Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spotkanie zapoczątkowało kampanię społeczną, pokazującą, że sukces leży w naturze każdej kobiety. Specjalnie zaprojektowane koszulki z rysunkami Katarzyny Niewiadomskiej można kupić w sklepach marki TATUUM. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie działań na rzecz kobiet.
Jaka jest współczesna Polka?
Przede wszystkim, bardziej świadoma swojego sukcesu. Według najnowszego badania przeprowadzonego przez izmałKOWA na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką aż 63% Polek uważa, że sukcesem jest nie rodzina, ale praca, która daje poczucie spełnienia oraz równowaga między wszystkimi aspektami życia. Polki nie mają jednej definicji sukcesu. Część kobiet definiuje sukces przede wszystkim poprzez jego zewnętrzne atrybuty, w szczególności dobrą sytuację zawodową lub po prostu wysoki stan konta. Rodzina jest ważna, ale postrzegana jest jako sukces, kiedy już się ją ma, a nie jako sukces, do którego się dąży. Co więcej, aż 26% Polek, które mają dzieci odbiera sukces bardziej pozytywnie od tych, które są bezdzietne. Co ciekawe, wśród tych, które mają dzieci, ale nie mają partnera – są po rozwodzie – aż 67% ma jednoznacznie pozytywny stosunek do sukcesu. Najwięcej bo 34% badanych definiuje sukces poprzez własne osiągnięcia zawodowe.Tylko 4% kobiet definiuje sukces w kategoriach stricte finansowych.
Mimo, że 58% badanych kobiet uważa, że sukces jest zawsze pozytywny, to blisko 90% jest w stanie wskazać koszty sukcesu. Oznacza to, że sukces może się udać i nie udać.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.11.2018, 13:56 |
Źródło informacji | Fundacja Sukces Pisany Szminką |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ