylko w polskiej, ale i światowej bankowości. Nieustannie doskonalimy każdy krok i parametr naszej oferty, znajdujemy nowe możliwości i najnowocześniejsze rozwiązania, by ten czas skracać. Rozmawiamy z klientami i partnerami, zbieramy opinie i komentarze, prototypujemy, a wnioski wykorzystujemy w decyzjach o kolejnych zmianach. Za nami owocne miesiące, które istotnie zmieniły bankowość dla mikrofirm. To zasługa zespołu, pracującego z pasją, otwartością, odpowiedzialnością, który doświadczenia klienta stawia na pierwszym miejscu” – dodaje dr Karolina Mitraszewska, członek zarządu odpowiedzialna za Pion Operacji, Logistyki, Transformacji i IT.
Cyfrowy wniosek kredytowy Nest Banku powstał we współpracy z Blue Media S.A. i w oparciu o możliwości, jakie daje otwarta bankowość, wprowadzona unijną dyrektywą PSD2. Wniosek korzysta z usługi AIS (Account Information Service) i umożliwia przedsiębiorcy potwierdzenie swojej sytuacji finansowej oraz tożsamości poprzez zalogowanie się na konto w innym banku.
Wnioskowanie o kredyt firmowy w Nest Banku - krok po kroku
Klient wypełnia wniosek online i po chwili poznaje już wstępną decyzję kredytową. Następnie potwierdza swoje dane finansowe logując się na konto firmowe w jednym z dostępnych banków. Po weryfikacji danych finansowych klient może przejść do etapu weryfikacji tożsamości. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na konto indywidualne w jednym z 8 banków. Następnie klient uzupełnia dane do umowy i załącza do wniosku elektroniczne wersje wymaganych dokumentów. Po chwili może już zapoznać się z umową kredytową, która generuje się automatycznie. Na końcu akceptuje warunki umowy kodem sms. W ten sposób cyfrowo podpisuje umowę. Cały proces trwa ok. 30 minut, a pieniądze mogą znaleźć się na koncie nawet na drugi dzień roboczy, po weryfikacji dokumentów przez bank. W pełni online klient może uzyskać kredyt firmowy (BIZnest kredyt w ratach Przedsiębiorca) lub limit w koncie do 50 tys. złotych. Przy wyższych kwotach (powyżej 50 tys. do 350 tys. złotych) firma może załatwić wszystkie formalności online, a umowę podpisuje w placówce.
Kredyt online i co dalej?
Nest Bank planuje dalej rozwijać segment kredytów online. „Chcemy inspirować przedsiębiorców do rozwijania firm i digitalizacji ich biznesów. Stawiamy na usługi internetowe, z których można skorzystać szybko i bez zbędnej biurokracji. Obserwujemy rynek i wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami i funkcjonalnościami, które pozwolą nam jeszcze bardziej skrócić i uprościć proces kredytowy” – mówi Agnieszka Porębska-Kość członek zarządu Nest Banku.
Źródło informacji: Nest Bank
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.06.2021, 08:00 |
Źródło informacji | Nest Bank |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Citi Foundation Announces 2025 Global Innovation Challenge for Nonprofits Accelerating Youth Employability
50 community organizations to receive a collective $25 million in catalytic funding, building on over a decade of Citi Foundation investment in youth.- 04.02.2025, 15:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Dubai to Gather More Than 30 Heads of State and Government, Global Leaders at the World Governments Summit 2025
Delegations from 140 governments, global tech leaders gather in Dubai on February 11-13 to accelerate solutions for the world’s greatest challenges. Among notable guests - 30 heads of state and governments, the Managing Director of IMF, CEOs of Google, AstraZeneca, MasterCard, Dow Jones and more.- 04.02.2025, 15:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Składane smartfony na fali wznoszącej – HUAWEI Mate X6 debiutuje w Polsce
Zgodnie ze wstępnymi szacunkami ekspertów na podstawie raportu IDC [1], globalny rynek dostaw składanych smartfonów mógł wzrosnąć w 2024 roku nawet o 22%. Tym samym oczekiwany rozwój segmentu składaków byłby ponad 3 razy większy niż przewidywany łączny poziom wzrostu całego rynku smartfonów w ubiegłym roku, który ma wynieść 5,8%. Jednym z głównych napędów tego trendu jest firma Huawei, która w 2024 roku wprowadziła do sprzedaży m.in. innowacyjny, podwójnie składany smartfon HUAWEI Mate XT Ultimate Design. To nowatorskie podejście pozwoliło Huawei globalnie zwiększyć udział w rynku dostaw dużych, składanych smartfonów do 25% w okresie Q1-Q3 2024. W nowym roku firma kontunuuje ekspansję w tym segmencie i właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż swojego najnowszego, składanego fotosmartfonu – HUAWEI Mate X6.- 04.02.2025, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ