Newsletter

Pitney Bowes ujawnia nową strategię marki na rzecz przyszłości handlu

14.01.2015, 13:03aktualizacja: 14.01.2015, 13:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowa strategia marki oraz system identyfikacji wizualnej stanowią ważny krok w wieloletniej transformacji spółki.

STAMFORD, Connecticut - (BUSINESS WIRE) - Pitney Bowes Inc. (NYSE:PBI), globalna spółka działająca w sektorze technologii, zapewniająca innowacyjne produkty i rozwiązania napędzające handel, ujawniła w dniu dzisiejszym nową strategię marki oraz system identyfikacji wizualnej, które są bardziej spójne ze strategią transformacji firmy oraz jej wizją określoną w maju 2013 roku.

"Dzisiaj nie jesteśmy tą samą firmą, co kilka lat temu - powiedział Marc Lautenbach, prezes i dyrektor generalny Pitney Bowes. - Rozszerzyliśmy naszą działalność na rynki cechujące się wysokim wzrostem, w tym rynki handlu elektronicznego i oprogramowania, zarazem kontynuując wprowadzanie innowacji w naszych głównych obszarach działalności wysyłkowej. Nasza nowa strategia marki i system identyfikacji wizualnej nie tylko odzwierciedlają to, kim jesteśmy dzisiaj, lecz także nasze przyszłe cele".

Lautenbach formalnie zaprezentuje nową strategię marki i system identyfikacji wizualnej firmy dzisiaj rano podczas walnego zebrania załogi, które odbędzie się w Orlando na Florydzie i będzie transmitowane dla 15 tys. pracowników na całym świecie.

"Dzisiejszy dzień wyznacza kolejny kamień milowy transformacji spółki - powiedziała Abby Kohnstamm, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Pitney Bowes. - Nowa strategia marki pozwoli nam doprecyzować naszą rolę w zmieniającym się świecie handlu, podkreślając wzajemne oddziaływanie pomiędzy fizycznym i cyfrowym przepływem informacji oraz zwracając uwagę na nowopowstające obszary technologiczne, takie jak inteligencja lokalizacyjna, zarządzanie informacjami o klientach oraz handel transgraniczny, w których to Pitney Bowes dostarcza wiodących rozwiązań. Co ważne, nowa marka różnicuje Pitney Bowes i sprawia, że nasza oferta staje się atrakcyjniejsza dla większego grona odbiorców na całym świecie".

Nowa strategia marki oraz system identyfikacji wizualnej

Pitney Bowes to globalna firma z sektora technologii umożliwiająca przeprowadzanie miliardów fizycznych i cyfrowych transakcji w połączonym i nieznającym granic świecie handlu.

Nieustannie skupiając się na dokładności i precyzji, Pitney Bowes pomaga interesom swoich klientów wywierać prawdziwy wpływ.

Jest to dopiero trzeci projekt logo w 95-letniej historii Pitney Bowes. Pierwsze pojawiło się w 1930 r., drugie w 1971 r., a dzień dzisiejszy wyznacza trzecią zmianę identyfikacji wizualnej firmy.

To także data uruchomienia przekształconej strony internetowej zawierającej nowe treści, cechującej się większym komfortem obsługi www.pb.com, a także nowo zaprojektowanej strony dla pracowników w sieci Intranet.

W tworzenie strategii marki, projektowanie i transformację cyfrową zaangażowano firmy FutureBrand i DigitasLBi.

Pitney Bowes

Pitney Bowes (NYSE: PBI) to globalna spółka działająca w sektorze technologii, oferująca innowacyjne produkty i rozwiązania umożliwiające handel w obszarach zarządzania informacjami o klientach, inteligencji lokalizacyjnej, angażowania klientów, spedycji i obsługi korespondencji oraz globalnego handlu elektronicznego. Z produktów, rozwiązań i usług Pitney Bowes korzysta przeszło 1,5 miliona klientów w ok. 100 krajach na całym świecie. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.pb.com.

Galeria zdjęć i multimediów: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113006584/en/

Źródło: Pitney Bowes Inc.

KONTAKT:

Pitney Bowes Inc.

Carol Wallace

dyrektor ds. relacji z mediami

tel. 203-351-6974

e-mail: Carol.wallace@pb.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.01.2015, 13:03
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ