Newsletter

Pomysłowe rozwiązanie zakupowe prowadzi do zmiany rynku sprzedaży detalicznej

31.07.2019, 15:56aktualizacja: 31.07.2019, 15:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiedeń – Każdego dnia konsumenci napotykają te same problemy: natłok reklam, dziesiątki „sieciówek”, promocje, dwa produkty w cenie jednego itd. Nikt nie może za tym wszystkim nadążyć.

Konsumenci nie wiedzą, który supermarket oferuje produkty w niższych cenach. W czasach, gdy nie można już łatwo porównywać cen w sklepach, konsumenci szukają okazji podczas codziennych zakupów. Nawet specjaliści trudniący się w wyszukiwaniu okazji mają problem w odnalezieniu się w gąszczu najróżniejszych promocji.

Jak długo obowiązuje 25% obniżka ceny za ten produkt? A może to była 15% obniżka? Czy muszę mieć kartę lojalnościową? Czy promocja obowiązuje tylko przy zakupie dwóch produktów, a może trzeba kupić trzy? Konsumenci szukają zniżek, ale przeważnie trudno z nich skorzystać.

Nasze nowe, rewolucyjne rozwiązanie pozwoli to zmienić. Zasada jest bardzo prosta: konsument kupuje jeden lub więcej produktów, a spersonalizowane promocje są naliczane przy kasie i wyświetlają się na terminalu po dokonaniu płatności.

Maksymalna wysokość promocji to 100% wartości nabywanego produktu. Dodatkową, darmową korzyść stanowi fakt, że robienie zakupów staje się bardziej emocjonalnym doświadczeniem dla konsumenta. Rozwiązanie to stanowi również szansę dla sprzedawców: coraz bardziej zagmatwane polityki rabatowe prowadzą do wzrostu frustracji u konsumentów - przedstawiony system promocji stanowi przejrzystą i łatwą do zrozumiałą odpowiedź na ten problem.

Konsument ma okazję do wygrania darmowych zakupów. Zwycięzca może zrobić jednorazowo zakupu o wartości do 2000 EUR. Poza licznymi korzyściami osobistymi dla większości konsumentów rozwiązanie to wiąże się również z zapewnieniem im rozrywki, dobrej zabawy i dreszczyku emocji podczas zakupów.

Oferuje również konsumentom możliwość doświadczenia poczucia spełnienia bez większego wysiłku.

Czołowi sprzedawcy detaliczni oraz eksperci od marketingu, którzy mieli okazję wypróbować rozwiązanie, twierdzą, że: „dzięki temu systemowi konsumenci mogą cieszyć się pozytywnymi doświadczeniami, co przekłada się na powstawanie korzystnych skojarzeń z codziennymi zakupami”. Ponieważ rozwiązanie opiera się na charakterystycznym chwycie reklamowym, konsument nieprędko zapomni o takim doświadczeniu zakupowym. System ten ma świetlaną przyszłość w branży zarządzania doświadczeniami zakupowymi, z czym na pewno zgodzą się konsumenci, którzy mieli okazję z niego skorzystać.

Nawet czekanie w kolejce, które nierzadko potrafi zszargać nerwy, może zostać zmienione w coś ekscytującego: zakupy za pomocą jednego kliknięcia! „Osoby, którym udało się coś kupić po okazyjnej cenie, zazwyczaj natychmiast mówią o tym przyjaciołom i znajomym. Dlatego aplikacja sprawia, że konsument od razu myśli o następnym zakupie.”

Korzystanie z rozwiązania jest darmowe i dostępne dla osób, które ukończyły 16 lat. Użytkownik, korzystający z naszego rozwiązania, dowiaduje się przy kasie, czy wygrał. Kasy stają się punktem usługowym. Aby wziąć udział w promocji wymagane jest zakupienie przynajmniej jednego produktu. Zwycięzca jest wyłaniany losowo. Maksymalną nagrodę stanowi pokrycie kosztów zakupu towaru.

Marka, która zastosuje w praktyce to rozwiązanie, dając konsumentom możliwość zdobycia unikalnych nagród, zostanie „bohaterem”. „Dbamy o wasze interesy, jesteśmy tu, aby wam pomagać”.

Przyjdź i rób u nas zakupy. Przy odrobinie szczęście możesz coś wygrać. Marka ta przekaże również jasny sygnał dla konkurencji na skutek czego będzie ona musiała zadać sobie pytanie, dlaczego nie dba w równym stopniu o swoich klientów.

Rozwiązanie to jest systemem bezpośredniego zarządzania doświadczeniami zakupowymi w trakcie codziennych zakupów. Prowadzi do wytworzenia emocjonalnej więzi pomiędzy konsumentem a marką poprzez zapewnianie pozytywnych doświadczeń dla konsumentów. Priorytetem jest dbanie o zadowolenie konsumentów, którzy stają się lojalnymi klientami, zaś lojalny klient staje się „entuzjastycznym ambasadorem marki”.

Rozwiązanie korzysta pośrednio ze zjawisk, które mu towarzyszą takich jak ustne rekomendacje.

Korzystanie z tego rewolucyjnego systemu sprzedaży przyniesie nie tylko rozrywkę opartą o emocje konsumentów, ale również umożliwi im pozyskiwanie znacznych dodatkowych wartości oraz innych cenowych okazji. Codziennie będą czerpać korzyści użytkując to rozwiązanie!

Rozwiązanie Dream Shopping.eu, VALVI GmbH z siedzibą w Wiedniu jest objęte prawem autorskim oraz prawem znaków towarowych.

KONTAKT:

mag. Maschke Julia

VALVI GmbH

1010 Wiedeń

Wollzeile 9/II/33, Austria

tel. 0664.3910151

e-mail: office@dreamshopping.eu

www.dreamshopping.eu

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.07.2019, 15:56
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii