Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedną z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.
Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. "Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej, a tym samym kontynuowali rozwój naszego biznesu na globalną skalę. W pierwszym etapie inwestycji przeznaczymy na działania w tym regionie od 1,5 do 3 mln zł" - mówi Surmacz.
Działaniami w Ameryce Łacińskiej pokieruje Wojciech Głowacki, związany z firmą od 2014 roku. Głowacki do tej pory odpowiadał za aktywności RTB House w Polsce. Spółka stawia również na doświadczonych, lokalnych menedżerów. Do grona współpracowników RTB House dołączył w styczniu Rodrigo Framil, który odpowiada za działania biznesowe w Brazylii. Rodrigo do tej pory był związany m.in. z konkurencyjną firmą myThings, gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Managing Director LATAM.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.02.2016, 09:55 |
Źródło informacji | RTB House |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
CyberArk liderem w kategorii zarządzania dostępem uprzywilejowanym w raporcie 2025 Gartner® Magic Quadrant™
- Firma CyberArk została uznana liderem w przedmiotowej kategorii po raz siódmy z rzędu.
- Zdaniem CyberArk wyróżnienie to stanowi wyraz wizji firmy oraz jej innowacji na rynku usług zarządzania dostępem uprzywilejowanym (ang. PAM).
- CyberArk Identity Security Platform chroni tożsamość we wszystkich wymiarach za pomocą nowoczesnych kontroli uprawnień.- 17.10.2025, 16:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
GAC wprowadza model AION V na rynek fiński, zwiększając swoją obecność na europejskim rynku pojazdów elektrycznych
- 17.10.2025, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Łukasiewicz partnerem Wspólnego Centrum Badawczego Komisji Europejskiej
17 października podpisano porozumienie o współpracy (Memorandum of Understanding) pomiędzy Siecią Badawczą Łukasiewicz a Joint Research Centre (pol. Wspólne Centrum Badawcze Komisji Europejskiej, dalej: JRC).- 17.10.2025, 15:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Sieć Badawcza Łukasiewicz
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ