Newsletter

Promocja wydawanych za granicą kart UnionPay International jest z zadowoleniem przyjmowana przez przyjezdnych turystów

18.05.2016, 11:10aktualizacja: 18.05.2016, 11:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 17 maja 2016 r. /PRNewswire/ - W wyniku szybkiej ekspansji zagranicznej banku UnionPay, a zwłaszcza dzięki realizacji firmowej strategii lokalizacji wzrasta liczba zagranicznych posiadaczy kart UnionPay o wysokiej częstotliwości użycia. 9 maja podano do wiadomości, że pod koniec 1 kwartału 2016 r. zakres transakcji zrealizowanych za pomocą kart UnionPay wydanych za granicą stanowi około połowy ogółu wszystkich transakcji zagranicznych UnionPay; pod koniec 2013 r. udział ten wynosił zaledwie 27%. Liczba transakcji realizowanych za pośrednictwem kart UnionPay wydanych za granicą oraz zrealizowanych na terenie Chin kontynentalnych wzrosną w porównaniu rocznym o ponad 30%.

Dotychczas wydano ponad 55 milionów kart UnionPay w 40 krajach i regionach na całym świecie. Najważniejszymi krajami pod aspektem wydawania kart UnionPay stały się Hongkong, Makao, Japonia, Korea Południowa, kraje Azji Południowo-Wschodniej oraz kraje wzdłuż Szlaku Jedwabnego. Rynki te to zarówno kraje, z których pochodzi wysoka liczba turystów odwiedzających Chiny, według danych Krajowej Administracji Turystycznej.

UnionPay International poszerza swoje usługi i uprawnienia dla zagranicznych posiadaczy kart. Po pierwsze podnosi skalę akceptowania kart na rynkach zagranicznych oraz liczbę wydanych kart. Po drugie zorganizował w wielu miastach w kraju premiowe strefy biznesowe i dokonał optymalizacji usług świadczonych w ramach handlu ponadgranicznego. Po trzecie dodał do wydanych za granicą kart UnionPay pakiet ekskluzywnych uprawnień i ofert. Na przykład oferuje usługi VIP w 10 punktach przyjmowania wniosków o chińskie wizy na terenie Korei Południowej, Singapuru i Australii.

Cai Jianbo, dyrektor generalny UnionPay International powiedział: "Z wizją UnionPay polegającą na zbudowaniu ‘globalnej sieci i międzynarodowej marki’ dalej poszerzamy swoją zagraniczną sieć partnerów akceptujących karty i świadczących usługi, niekoniecznie tylko dla komfortu Chińczyków podróżujących za granicę, ale zwracając również swoją uwagę na klientów zagranicznych. UnionPay International będzie poszerzał zakres wydawania kart i opracuje produkty kartowe oraz usługi szyte na miarę, by w ten sposób przyciągnąć większą liczbę turystów zagranicznych do Chin i wesprzeć obrustronnie wymianę oraz współpracę pomiędzy Chinami a innymi regionami".

Karty UnionPay są popularne w Hongkongu, Korei Południowej, Singapurze, Pakistanie, Rosji i Kazachstanie. W pierwszym kwartale w znaczącym stopniu wzrosły wydatki zagranicznych posiadaczy kart na terenie Chin kontynentalnych. Ogół transakcji w Chinach opłacanych kartami UnionPay wydanymi w Singapurze wzrósł prawie trzykrotnie, natomiast wzrost transakcji opłacanych kartami UnionPay wydanymi w Laos, Kambodży i Australii podwoił się.

Od dziś do 31 października chińskie sklepy wolnocłowe na ośmiu lotniskach w Kanton, Hangzhou, Kunming, Shenyang, Nankingu, Xiamen, Qingdao i Changsha oferują zniżkę o wysokości 10% dla zagranicznych posiadaczy kart UnionPay w dodatku z innymi uprawnieniami.

Obecnie produkty i usługi kartowe UnionPay akceptuje coraz większa liczba klientów z zagranicy. W pierwszym kwartale ogół transakcji opłacanych kartami UnionPay z Korei Południowej na terenie Japonii i USA wzrósł ponad dwukrotnie, natomiast ogół transakcji opłacanych kartami UnionPay z krajów leżących wzdłuż Szlaku Jedwabnego (Rosja, Pakistan, Mauritius, itd.) w innych krajach wzrósł ponad dwukrotnie.

Dodatkowe informacje: http://www.unionpayintl.com/

Źródło: UnionPay International

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.05.2016, 11:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ