Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dobre sery topione produkowane są z sera żółtego, prawdziwego masła i naturalnych dodatków w zależności od smaku - szynki, salami, pieczarek, papryki itp. Nie jest też tajemnicą, że sery topione wywodzą się ze Szwajcarii i produkowane są już od ponad 100 lat.
Długa droga zaczyna się od naturalnego mleka
Zanim kremowe sery Hochland trafią na stół, przechodzą długą drogę. A wszystko zaczyna się od mleka. Firma Hochland skupuje mleko od ponad 600 lokalnych dostawców, którzy przestrzegają wyznaczonych przez firmę rygorystycznych standardów. Z tego mleka powstają sery żółte, stanowiące główny składnik kremowych serów Hochland. Do ich produkcji wykorzystuje się głównie cheddar, ale także inne gatunki: gouda, emmentaler i maasdamer. Następnie dodawane są naturalne składniki, w zależności od receptury, są to: szynka, salami, ogórki, papryka, cebula, czosnek, szczypiorek, pietruszka, pieczarki czy borowiki. Na każdym etapie produkcji sery przechodzą szereg kontroli, aby ich jakość była na najwyższym poziomie. Gotowy ser jest pakowany, a konsumenci mają do wyboru krążki, plastry, bloczki oraz kubeczki. Z fabryki Hochland w Kaźmierzu sery przewożone są do centrum logistycznego, skąd trafiają do hurtowni i do sklepów, a finalnie – na nasz stół.
Hochland zapewnia, że nie ma nic do ukrycia
Kontrowersje mogą budzić jedynie sproszkowane sole topiące, bez których ser żółty nie przekształci się w ser o kremowej konsystencji. Innej technologii nie ma, przynajmniej na razie.
„Sole te są standardowym składnikiem serów kremowych, na opakowaniach wzbudzającą podejrzliwość konsumentów literą „E”, którą zresztą oznaczane są także naturalne składniki różnych produktów spożywczych. Surowce te są dostarczane przez „renomowanych dostawców”, są całkowicie bezpieczne i w żaden sposób nie wpływają na zdrowie konsumentów” - powiedziała Dagmara Jank, menadżer jakości w Hochland Polska.
Prezes Hochland Polska Peter Knauer podkreśla, że oznaczenia „E” jest na bardzo wielu produktach spożywczych różnych producentów, natomiast na kremowych serach Hochland są „rzeczywiście tylko sole, które muszą być użyte wyłącznie ze względów technologicznych i w ułamkowych procentach”, a nie po to, żeby ograniczyć koszty produkcji.
Edukacja, czyli wiem co jem
Obecnie trwa długofalowa kampania edukacyjna, która towarzyszy wprowadzeniu nowych opakowań serów Hochland. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Guzik. Ania oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Zawsze zwraca uwagę na to co trafia na jej talerz, dba o siebie i swoją rodzinę. W najnowszej reklamie Ania odkrywa tajemnicę smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony!
„Pokazanie w kampanii naturalnych składników, z których produkujemy nasze sery jest dla nas bardzo ważne. Nowa komunikacja jest przejrzysta i ma na celu podkreślenie wysokiej jakości i pysznego smaku kremowych serów marki Hochland” - mówi Radosław Jurkowski Brand Manager w firmie Hochland Polska.
Peter Knauer w wywiadzie zagwarantował, że produkty Hochland pod względem zawartości składników są takie same na całym świecie, bez konserwantów i barwników. Spółka eksportuje sery kremowe m.in. do Czech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, na Węgry i do krajów nadbałtyckich.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.10.2017, 13:58 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Team Poland dla Ukrainy - wspólna marka instytucji rozwoju dla wspierania konkurencyjności polskich firm
Sześć instytucji polskiego systemu rozwoju tworzy markę Team Poland. Będą pod nią oferowane produkty i usługi wspierające ekspansję międzynarodową przedsiębiorstw. Synergiczne podejście - połączenie ofert, kompetencji i doświadczenia - ma sprawić, że instytucje rozwoju z Grupy PFR będą skuteczniej zwiększać konkurencyjność polskich firm.- 07.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Agencja Rozwoju Przemysłu
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ