Newsletter

Przychody ze sprzedaży flagowych produktów Hisense rosną o 209%, prezentacja technologii i sukces marki w Europie

08.07.2021, 11:22aktualizacja: 08.07.2021, 11:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 8 lipca 2021 r. /PRNewswire/ - Wkrótce rozegrany zostanie finałowy mecz UEFA EURO 2020. Chociaż mistrzostwa zostały przesunięte ze względu na Covid-19, ekscytacja fanów piłki nożnej nie zniknęła. Jako oficjalny globalny sponsor UEFA EURO 2020, spółka Hisense rozpoczęła kilka kampanii marketingowych i otrzymała wiele pozytywnych opinii od fanów piłki nożnej, co umocniło siłę i oddziaływanie marki Hisense.

Zgodnie z danymi Hisense, w okresie pomiędzy styczniem a czerwcem 2021 r. łączne przychody ze sprzedaży produktów ULED TV U7 i U8 w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Rosji wzrosły o 209% rok do roku, a wielkość sprzedaży wzrosła o 145%. W rezultacie przychody spółki Hisense w pierwszym kwartale wyniosły 5,366 mld USD, przy wzroście na poziomie 66,65% rok do roku, a przychody z działalności zagranicznej za okres od stycznia do marca wyniosły 2,26 mld USD, co stanowi 42,1% wszystkich przychodów.

Strefy kibica EURO 2020 podkręcają wrażenia płynące z oglądania meczy

Jako oficjalny sponsor, spółka Hisense wykorzystała okazję do ekspozycji swojej marki poprzez obecność na festiwalowych wieżach w strefach kibica, co pomogło Hisense podnieść świadomość marki. Firma Hisense również zamontowała kilka ekranów w strefach kibica w celu zaprezentowania swoich najlepszych produktów.

Odnotowano ogromny wzrost liczby użytkowników oglądających mecze za pośrednictwem aplikacji UEFA.tv na inteligentnej platformie Hisense Smart TV VIDAA, przy czym liczba ta podwoiła się w zaledwie trzy miesiące.

Kampanie w mediach społecznościowych w celu wzmocnienia wrażeń płynących z EURO 2020

Firma Hisense opracowała wiele interaktywnych i interesujących kampanii w mediach społecznościowych ukierunkowanych na zwiększenie zaangażowania fanów futbolu podczas EURO 2020. Na przykład film - w ramach kampanii #UpgradeYourHome, prowadzonej przez Hisense z udziałem światowego ambasadora kampanii Dwayne’a Wade’a - odnotował ponad 1,69 mln wyświetleń na kanale YouuTube i 176 tys. wyświetleń na portalu Instagram.

W okresie od 4 do 12 lipca, firma Hisense uruchomiła specjalną akcję promocyjną na Twitterze skierowaną do niemieckich konsumentów, którzy zyskali okazję do wygrania kart podarunkowych Amazon o wartości 50 EUR i zwrotu 150 EUR po zrobieniu zakupów na niemieckiej stronie Amazona.

Wysokiej jakości produkty i innowacje technologiczne są kluczem do sukcesu

Poprzez sponsorowanie najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie, technologie i produkty Hisense zyskały ogromne uznanie.

Firma Hisense wprowadziła na rynek telewizory ULED TV U7 i U8 jak oflagowe produkty EURO 2020 w celu zapewnienia fanom piłki nożnej doskonałych wrażeń podczas oglądania meczu. Obydwa telewizory charakteryzują się dobrym wzornictwem, z płaskimi, wypełnionymi różnorodnymi funkcjami modelami, łączącymi przetwarzanie obrazu oparte na sztucznej inteligencji, Dolby Vision HDR i pełny pakiet usług streamingowych. Ponadto, obydwa telewizory mają tryb Sport Mode, który optymalizuje dźwięk i obraz na potrzeby oglądania meczy. Dzięki aplikacji UEFA.tv użytkownicy mogą również dzielić doświadczenia oglądania ekscytujących meczy z przyjaciółmi.

Na przestrzeni lat, marketing sportowy stanowił część strategii globalizacji marki Hisense. W rezultacie w okresie od stycznia do maja 2021, produkcja telewizorów grupy Hisense (Hisense i Toshiba) zajmowała najwyższą pozycję w Japonii, przy czym telewizory Hisense znalazły się na drugim miejscu w Australii pod względem wielkości sprzedaży. Ponadto, korzyści płynące z kampanii w mediach społecznościowych i globalnych kampanii marketingowych obejmują znaczną poprawę rozpoznawalności marki Hisense. Patrząc w przyszłość, firma Hisense będzie nadal koncentrować się na innowacjach technologicznych i opracowywaniu nowych produktów, umacniając jeszcze bardziej pozycję i konkurencyjność marki.

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=xKhFIimrrPU

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=L3q3lY8VEKI

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=OpTl5NeIcPU

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2021, 11:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ