Newsletter

Procurri wprowadza globalną markę i przedstawia nowe logo

28.01.2015, 10:23aktualizacja: 28.01.2015, 10:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SINGAPUR, 28 stycznia 2015 r. /PRNewswire/ - Procurri, światowy lider w dziedzinie odzyskiwania infrastruktury informatycznej i świadczenia niezależnych usług konserwacyjnych, ogłosił dzisiaj swoją światową markę i przedstawił nową identyfikację wizualną, wraz z nowym logo i stroną internetową.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150115/169355 

Nazwa marki Procurri, która oznacza po łacinie bycie na czołowej pozycji, odzwierciedla ambicje spółki, która dąży do bycia liderem światowego rynku w zakresie centrów danych.

Nowa identyfikacja wizualna przynosi istotną zmianę ogólnej wizji, wyglądu i przekazu marki Procurri. Pomoże ona scementować transformację spółki i zharmonizować jej globalną działalność od czasu włączenia w jej struktury spółek zależnych Procurri LLC, Tinglobal Holdings Ltd, ASVIDA® Asia Pte Ltd oraz Verity Solutions Sdn Bhd, które odbyło się sześć miesięcy temu.

„Od czasu połączenia spółek potrzebowaliśmy silniejszej i bardziej spójnej identyfikacji wizualnej, która w klarowny sposób przekazałaby całościowe dążenie i wyjątkową wizję Procurri w kierunku osiągnięcia pozycji światowego lidera na rynku odzyskiwania infrastruktury informatycznej i świadczenia niezależnych usług konserwacyjnych - powiedział Sean Murphy, światowy dyrektor generalny Procurri. - Sądzimy, że nowa identyfikacja wizualna i logo ściśle łączą w sobie światowy zasięg, infrastrukturę i zasoby Procurri, wspierając tym samym misję spółki, jaką jest zmiana sposobu nabywania technologii przez klientów z całego świata”.

Nowe logo, stanowiące element identyfikacji wizualnej spółki, to dwie strzałki - jedna skierowana do przodu - przedstawiająca przyszłościowe podejście spółki, a druga do tyłu - przypominająca o jej sprawdzonej strategii w zakresie logistyki wstecznej. Wzajemnie zazębiające się strzałki symbolizują także synergię i ścisłą współpracę z naszymi partnerami i klientami. Kolory - zielononiebieski i szary - są kolejnym odzwierciedleniem jakości i ducha marki - jej wydajności, rzetelności i profesjonalizmu. Wszystko razem podkreśla zaangażowanie Procurri w świadczenie usług najwyższej jakości.

Mająca swoje biura w Singapurze, Malezji, Chinach, USA i Wielkiej Brytanii, Procurri zamierza nadal prowadzić działania na szczeblu międzynarodowym, zwiększając swój zasięg poprzez poszukiwanie strategicznych przejęć i umów joint venture w Ameryce Łacińskiej i Indiach w 2015 r. Wcześniej, aby zaoferować większą wartość swoim udziałowcom, Procurri ogłosiła również zamiar wydzielenia nowej spółki ze spółki macierzystej wraz z emisją akcji na rzecz swoich udziałowców. Działanie to zostanie zrealizowane w 2016 r.

Więcej informacji na temat Procurri dostępne jest na stronie internetowej: www.procurri.com. Aby zobaczyć film na temat nowej identyfikacji wizualnej marki kliknij tutaj.

Źródło: Procurri Corporation

Zapytania medialne:

Selina Lim / Fiona Wong

DeClout Limited

tel. +65-6818-1807

e-mail: selina.lim@declout.com

e-mail: fiona.wong@declout.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.01.2015, 10:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ