Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki pod firmą PMPG Polskie Media S.A. z siedzibą w Warszawie (zwanej dalej Emitentem) przekazuje do publicznej wiadomości, że w dniu 17 sierpnia 2021 roku Emitent nabył od osoby fizycznej prawo własności 10 (dziesięciu) udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, które stanowią 10% udziału w kapitale zakładowym i w ogóle głosów na zgromadzeniu wspólników.
Tym samym Emitent stał się jedynym wspólnikiem spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o. posiadając 100 (sto) udziałów, które stanowią 100% udziału w kapitale zakładowym i w ogóle głosów na zgromadzeniu wspólników.
Emitent informuje, że wartość transakcji nabycia udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o. nie ma istotnego wpływu na działalność Emitenta.
Jednakże w ocenie Zarządu Spółki zapewnienie posiadania wszystkich udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o. może mieć w przyszłości istotne znaczenie dla działalności Emitenta z uwagi na możliwość swobodnego kształtowania polityki, w szczególności w zakresie polityki dywidendowej czy inwestycyjnej, wobec spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o., która stanowi dla Spółki kluczowe aktywo.
Mając na uwadze tę okoliczność w ocenie Zarządu Emitenta fakt nabycia udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" Sp. z o.o. stanowi informację poufną w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 596/2014 w sprawie nadużyć na rynku (Rozporządzenie MAR).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.08.2021, 12:56 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |