Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wskaźniki przychodów są jednoznaczne. W 2022 roku, w przypadku hoteli Arche, wzrosły o 30 proc. w porównaniu z rokiem 2019.
„Obserwujemy, że potrzeba bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i budowanie relacji stają się coraz bardziej istotne. Mieliśmy dużo konferencji oraz integracji firmowych” – mówi Władysław Grochowski, prezes Grupy Arche.
Ponadto, po trudnych miesiącach pandemii, ludzie coraz częściej uciekają na wieś, szukając zieleni i możliwości obcowania z przyrodą. Dominowały wyjazdy okołoweekendowe do lokalizacji podmiejskich: Łochowa, Żnina, Janowa Podlaskiego. Ale nie tylko.
„Rekordowe obłożenie notowały miejskie hotele warszawskie, z uwagi na odbywające się w stolicy wydarzenia biznesowe, konferencje, zjazdy, sympozja, szkolenia oraz kulturalne – m.in. koncerty. To był wyjątkowy rok pod tym względem” – ocenia Władysław Grochowski.
Ważnym elementem działalności Grupy Arche w 2022 roku była pomoc uchodźcom z Ukrainy. „Z potrzeby serca i w naturalnym odruchu chęci niesienia pomocy bliźniemu w potrzebie, już pierwszego dnia wojny otworzyliśmy nasze 16 hoteli dla uchodźców z Ukrainy. Powołany sztab kryzysowy rozlokowywał rodziny, starszych, dzieci z domów dziecka, organizowaliśmy transporty. Do dzisiaj około 2,5 tys. ludzi przebywa w naszych obiektach i Fundacja Leny Grochowskiej przysposabia ich do życia w Polsce” – opowiada prezes Grupy Arche.
W marcu 2022 roku Grupa Arche opatentowała również System Arche®. „Jako jedyni na rynku dzielimy się co miesiąc z inwestorami całym zyskiem wypracowanym przez hotel i oferowane w nim usługi: noclegi, szkolenia, gastronomię itp. Stanowimy rodzinę Arche, której zależy na tym, żeby właściciel pokoju hotelowego zarabiał nawet 17 proc. zysku od ceny zakupu lokalu, jak to ma miejsce w ostatnich miesiącach” – zaznacza prezes Grochowski.
Firma pracuje obecnie nad nowym systemem inwestowania, który pozwoli czerpać zyski z inwestycji o mniejszym kalibrze niż zakup całego hotelowego apartamentu.
Polacy znowu podróżują: podsumowanie roku 2022 w hotelarstwie – webinar, już 13 grudnia o 13.15. Transmisja: https://pap-mediaroom.pl
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.12.2022, 16:35 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Ergonomiczne wyposażenie stanowiska pracy i nowe zasady dotyczące jego organizacji
W dzisiejszych czasach, gdy technologia dominuje w naszym codziennym życiu, coraz więcej osób pracuje przy komputerze. Tym samym, ergonomia stanowiska pracy z monitorem ekranowym staje się kluczowym elementem dbania o bezpieczeństwo i higienę pracy. Z końcem 2023 roku w życie weszły nowe przepisy w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.- 19.03.2024, 11:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY Spółka Jawna
-
Image
Leasing napędza niemal 50 proc. polskiego PKB PAP
Prawie 50 proc. PKB w Polsce generują sektory będące głównymi odbiorcami usług leasingowych oraz takie, dla których leasing to kluczowe źródło finansowania działalności inwestycyjnej – wynika z raportu przygotowanego na 30-lecie Związku Polskiego Leasingu.- 19.03.2024, 11:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Tradycyjnie albo w SPA. Wielkanoc coraz częściej poza domem
Wyprawa ze święconką do starego drewnianego kościółka, szwedzki stół z tradycyjnymi świątecznymi smakołykami od lokalnych dostawców, a nawet pogoń za zającem – Polacy coraz chętniej spędzają święta poza domem, a właściciele obiektów noclegowych starają się im ten czas uatrakcyjnić. Średnia cena za osobę za jeden nocleg w czasie Wielkanocy to 111 złotych, czyli tyle, co w sezonie zimowym, ale rozbudowane pakiety świąteczne mogą być znacznie droższe – wynika z analizy serwisu Nocowanie.pl.- 19.03.2024, 09:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Nocowanie.pl