Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 17 maja 2016 r. /PRNewswire/ - W wyniku szybkiej ekspansji zagranicznej banku UnionPay, a zwłaszcza dzięki realizacji firmowej strategii lokalizacji wzrasta liczba zagranicznych posiadaczy kart UnionPay o wysokiej częstotliwości użycia. 9 maja podano do wiadomości, że pod koniec 1 kwartału 2016 r. zakres transakcji zrealizowanych za pomocą kart UnionPay wydanych za granicą stanowi około połowy ogółu wszystkich transakcji zagranicznych UnionPay; pod koniec 2013 r. udział ten wynosił zaledwie 27%. Liczba transakcji realizowanych za pośrednictwem kart UnionPay wydanych za granicą oraz zrealizowanych na terenie Chin kontynentalnych wzrosną w porównaniu rocznym o ponad 30%.
Dotychczas wydano ponad 55 milionów kart UnionPay w 40 krajach i regionach na całym świecie. Najważniejszymi krajami pod aspektem wydawania kart UnionPay stały się Hongkong, Makao, Japonia, Korea Południowa, kraje Azji Południowo-Wschodniej oraz kraje wzdłuż Szlaku Jedwabnego. Rynki te to zarówno kraje, z których pochodzi wysoka liczba turystów odwiedzających Chiny, według danych Krajowej Administracji Turystycznej.
UnionPay International poszerza swoje usługi i uprawnienia dla zagranicznych posiadaczy kart. Po pierwsze podnosi skalę akceptowania kart na rynkach zagranicznych oraz liczbę wydanych kart. Po drugie zorganizował w wielu miastach w kraju premiowe strefy biznesowe i dokonał optymalizacji usług świadczonych w ramach handlu ponadgranicznego. Po trzecie dodał do wydanych za granicą kart UnionPay pakiet ekskluzywnych uprawnień i ofert. Na przykład oferuje usługi VIP w 10 punktach przyjmowania wniosków o chińskie wizy na terenie Korei Południowej, Singapuru i Australii.
Cai Jianbo, dyrektor generalny UnionPay International powiedział: "Z wizją UnionPay polegającą na zbudowaniu ‘globalnej sieci i międzynarodowej marki’ dalej poszerzamy swoją zagraniczną sieć partnerów akceptujących karty i świadczących usługi, niekoniecznie tylko dla komfortu Chińczyków podróżujących za granicę, ale zwracając również swoją uwagę na klientów zagranicznych. UnionPay International będzie poszerzał zakres wydawania kart i opracuje produkty kartowe oraz usługi szyte na miarę, by w ten sposób przyciągnąć większą liczbę turystów zagranicznych do Chin i wesprzeć obrustronnie wymianę oraz współpracę pomiędzy Chinami a innymi regionami".
Karty UnionPay są popularne w Hongkongu, Korei Południowej, Singapurze, Pakistanie, Rosji i Kazachstanie. W pierwszym kwartale w znaczącym stopniu wzrosły wydatki zagranicznych posiadaczy kart na terenie Chin kontynentalnych. Ogół transakcji w Chinach opłacanych kartami UnionPay wydanymi w Singapurze wzrósł prawie trzykrotnie, natomiast wzrost transakcji opłacanych kartami UnionPay wydanymi w Laos, Kambodży i Australii podwoił się.
Od dziś do 31 października chińskie sklepy wolnocłowe na ośmiu lotniskach w Kanton, Hangzhou, Kunming, Shenyang, Nankingu, Xiamen, Qingdao i Changsha oferują zniżkę o wysokości 10% dla zagranicznych posiadaczy kart UnionPay w dodatku z innymi uprawnieniami.
Obecnie produkty i usługi kartowe UnionPay akceptuje coraz większa liczba klientów z zagranicy. W pierwszym kwartale ogół transakcji opłacanych kartami UnionPay z Korei Południowej na terenie Japonii i USA wzrósł ponad dwukrotnie, natomiast ogół transakcji opłacanych kartami UnionPay z krajów leżących wzdłuż Szlaku Jedwabnego (Rosja, Pakistan, Mauritius, itd.) w innych krajach wzrósł ponad dwukrotnie.
Dodatkowe informacje: http://www.unionpayintl.com/
Źródło: UnionPay International
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.05.2016, 11:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |