Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedną z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.
Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. "Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej, a tym samym kontynuowali rozwój naszego biznesu na globalną skalę. W pierwszym etapie inwestycji przeznaczymy na działania w tym regionie od 1,5 do 3 mln zł" - mówi Surmacz.
Działaniami w Ameryce Łacińskiej pokieruje Wojciech Głowacki, związany z firmą od 2014 roku. Głowacki do tej pory odpowiadał za aktywności RTB House w Polsce. Spółka stawia również na doświadczonych, lokalnych menedżerów. Do grona współpracowników RTB House dołączył w styczniu Rodrigo Framil, który odpowiada za działania biznesowe w Brazylii. Rodrigo do tej pory był związany m.in. z konkurencyjną firmą myThings, gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Managing Director LATAM.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.02.2016, 09:55 |
Źródło informacji | RTB House |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Zmiana godzin operacji na trasie Warszawa - Bydgoszcz. Idealne rozwiązanie dla biznesu
Polskie Linie Lotnicze LOT, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, zmieniają godziny operacji na trasie Warszawa–Bydgoszcz. Od sezonu zimowego 2025/2026 bezpośrednie rejsy będą realizowane w rozkładzie nocnym, przy zachowaniu dotychczasowej liczby połączeń - 6 rejsów tygodniowo.- 10.07.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
WeNet i Firmao łączą siły - Grupa WeNet z większościowym pakietem udziałów w Firmao
18 czerwca 2025 roku Grupa WeNet powiększyła swoje portfolio o nową spółkę - Firmao Polska, dostawcę nowoczesnych rozwiązań do zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami. To kolejny krok w realizacji ogłoszonej w tym miesiącu nowej strategii rozwoju Grupy, ukierunkowanej na tworzenie kompleksowego ekosystemu wspierającego firmy z sektora MŚP. Dzięki tej transakcji WeNet - lider w zakresie internetowego marketingu dla małych i średnich firm w Polsce oraz pionier w zastosowaniu technologii AI - poszerza swoją ofertę o innowacyjne systemy operacyjne do zarządzania małą firmą oraz rozwiązania wspomagające codzienne zarządzanie biznesem.- 10.07.2025, 14:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ