Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z najnowszego raportu EFL „Kobiety w MŚP. Pod lupą” wynika, że Polki do „pójścia na swoje” najczęściej skłoniła okazja, z której warto było skorzystać (47% wskazań). To także najczęściej wymieniany powód założenia działalności wśród mężczyzn (50%). Druga przyczyna różni się między Polkami a Polakami. Kobiety tworząc własny biznes, zrealizowały swoje marzenia (43%). Takiej samej odpowiedzi udzieliło 33% mężczyzn. Wyniki badania wskazują również, że płeć ma wpływ na kompetencje biznesowe. Kobiety częściej niż mężczyźni uważają siebie za kreatywne (23% vs. 15%), pracowite (7% vs. 4%) czy wielozadaniowe (5% vs. 2%).
Te i inne wnioski zawarte są w raporcie.
Źródło informacji: EFL
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.03.2024, 08:00 |
Źródło informacji | EFL |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |