Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WARSZAWA, 3 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ - Jako czołowa marka inteligentnych technologii, HAVIT nie tylko kultywuje specjalistyczną wiedzę w zakresie akustyki od ponad dwudziestu lat, lecz również osiągnęła przełomowe postępy w dziedzinie urządzeń peryferyjnych dla graczy. Podczas Międzynarodowych Targów Elektroniki Użytkowej Electronics Show (ES), które odbywają się w Polsce, HAVIT z dumą zaprezentuje rewolucyjne słuchawki gamingowe FUXI-H8 Gaming Open-Headphone Stereo, wprowadzając pierwszą w branży architekturę otwartych słuchawek stereo (OHS, Open-Headphone Stereo), która definiuje na nowo standardy systemów audio dla graczy.
Havit zaprasza do zapoznania się z kompleksową ofertą innowacji w zakresie przestrzennych efektów dźwiękowych. Firma zaprasza uczestników targów do skorzystania z okazji do doświadczenia tych przełomowych produktów na stoisku wystawienniczym.
Informacje o ekspozycji
Termin: 13-15 czerwca 2025 r.
Stoisko: B1.03
Miejsce: Warszawa, Polska
FUXI-H8: definiowanie na nowo akustyki w e-sporcie dzięki czołowym innowacjom
Zaprojektowany dla miłośników gamingu zestaw słuchawkowy FUXI-H8 Gaming Open-Headphone Stereo wyposażono w pionierską architekturę otwartych słuchawek stereo (OHS). Muszle słuchawkowe z pustą przestrzenią w środku i ultra-miękkie nauszniki eliminują dyskomfort podczas dłuższego użytkowania, a awangardowy design przyciąga uwagę.
Wyposażony w zaawansowaną technologię dźwięku przestrzennego i dynamicznego śledzenia ruchów głowy zestaw słuchawkowy FUXI-H8 Gaming Open-Headphone Stereo tworzy 360° przestrzeni dźwiękowej dla precyzyjnej lokalizacji wroga. Trzy tryby pracy podkręcają te wciągające doświadczenia i zapewniają przewagę w rozgrywce dzięki łatwemu przełączaniu.
Sześć trybów łączności zapewnia powszechną kompatybilność z szeroką gamą urządzeń, umożliwiając niezakłócone przejście na inne urządzenie wykorzystywane do gry.
Produkty serii FUXI przenoszą zawodowy e-sport na wyższy poziom, wywierając globalny wpływ w tym obszarze
HAVIT Gaming umacnia pozycję brazylijskiego zespołu e-sportowego VKS dzięki profesjonalnym urządzeniom peryferyjnym, w szczególności zestawom słuchawkowym wyposażonym w przestrzenny system audio podążający za ruchami głowy, pozwala odkrywać pozycje wrogów. W zawodach toczących się o wysoką stawkę, gdzie zwycięstwo uzależnione jest od decyzji podejmowanych w kilka milisekund, niezawodna technologia akustyczna HAVIT pozwala graczom na atak, zanim zrobią to przeciwnicy. To, co kiedyś było niezwykłe, teraz staje się standardem, jeśli wyposażymy się w sprzęt gamingowy marki HAVIT.
Dominując na brazylijskim Amazonie i portalu Mercado Libre, HAVIT może poszczycić się największym udziałem rynkowym w sektorze zestawów słuchawkowych dla graczy dzięki swojej biegłości w zakresie technologii. Od Brazylii, poprzez Amerykę Łacińską po światowy rynek, HAVIT angażuje się w dostarczanie nowoczesnych technologii, które pomagają graczom przekraczać granice i dominować na wirtualnych polach bitwy.
HAVIT
HAVIT to międzynarodowa marka technologii użytkowej i innowator w dziedzinie inteligentnych doświadczeń słuchaczy.
Sukces firmy w zakresie gamingowych urządzeń peryferyjnych wynika z głębokiego zrozumienia użytkowników i przełomowych odkryć technologicznych. Od samego początku HAVIT integruje globalne zasoby poprzez innowacje produkcji na dużą skalę, prace badawczo-rozwojowe, rozwiązania wielokanałowe i rozwój marki. Harmonizując potrzeby użytkowników z rozwojem technologii w ponad 100 krajach, tworzy korzystne dla wszystkich ekosystemy, przy jednoczesnym łączeniu technologii i designu, który stawia ludzi na pierwszym miejscu, sprawiając, że każdy kontakt z ich produktem staje się pełną wrażeń podróżą.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2696448/pr.jpg
Źródło: Havit
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.06.2025, 12:38 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |