Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Szef Totalizatora Sportowego podczas panelu poświęconego rozwojowi e-gospodarki na Forum Wizja Rozwoju w Gdyni wyliczył, że w 2019 r. spółka zrealizowała dochody na poziomie prawie 10 mld zł, z czego 40 proc. stanowiła sprzedaż online poprzez platformy Total Casino i Lotto.pl. W 2020 r. przychody spółki wyniosły już ponad 15 mld zł. „Ta dynamika jest ogromna” – podkreślał Cieślik.
Według Prezesa Zarządu Totalizatora Sportowego pandemia zwiększyła tempo rozwoju innowacji; znacząco wpłynęła też na wzrost aktywności klientów w obszarze online.
„Rozwój online, który był na całym świecie bardzo znaczący nie tylko w pandemii - w branży rozrywkowej na poziomie 8-9 proc. w stosunku do rynku tradycyjnego - w czasie pandemii bardzo przyspieszył” – zaznaczył.
Spółka zauważyła migrację klientów z sieci stacjonarnej do sieci online i towarzyszący temu wysoki wzrost przychodów, zwłaszcza w okresach wyłączenia części punktów sprzedaży np. w galeriach handlowych.
„Spowodowało to migrację naszych graczy, osób poszukujących szeroko rozumianej rozrywki do świata online. Co ciekawe, w momencie poluzowania restrykcji, kiedy punkty zostały ponownie otwarte, gracze wrócili do swoich zwyczajów, wrócili do realizacji zakupów w kanałach stacjonarnych” – mówił Cieślik.
Szef Totalizatora Sportowego zwrócił uwagę, że spółka rozpoczęła przygotowania do wprowadzenia oferty online w 2017 roku wraz z nowelizacją ustawy o grach hazardowych.
„Działalność online rozpoczęliśmy w 2018 roku, dlatego w momencie, gdy przyszła pandemia, pojawiły się restrykcje, byliśmy przygotowani. Rozwiązania przez nas oferowane były już sprawdzone przez klientów, a wiec zarówno pod kątem oferowanych produktów, jak i przede wszystkim bezpieczeństwa klientów, bezpieczeństwa ich danych oraz ich środków” – podkreślił.
Cieślik zapowiedział dalsze wdrażanie innowacji dotyczących obsługi klientów, związanych ze sztuczną inteligencją, takich jak algorytmy, które mają zadbać o bezpieczeństwo klientów i bezpieczeństwo rozrywki. Chodzi np. o wprowadzenie monitoringu pod kątem ryzyka patologicznej gry.
„Sztuczna inteligencja będzie analizować, ile środków klient angażuję w grę, czy zmienia kanały rozrywki i w przypadku niestandardowych zachowań otrzyma stosowną informację, aby nie wydawał zbyt dużo pieniędzy, aby jego gra nie była bardzo ryzykowna” – wyjaśnił Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
W czwartek rozpoczęła się czwarta edycja dwudniowego Forum Wizja Rozwoju, które odbywa się w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Uczestnicy Forum debatują o najważniejszych wyzwaniach stojących przed polską gospodarką, m.in. związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem, energetyką i gospodarką morską. Patronatem nad wydarzeniem objął premier RP Mateusz Morawiecki.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.08.2021, 16:48 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ