Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Vue Storefront – założona we Wrocławiu spółka technologiczna, która tworzy oprogramowanie dla firm przeznaczone do tworzenia szybkich, nowoczesnych i efektywnych witryn sklepów internetowych – otrzymała nagrodę The Europas Tech Startup Awards 2022 w kategorii najgorętszego startupu technologicznego na rynku handlu elektronicznego i detalicznego.
The Europas, jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów technologicznych w Europie, wręcza wyróżnienia dla najambitniejszych i odnoszących największe sukcesy startupów na Starym Kontynencie. Wśród laureatów odbywającego się już po raz czternasty plebiscytu znalazły się m.in. takie firmy jak Spotify, wise, SoundCloud, Deliveroo czy Starling.
„Jesteśmy zaszczyceni tą nagrodą i znalezieniem się w gronie tak znakomitych zwycięzców z poprzednich edycji. Jest to świadectwo dla ciężkiej pracy naszego utalentowanego zespołu i dowód tego, że nasza firma zmierza we właściwym kierunku. – komentuje prezes Vue Storefront, Patrick Friday. - Dziękujemy naszym inwestorom za wiarę w naszą wizję, klientom i partnerom za zaufanie naszemu produktowi, a także naszej licznej grupie programistów, którzy byli z nami od samego początku, pomagając nam w ciągłym doskonaleniu produktu”.
„Jako pierwszy inwestor instytucjonalny Vue Storefront jestem zachwycony, widząc rozwój i sukcesy zespołu założycielskiego. Fakt zdobycia przez nich tytułu najlepszego europejskiego startupu w branży e-commerce zupełnie mnie nie dziwi. To polska spółka, która będzie definiować globalny rynek e-commerce w nadchodzących latach, a jej potencjał rozwojowy jest nieograniczony. – komentuje Borys Musielak, wspólnik w SMOK Ventures.
W październiku 2021 r. Vue Storefront pozyskała 17,4 mln USD w rundzie A finansowania – wówczas jednej z największych w historii polskich startupów. Vue Storefront, będący nazwą zarówno spółki, jak i oprogramowania, to rozwiązanie z zakresu composable commerce, z którego aktualnie korzysta ponad 1,4 tys. sklepów na całym świecie.
Vue Storefront
Vue Storefront to wiodące na świecie rozwiązanie frontendowe do tworzenia szybszych, odznaczających się wyższą jakością oraz klientocentrycznych stron sklepów internetowych.
Jest to technologia chmurowa composable commerce, stworzona głównie z myślą o urządzeniach mobilnych, która łączy platformy e-handlu z systemami zarządzania treścią typu headless, systemami płatności, dostawcami usług wyszukiwania i innymi usługami zewnętrznymi.
Vue Storefront to pionierskie rozwiązanie w modelu Frontend-as-a-Service (FEaaS), w ramach którego firmy otrzymują narzędzia do tworzenia imersywnego i intuicyjnego środowiska cyfrowego dla klientów. Pozwala to wydłużyć czas ich przebywania na stronie, podwyższyć współczynniki konwersji i zwiększyć przychody.
Spółka Vue Storefront powstała w 2021 r. i posiada biura w Warszawie oraz San Francisco. Aktualnie z jej produktów korzysta ponad 1,4 tys. sklepów internetowych oraz przeszło 100 agencji partnerskich na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.vuestorefront.io.
KONTAKT:
Rob Szmigielski
Head of Communications
Tel. kom.: +48 570 054 990
e-mail: rob@vuestorefront.io
Źródło informacji: Vue Storefront
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.11.2022, 13:56 |
Źródło informacji | Vue Storefront |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Tumi inauguruje kampanię „Icons Tested” z udziałem międzynarodowych ambasadorów marki Lando Norrisa i Nelly Kordy
Celebracja indywidualnej doskonałości i ewoluującego designu w postaci dwóch najbardziej ikonicznych rodzin produktowych TUMI.- 04.09.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ORLEN przekaże 370 jednostkom straży pożarnej 20 milionów złotych PAP
Zakończono kolejną edycję programu ORLEN na straży. Rekordowe środki w wysokości 20 mln zł trafią do prawie 370 jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej w całej Polsce. Dzięki grantom strażacy będą mogli doposażyć swoje jednostki, szkolić kadry i wzmocnić bezpieczeństwo lokalnych społeczności. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, budżet projektu został zwiększony dwukrotnie w porównaniu do poprzedniej edycji i był najwyższy w historii programu.- 04.09.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
3 miliony klientów zatankowało taniej w wakacyjnej promocji ORLEN PAP
Sukcesem zakończyła się wakacyjna promocja ORLEN na paliwo. Przez dwa letnie miesiące wzięło w niej udział blisko 3 mln klientów, którzy wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów na tańsze tankowanie niż w ubiegłoroczne wakacje. Z możliwości promocyjnego ładowania korzystali również posiadacze „elektryków”. Liczba pojazdów zarejestrowanych w aplikacji ORLEN CHARGE wzrosła w wakacje o ponad 60 proc., a liczba ładowań o ponad 80 proc.- 04.09.2025, 12:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ