Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- spółka Mary Kay Inc., jedna z największych korporacji działających na rzecz upodmiotowienia i przedsiębiorczości kobiet, nie ustaje w trwającym już od kilku dekad wspieraniu inicjatyw edukacyjnych i badawczych, ogłaszając zwycięzców tegorocznej edycji Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards podczas dorocznej konferencji Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, która odbyła się online w zeszłym miesiącu. Działająca na całym świecie firma kosmetyczna przyznaje stypendia doktorantom w dziedzinie marketingu, aby umożliwić im zaprezentowanie obronionych prac doktorskich kolegom z innych uczelni i państw. Finaliści wyłaniani są na podstawie końcowych prezentacji podczas corocznej konferencji AMS Annual Conference.
Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/.
Zgłoszenia przyjmowane są od doktorantów każdej uznanej uczelni wyższej lub szkoły biznesu lub zarządzania na całym świecie. Finalistami tegorocznej edycji Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards są:
Finaliści Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award w 2021 r.
· Zwyciężczyni - Luo Bowen, doktorantka, University of Rochester, Stany Zjednoczone;
· II miejsce - Aleksandrina Atanasova, doktorantka, Royal Holloway University of London, Wielka Brytania;
· III miejsce - Riley Krotz, doktorant, University of Tennessee, Stany Zjednoczone;
Finaliści Mary Kay Doctoral Dissertation Award w 2021 r.
· Zwyciężczyni - dr Irene Nahm, University of Minnesota, Stany Zjednoczone;
· II miejsce - dr Constant Pieters, Uniwersytet w Tilburgu, Holandia;
· III miejsce - dr Victor Lima, York University, Kanada.
„Mary Kay angażuje się w tworzenie szans na upodmiotowienie, rozwój kariery i edukację na całym świecie - powiedziała Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu w Mary Kay Inc. - Dzięki wsparciu specjalistów od marketingu w ramach konkursu Academy of Marketing Science Dissertation and Dissertation Proposal Awards wybitne osoby mają możliwość zabłysnąć i rozwinąć swoją karierę. Wnoszą oni ogromny wkład w dziedzinę marketingu i możliwość wspierania ich badań to dla nas zaszczyt”.
„Każdego roku w konkursie Mary Kay Dissertation Awards otrzymujemy dziesiątki zgłoszeń od specjalistów z marketingu, którzy chcą rozwinąć karierę albo uzyskać opinię zwrotną od kolegów po fachu, aby udoskonalić swoje prace doktorskie - powiedziała Julie Moulard, prezes Academy of Marketing Science. - Przez ponad dwie dekady konkurs Mary Kay Dissertation Awards stwarza im możliwości doskonalenia badań, nawiązywania kontaktów z liderami w branży oraz zwiększania rozpoznawalności w środowisku akademickim, co ma kluczowe znaczenie dla pomnażania wartości merytorycznej ich pracy i publikowania wyników badań w renomowanych czasopismach naukowych w dziedzinie marketingu”.
Więcej informacji na temat konkursu Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation Awards można znaleźć tutaj.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, prawie 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i zapachów, oraz nawiązuje współpracę z organizacjami na całym świecie w celu wprowadzania korzystnych zmian społecznych. Mary Kay Global Design Studio to wewnętrzna agencja kreatywna May Kay pełniąca funkcję inkubatora dla współpracy pomiędzy stylistami, projektantami i influencerami oraz kampanii brandingowych mających na celu transformowanie designu produktów i opakowań oraz tworzenie innowacji cyfrowych zorientowanych na konsumenta.
Academy Marketing Science
Academy of Marketing Science to międzynarodowa organizacja non-profit skupiająca naukowców i specjalistów. Jej działalność skupia się na promowaniu wysokich standardów i doskonałości w tworzeniu i rozpowszechnianiu wiedzy marketingowej oraz rozwijaniu praktyki marketingowej poprzez przywództwo w dyscyplinie marketingu na całym świecie. W realizacji swojej misji kieruje się najwyższymi standardami etyki i kolegialności.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/.
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
tel. (+1) 972.687.5332
e- mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.07.2021, 16:44 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |