Newsletter

Podczas targów motoryzacyjnych w Szanghaju w 2025 roku marka Chery prezentuje całkowicie nową serię HIMLA, zmieniając oblicze rynku pickupów dzięki szerokiej gamie nowych modeli

28.04.2025, 17:12aktualizacja: 28.04.2025, 17:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Chery Automobile Co., Ltd.
PR Newswire/Chery Automobile Co., Ltd.

SZANGHAJ, 28 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Podczas targów motoryzacyjnych Shanghai Auto Show 2025, które miały miejsce 23 kwietnia, firma Chery oficjalnie zaprezentowała najnowszą serię pickupów - HIMLA - wyznaczając tym samym kolejny kluczowy etap w międzynarodowej strategii chińskiego koncernu motoryzacyjnego. Premiera wspomnianej linii, która ma miejsce w okresie dynamicznego rozwoju światowego rynku pickupów, nie tylko oddaje strategiczne ambicje marki Chery w tym segmencie, ale także na nowo definiuje przyszłość tradycyjnych pickupów w oparciu o trzy filary: kompleksową ofertę produktów, przejście na napędy alternatywne oraz inteligentne technologie.

Podczas prezentacji produktów Zhu Shaodong, zastępca dyrektora generalnego Chery International, oświadczył:

„Marka Chery niezmiennie pozostaje wierna swojej pierwotnej misji, jaką jest zaspokajanie potrzeb klientów poszukujących samochodów rodzinnych”. Podkreślił również strategiczną wizję modeli HIMLA, zaznaczając: „HIMLA doskonale radzi sobie w każdym terenie, co pozwala kierowcom bez problemu dotrzeć do wybranego celu”.

Globalizacja nie polega jedynie na zwiększaniu skali działalności na poszczególnych rynkach, ale także na trafnym przewidywaniu tendencji branżowych. W kontekście zmiany na rynku pickupów polegającej na przejściu z celów czysto użytkowych w kierunku dwutorowego podejścia łączącego styl życia i pracę, modele HIMLA stanowią odzwierciedlenie technologicznej przewagi firmy Chery w redefiniowaniu globalnych scenariuszy mobilności. Podkreślił również, że seria ta opiera się na 28-letnim doświadczeniu technicznym marki i dodatkowo wzmocni przewagę konkurencyjną spółki jako pioniera w trzech kluczowych obszarach pojazdów elektrycznych oraz inteligentnej łączności, co pozwoli na aktywne kształtowanie łańcucha wartości na międzynarodowym rynku pickupów.

Nazwa „HIMLA” czerpie inspirację z szacunku dla szczytów górskich i ducha rywalizacji, uosabiając odważne, a jednocześnie praktyczne wartości docelowych użytkowników. Stanowiąc strategiczny filar światowej strategii Chery, HIMLA to pełna gama modeli, od kompaktowych po średniej wielkości aż po największe pickupy, z licznymi opcjami napędu, w tym benzynowym, wysokoprężnym i całkowicie elektrycznym. Taka wszechstronność pozwala zaspokoić różnorodne potrzeby - od zastosowań komercyjnych przez transport rodzinny po wyprawy terenowe. Zasadniczo modele HIMLA to nie tylko ważny przystanek w globalnej strategii marki Chery, ale także impuls do ewolucji samochodów typu pickup w kierunku pojazdów typu premium tworzonych z myślą o pasażerach, wykorzystujących nowoczesne źródła energii i inteligentne innowacje.

Pojawienie się linii HIMLA to nie tylko technologiczna deklaracja firmy Chery w segmencie pickupów - to przełomowa zmiana w strukturze wartości tego segmentu motoryzacyjnego. Dzięki innowacyjności marki wspomniana seria przyczynia się do transformacji globalnego rynku pickupów w kierunku czterech kluczowych trendów: projektowania ukierunkowanego na pasażerów, inteligentnych rozwiązań, podnoszenia standardów oraz wykorzystania nowych źródeł energii. HIMLA oferuje konsumentom na całym świecie bardziej ekonomiczną i dostosowaną do konkretnych potrzeb gamę samochodow, które z powodzeniem sprawdzą się w każdych warunkach.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2673874/HIMLA_Makes_Global_Debut_2025_Shanghai_Auto_Show.jpg 

Źródło: Chery Automobile Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.04.2025, 17:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ