Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedną z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.
Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. "Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej, a tym samym kontynuowali rozwój naszego biznesu na globalną skalę. W pierwszym etapie inwestycji przeznaczymy na działania w tym regionie od 1,5 do 3 mln zł" - mówi Surmacz.
Działaniami w Ameryce Łacińskiej pokieruje Wojciech Głowacki, związany z firmą od 2014 roku. Głowacki do tej pory odpowiadał za aktywności RTB House w Polsce. Spółka stawia również na doświadczonych, lokalnych menedżerów. Do grona współpracowników RTB House dołączył w styczniu Rodrigo Framil, który odpowiada za działania biznesowe w Brazylii. Rodrigo do tej pory był związany m.in. z konkurencyjną firmą myThings, gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Managing Director LATAM.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.02.2016, 09:55 |
Źródło informacji | RTB House |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Największa inwestycja ciepłownicza w Grupie PGE oddana do eksploatacji
Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA, należący do PGE Energia Ciepła z Grupy PGE, uruchomił nową elektrociepłownię gazową Czechnica-2 w Siechnicach o mocy elektrycznej 179 MWe i termicznej 315 MWt. Nowo wybudowana instalacja zaspokoi około 20 proc. zapotrzebowania na ciepło mieszkańców Wrocławia i wszystkich odbiorców w gminie Siechnice przyłączonych do sieci ciepłowniczej, a nakłady przeznaczone na jej wybudowanie sięgają 1,4 mld PLN. Docelowo do 2035 roku Grupa PGE planuje przeznaczyć na ciepłownictwo około 18 mld PLN.- 29.05.2025, 17:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna
-
Grupa ORLEN obniża ceny gazu dla milionów Polaków
7 milionów klientów PGNiG Obrót Detaliczny będzie mogło od 1 lipca br. taniej nabywać paliwo gazowe. Obniżka cen za paliwo gazowe średnio o ok. 14,8 proc., na której skorzystają gospodarstwa domowe, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz inne podmioty objęte ochroną taryfową, np. obiekty użyteczności publicznej, takie jak szpitale, domy pomocy społecznej, szkoły, przedszkola i żłobki, będzie możliwa dzięki zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na kolejny rok nowej, niższej taryfy, o którą wnioskowała spółka w związku ze zbliżającym się końcem obowiązywania obecnej taryfy.- 29.05.2025, 16:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Zwiedzaj, oszczędzaj i zarabiaj: nowy wymiar podróżowania z obrączką płatniczą Banku Pekao S.A. PAP
Na kilka tygodni przez wakacjami Bank Pekao S.A. zaskoczył rynek nowym, innowacyjnym rozwiązaniem dedykowanym wszystkim klientom kochającym podróżowanie: obrączką płatniczą, do której można dodać kartę do konta lub kartę kredytową Banku Pekao. Wygodny i doskonale zabezpieczony gadżet pozwala na dokonywanie błyskawicznych zakupów zbliżeniowych i wiąże się z szeregiem ułatwień oraz benefitów.- 29.05.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ