Newsletter

Poznań Motor Show 2018: Jeep wprowadza na polski rynek dwa nowe modele

10.04.2018, 10:59aktualizacja: 10.04.2018, 10:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poznan Motor Show
Poznan Motor Show
Podczas konferencji na stoisku FCA na Poznań Motor Show 2018 miała miejsce prezentacja dwóch nowych modeli marki Jeep - Wranglera i Grand Cherokee Trackhawka, które zwiedzający mogli podziwiać w czasie trwania Targów do niedzieli 8 kwietnia. Modele te jeszcze w tym roku będą dostępne w sprzedaży w Polsce.

Poznań Motor Show odwiedziło ponad 151 tysięcy zwiedzających. Już pierwszego dnia poznańskie wydarzenie przyciągnęło znacznie więcej osób niż w roku ubiegłym.

W związku z dużym zainteresowaniem modelami SUV, na ekspozycji FCA Poland i jej lokalnych Dealerów w pawilonie numer 5, marka Jeep zaprezentowała swoje dwie premiery, modele: Jeep Grand Cherokee Trackhawk, jeden z najmocniejszych i najszybszych seryjnie produkowanych SUV-ów na świecie oraz Jeep Wrangler, mistrz jazdy w terenie, synonim samochodu terenowego.

„Jeep to najszybciej rozwijające się marka w portfelu Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Globalnie sprzedajemy rocznie 1,4 mln samochodów. W pierwszym kwartale 2018 roku sprzedaż samochodów Jeep w Polsce wzrosła o przeszło 20%” - powiedział Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA. Dodał, że w 2012 roku firma przekroczyła liczbę 1000 sztuk sprzedanych i zarejestrowanych modeli w Polsce. Trzy lata później było to ponad 2000 sztuk, a w 2017 sprzedano ponad 3000 Jeepów na polskim rynku.

Dyrektor Grzanecki przedstawił pierwszy z premierowych modeli mówiąc: „Jeep Grand Cherokee Trackhawk to samochód, pod maską którego znajduje się silnik V8 wyposażony w kompresor o mocy 700 KM, mogący uzyskać osiągi supersportowych samochodów. Jego przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje ledwie 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna to imponujące 290 km/h”. Dodał, że model został wyposażony w sportowy układ hamulcowy Brembo, pięć trybów jazdy z opcją torową, system wspomagający dynamiczny start „launch control” oraz system infotainment, który daje możliwość kierowcy analizę danych i konfigurację pojazdu w czasie rzeczywistym.

Drugi z premierowych modeli Jeep, nowy Wrangler to synonim samochodu terenowego. Jego nieodzowne elementy to 7-szczelinowy grill, okrągłe lampy oraz składana przednia szyba. To cechy charakterystyczne dla tego modelu, również w najnowszej prezentowanej na targach odmianie. Wrangler zyskał również całkowicie nowe wnętrze. W celu poprawy komfortu jazdy samochód wzbogacono w materiały o jeszcze lepszej jakości, wyposażono w system infotainment z 8,4-calowym, dotykowym ekranem nawigacji i możliwością konfiguracji z telefonami niezależnie od ich systemów operacyjnych, a także w przeszło 70 systemów bezpieczeństwa czynnego i biernego.

W Polsce będą dostępne modele z benzynowymi silnikami niskoakcyzowymi o pojemości 2 litrów oraz wysokoprężne jednostki o pojemności 2,2 litra. Nowością w układzie napędowym jest również automatyczna 8-stopniowa skrzynia biegów. Wprowadzone innowacje wraz z obniżeniem masy pojazdu zaowocowały zmniejszeniem zużycia paliwa i emisji spalin o 15%.

Jeep Wrangler będzie dostępny w sprzedaży na rynku polskim na przełomie lipca i sierpnia 2018 roku, natomiast Grand Cherokee Trackhawk od maja 2018.

W 2020 roku zostanie zaprezentowany samochód Jeep Wrangler w wersji hybrydowej.

Oprócz premierowych modeli Jeep, zwiedzający mogli także zobaczyć pozostałe modele marki Jeep: Renegate`a i Compassa oraz stuningowaną wersję Wranglera, a także modele Alfy Romeo: Guliettę, Stelvio w wersjach Quadrifoglio i Executive Q4, Giulię w dwóch odsłonach: Quadrifoglio i Veloce Q4.

Nie zabrakło również bestsellerów z gamy Fiata: Tipo w 5-drzwiowej wersji hatchback S-Design, Station Wagon S-Design oraz Sedan Lounge, a także rodziny Mirror: 500 Mirror, 500L Mirror i 500X Mirror, oraz słynnego Fiata Panda oraz mocnych sportowych samochodów Abarth: 695 Rivale i 124 spider.

Przy okazji poznańskiego Salonu Samochodowego, FCA Poland ogłosił specjalną akcję wyprzedażową na samochody osobowe marek FCA: Abarth, Alfa Romeo, Fiat i Jeep z roku produkcji 2017.

Akcja „MOTORSHOW 2018” dotyczy całej sieci sprzedaży FCA i wszystkich samochodów z rocznika 2017. Akcja trwa do 10 kwietnia 2018.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.04.2018, 10:59
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ