Newsletter

Pokonując międzynarodową konkurencję, firma Hisense otrzymała nagrodę „Dubai Quality Global Award” zatwierdzoną przez wiceprezydenta ZEA

25.03.2022, 17:22aktualizacja: 25.03.2022, 17:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 25 marca 2022 /PRNewswire/ -- Firma Hisense została uhonorowana przez Departament Gospodarki i Turystyki (DET) w Dubaju prestiżową nagrodą Dubai Quality Global Awards 2022 dnia 23 marca 2022 r. Wyniki ogłoszono pod patronatem Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, wiceprezydenta i premiera ZEA, i władcy Dubaju.

Hisense, marka o ponad dziesięcioletniej historii swojej działalności na rynku Bliskiego Wschodu, pomyślnie rywalizowała o zdobycie tej nagrody z wieloma konkurentami, wskazując, że firma Hisense zdobyła uznanie za swoje wyjątkowe mocne strony. Kandydaci do nagrody przechodzą rygorystyczną selekcję trwającą od trzech do czterech miesięcy. Członkowi jury uważają, że biorąc pod uwagę wpływ pandemii, wygrana nagrody „Dubai Quality Global Award” pokazuje nieustające starania firmy Hisense ukierunkowane na ponowne otwarcie się na świat i jej pozytywny wkład w odbudowę i rozwój rynków lokalnych.

Od października 2021 r. marka Hisense rozpoczęła przygotowania do zgłoszenia swojej kandydatury do nagrody. Podczas rygorystycznej procedury oceny, DET w Dubaju przeprowadził dogłębną ewaluację wielu aspektów działalności Hisense.

Strategia rozwoju i plan działania firmy Hisense zrobiły ogromne wrażenie na członkach jury, w szczególności jej działalność na szczeblu lokalnym i takie usługi jak aplikacja HiME i Centrum Wsparcia Hisense (Hisense Supporting Center). Jako unikatowa platforma cyfrowa, aplikacja HiME daje możliwość utrzymania kontaktu z użytkownikami w czasie rzeczywistym i zapewnia klientom szybkie odpowiedzi na ich zapytania i usługi. Jej model dostępności 24/7 podnosi również konkurencyjność Hisense na rynku lokalnym. Centrum Wsparcia Hisense jest platformą wymiany doświadczeń płynących z użytkowania produktów firmy i szybkiej obsługi posprzedażowej. Podczas pandemii, spółka Hisense uruchomiła bezpłatne usługi i dodatkowe gwarancje, co sprawiło, że lokalni klienci zyskali możliwość łatwiejszego i wygodniejszego korzystania z produktów i usług firmy.

„Jesteśmy dumni ze zdobycia tej nagrody i jesteśmy wdzięczni, że DET dostrzegł nasze działania w regionie, co zachęca naszą firmę do podążania ku lepszej przyszłości - powiedział Jason Ou, dyrektor Hisense na rynek Bliskiego Wschodu i Afryki. - Firma Hisense zawsze była wierna wysokiej jakości i zaawansowanym technologiom od rozpoczęcia rozwoju swojej działalności na Bliskim Wschodzie i wkroczyła na szybką drogę rozwoju na tym rynku lokalnym”.

Hisense pozostaje zawsze wierna technologii, uczciwości i jakości, przy czym nieustannie tworzy godne zaufania produkty i usługi dla klientów na całym świecie, tym samym systematycznie powiększając świadomość marki i swoją konkurencyjność.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1773898/1.jpg

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1773896/2.jpg

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1773895/3.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.03.2022, 17:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ