Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Giancarlo Russo, Kurt Scheller, Teo Vafidis, Grzegorz Adamowicz, Robert Bochenko, Ewa Drzewicka, Grzegorz Gniech, Sylwia Kruszyńska, Marcin Łopucki, Mateusz Ostaszewski i Tomasz Podsiadły opowiedzieli o wartościach, którymi warto się w życiu kierować. Specjaliści w swoich branżach przekonują, co tak naprawdę w życiu się liczy, a praca i prowadzenie biznesu może być jedynie formą wyrażenia siebie.
W każdym z odcinków serialu zobaczymy ludzi, którzy odsłaniają siebie, uwidoczniają sens swojego życia. Krótkie, rzeczowe wypowiedzi mają trafić do widza poprzez ogromną dozę refleksji, która towarzyszy bohaterom w ich bardzo naturalnym przekazie. Praca, pasja, przyjaźń, empatia pełnią główną rolę w życiu każdego z nas. Jednak mimo wszystko często nie zadajemy sobie, bądź nie mamy czasu zadać sobie pytania, czym dla nas prywatnie są przedstawione wartości. Z całą pewnością miniserial #WiemŻeWarto skłoni odbiorcę do takiej zadumy. Pozwoli na moment zwolnić i na nowo odnaleźć się w pędzie życia.
Serial ma na celu zwrócenie uwagi na ideę ekonomii społecznej i jej fundamentalne wartości. Przedsiębiorstwa społeczne oparte na uniwersalnych wartościach i relacjach mają szansę stać się liderami w swoich branżach. Dzięki zwiększeniu udziału w rynku przez te podmioty możliwym będzie odpowiedzenie na współczesne wyzwania społeczno-gospodarcze w kraju.
Szacuje się, że w Polsce działa ponad 1200 przedsiębiorstw społecznych, czyli podmiotów prowadzących działalność gospodarczą nie dla zysku m.in.: spółek z o.o. non profit, fundacji i stowarzyszeń. Organizacje te przeznaczają osiągnięte dochody na cele statutowe - zysk nie jest rozdzielany pomiędzy udziałowców, czy właścicieli.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.06.2020, 15:41 |
Źródło informacji | Fundacja Projekt ARCHE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ